Hopp på tv …og jula er rydda bort !

Jeg starta dagen i dag med å samle julepynten på ett sted…så pakka jeg ned i esker mens mannen vaska, støvsugde …og bakte grovbrød …gleder meg til kveldsmaten.

Etter det lille jeg bidro har jeg liggi rett ut med hodepine fram til nå….mens mannen har dratt på trening, godt det er en spreking i huset her.

Men jeg fikk med meg litt av dagens hopping på tv….ikke sånn veldig “dilla” men gøy når man først begynner å se på..også er jo hoppsjefen fra nabolaget der jeg vokste opp, så litt moro å se en Mjøndærsgutt på tv …


 

Ingen bilder av det ribba juletreet..valgte heller et som er tatt ute etter at snøen kom….

#hopp #hoppuka #juletre #snø #skog

 

44 kommentarer
    1. Da er du i gang med tida etter jula :). Håper så at du vil får mange gode og bedre dager i år enn i fjor. Bra du beholder humøret ditt så bra, skjønner du sliter mye mer enn hva du gir inntrykk av her.
      Jula her får være til neste helg. Det var jentene som var ute og fant tre, og det er så fint :). Og i og med vi bruker furu, drysser det ikke. Ha en fin søndagskveld. Klem 🙂

    2. Har ryddet bort jula her i dag også:) Blir litt tomt med en gang:) Ønsker deg en strålende kveld med nybakt grovbrød:) Det hørtes godt ut:)

    3. Her ble også Julen ryddet bort Nisser og Griser og alle andre små, ups, hvor ble ungene av, he, he Syns det er nydelig å få allt tilbake til normalen 🙂 ha en fin kveld

    4. Hopp ser jeg ikke på så der er lenge siden jeg så på hoppuka. Og det er kjipt med langrenn iogmed at vi er så suverene hver gang. Jula er nesten rydda bort, når onsdagen kommer er leiligheten snart seg sjøl igjen. Ha en fin kveld.

    5. Litt lik dag vi har hatt da. bortsett fra at eg ikkje ahr hatt hodepine men det har T tatt seg av på 4 dagen. Sånn er det av og til for han.
      synd du ble liggende med hodepine da. Kan ikkje elgen gjere noe med nakken og hodet ditt da? Skal ikkje ahd et slik om ein kan gjøre noe med det. Håper du får ein bedre dag i morgen da. klem <3

    6. Her beholder vi jula litt til :)) Har ryddet bort litt pynt, men treet og jule stjernen i vinduet er fremme fortsatt :)) Så koselig med snø på treet ute :))

    7. Her er det meste av julen også ryddet vekk…… bare noen småting igjen 🙂 Litt godt å kunne komme i vanlig gjenge igjen. Håper du er bedre nå! God bedringsklem til deg.

    8. Hos meg er det jul i enda noen dager, men jeg har ofte ryddet vekk i disse dager oppover i årene også. Jeg venter ynstesønnen hjem, og det blir da jul til etter det i hvert fall. Egentlig greit det også, denne gangen. Ute snør det så fint at man beholder jammen julestemninga! Håper hodepina gikk over? Kos deg i kvelden med nybakt brød! Klem 🙂

    9. Vil først få ønske deg et riktig godt nytt år Anne:-) Ja her har jeg selv ryddet vekk nisser og annen julepynt i dag og er kun lysestakene i vinduene som står igjen,fant ut at det ble litt mørkt og trist om jeg tok disse vekk nå. Julen er liksom vekk nå som vi har passert det nye året så deilig og starte den nye uken uten pynten. Trasig med hodepinen du har,men kan vel kanskje være litt stress relatert også da du har en del og tenke på. Men får håpe du vil kose deg med hjemmebakt brød som er ferskt og godt:-) Flink mann har du skjønner jeg…:-) En fortsatt fin kveld og god bedring. God klem fra Marianne:-))

    10. Jeg har ikke sett sport i dag, men masse serie-titting. Og jobb i morgen. Blir greit og ikke greit, men liker hverdagene også, når de ikke er FOR stressende… Så det håper jeg endrer seg. Men ellers er det greit. Og nå er vi på VÅR-siden, og det blir sikkert bra Annebe, uansett. Våren gir glede, håp og kribling hos meg hvertfall .-) Jula ut!! 🙂 KLemmer <3

    11. Her blir julen ryddet bort i løpet av uken….eller til helgen. Jeg har hørt sport på tv’n i dag mens mannen har sett på. Jeg driver og laster bilder til en fotobok og det går supertregt her hjemme. Dette tar jo en evighet med den forbindelsen vi har nå. Det blir litt nakent når julen pakkes bort, men samtidig er det deilig og jeg begynner nesten å vente på våren 🙂

    12. Her ble julen tatt ned 1 Januar, å det var så godt 🙂 Selvom det blir veldig tomt og rart i huset, så er det veldig deilig når alt blir borte 🙂 Håper du har hatt en super start på det nye året <3 Klemmer

    13. Her skal jula får være et par dager til..,…men det er godt å få ryddet den ut når det har gått noen dager ut i januar! Regner med at du har kost deg med nybakt brød i kveld! 🙂

    14. BforB: Takk og det samme til deg :)) Ja det meste av vondter og plager unngår jeg å skrive om..men litt må man jo få ut også….
      Har hatt kunstig tre her de siste åra..lettvint :)) Før hadde jeg juletre mye lenger ut i Januar :)) Klem og fin uke videre :))

    15. birdbay: Deilig det..selv om det er koselig med julepynten :)) Brødet var veldig godt..med smør og brunost :)) Ha en fin dag videre :))

    16. venkesstrikk: Pleide å ha den lengre før jeg også..men deilig å ha det gjort ja :)) ..her snør det i passelige mengder nå..veldig pent :))

    17. frufrydefull: ..hehe..håper du fant igjen ungene…. Deilig med hverdag igjen nå…selv om jula er koselig :)) Fin uke videre til deg :))

    18. Helge: Jeg er ikke slik at jeg “må” se..men litt gøy når en først følger med :))…ja de norske gjør det nesten for bra..men de må jo gå så fort de kan også da :)) Deilig å få vekk julepynten nå..pleide å ha det lenger fremme da guttene var små :)) Fin dag videre til deg :))

    19. gretashobby: Bedre i hodet i dag…det er plagsomme greier så stakkars T med fire dager på rad..
      Det kommer nok ofte fra nakken ja..har fått noe smertestillende, men tar minst mulig..men har skjønt de siste årene at noen ganger bare “må” jeg om jeg skal ha en ok dag…eller natt :)) Klem til deg <3

    20. spisogspar: Pleide det da guttene bodde hjemme..men de siste åra har vi rydda bort rett over nyttår :)) Pent med snøen nå ja :)))

    21. natheless: Klart du må ha det litt til når du får besøk ..og det er koselig med julepynten også :)) Bedre av hodepinen i dag..ble nok litt mye aktivitet på meg med bortrydding i går…
      Brødet smakte godt :)) Klem <3

    22. Hobbystua: Tusen takk og det samme til deg :)) Deilig å få bort litt…selv om det er koselig med jul i huset også :)) Mye å tenke på går absolutt utover nakke og hode…anspenthet er ikke bra…
      Brødet smakte nydelig med brunost på :)) Veldig flink mann :)) Klem og fin uke videre <3

    23. frodith: Ikke alltid jeg ser på sport heller..men av og til :)) Håper arbeidsdagen har vært fin..og at det blir et år med mindre stress for deg der :)) Vår er fine greier :)) Mandagsklem <3

    24. margarites: Pleide å ha den litt lengre før jeg også..men deilig å ha det gjort :)) Så spennende med en fotobok..slikt tar tid ja :)) Nå snør det så pent ute her…vakkert :))

    25. Therese Bråthen: Enig..koselig med julepynt..men deilig å få det bort :)) Alle gode ønsker til deg for det nye året :)) Klem <3

    26. karidansen: Pleide å ha pynten lenger da gutta bodde hjemme..nå var det deilig å bli ferdig med ryddinga :)) Det var kjempegodt..med brunost..og te …nam :))

    27. Ble til at jeg kastet ut det meste i dag jeg også! Kjente plutselig at jeg var forsynt av jula…. Bare stjerna i vinduet skal få henge igjen et par dager til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg