En bra dag !

Etter en ikke så god dag i går har dagen i dag vært bra. Først fikk jeg besøkt mormor en tur , har begynt å ta bussen, siden konsentrasjonen ikke alltid er på topp er det greit å unngå å kjøre inn i byen..og nå har jeg satt meg inn i busstider så da er det nesten enklere enn å skulle parkere i sentrum i Drammen.

Bildene i collage her er fra ulike turer til mormor i løpet av høsten…gutta var med hver sin gang også…

Men de andre bildene under tok jeg i dag….

I tillegg har jeg stekt medisterkaker nå i ettermiddag…får se om det blir noen bilder etterpå…for nå lurer dere nok veeeeldig på hvordan de ble..hehe…

Syns jeg har vært flink i dag jeg, og fortsatt er jeg oppegående…så dette har vært en bra dag hvor jeg har fått gjort litt “fornuftig “……..


Øverst er eldste sønn med oldemor og nederst yngste…mormor er jo tippoldemor til seks stykker også…fjong dame på 96 år…


Dette bildet tok jeg fra bussen i dag (syns det er et litt tåkete slør på bildene fra kompaktkameraet om dagen..hm…)


Gamle ærverdige trær i parken rett overfor der mormor bor….


Pynt i spisesalen på losjeplassen hvor mormor har leilighet…..(..ikke helt min stil pynt..men kvikka opp på bordet da….)


Da jeg kom ned i byen var det en halvtime til bussen gikk…så tok meg en rask lunsj på et sted jeg ikke er innom særlig ofte…maks en gang i året…


Fint vær og pen himmel i dag….            #timeekspressen #nettbuss #mcdonalds #stellamagasinet #losjeplassen #drammen

 

24 kommentarer
    1. Hei, så flotte sønner du har. Selvom den yngste stakkars må gå med stokk 😉 og familiens eldste så ganske pigg ut hun også..Så bra du har fått en bra dag. Sender over litt mer energi, med håp om at morgendagen kan bli like god. Len deg tilbake i kveld og nyt dagen 🙂

    2. Flott bilde av treet ved parken der mormor bor 🙂 Og det er SÅÅÅ herlig å høre du har en god dag, gjort litt av hvert og fremdeles oppegående 🙂 Så godt å høre <3 Klemmer <3

    3. Du verden 96 år og så pen – dere er heldige. Min dag har vært såder, kjøpte juletre idag på Europris, 60 cm med 20 lys med, nå nå er det snart jul i heimen. Har rydda leiligheten nå i ettermiddag, både langkosten og støvsugern fikk litt trim. Nå venter TV og litt mat. Ha en fin kveld.

    4. birdbay: Takk, ja hun er kvikk og oppegående…selv om hun jo ikke er like sprek som før, skulle bare mangle :)) Takk, det samme til deg <3

    5. fjellgeitbundingen: Så hyggelig sagt :))..hehe..måtte jo teste oldemor sine på bildet :)) Deilig med slike dager..og takker for energien du sendte over..må kjøpe noen gaver i løpet av uka..så kommer godt med :)) Nå blir det straks litt kveldsmat og tv titting :))

    6. frodith: Flotte de trærne der ja :)) Deilig med slike dager, og godt å få unnagjort litt…selv om det ikke er såååå mye jeg gjør til jul lenger blir det jo litt mer en til vanlig :)) Klem og kos deg med kvelden <3

    7. Helge: Takk, ja hun er en flott 96 åring synes jeg :)) Så deilig å ha fått juletreet i hus :)) Kjøpte ny julebelysning i år jeg ,så håper den funker :)) Snart tv og kveldsmat her også …kos deg :))

    8. Så koselige bilder. Ja noen ganger er bussen det beste, for da slipper man å stresse med parkeringen. Flott mormor du har da! Kos deg i kvelden 🙂

    9. Det er jammen ikke mange som har tippoldebarn, så der er din mormor heldig. Bussen er grei å ta om den går forbi på de riktige stedene. For det å finne parkering er ikke alltid greit. Her er det sånn at det faktisk er billigere med bybane tur/retur byen (kr70), enn å passere bomstasjoner og parkere i sentrum. Men bilen er lettvint da, om det føles greit å kjøre. Ha en herlig kveld 🙂

    10. Så herlige bilder, ser ut som en kjempe koselig dag du har hatt 🙂 Er bare en kjapp tur innom i kveld å ønsker deg en fortsatt fin kveld videre, her er det film kveld med venninnen min 🙂 Klem <3

    11. margarites: Nei og den eldste av dem er jo over 10 år nå også :)) Passer greit å ta buss hit..må gå litt bare :)) Bruker jo bilen mye ellers…men funnet ut at det er lurest for meg å ta bussen til Drammen :)) Takk , fin kveld videre og fin morgendag <3

    12. Fine bilder og fin familie du har 🙂
      Bussen er alltids gei å ta den. Da slipper man styr med parkering etc også. Kos deg videre i dag 🙂

    13. Hei mange koselige bilder av besøkene dine hos din mormor. Ja jammen har du vore flink i dag. Håper at det betyr at formen virkelig kan snu å gå rette veien. Skal lese ditt siste innlegg også no. klem

    14. gretashobby: Takk, hyggelig å ha litt bilder av henne :)) Fornøyd med gårsdagen, men dessverre ikke like fin form i dag..men har fått ordna pakker til guttene..så ligger greit ann til jul :))
      Klem og fin kveld til fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg