Challenge…et outfitbilde….

Jeg har fulgt med på inneuteferdig sin challenge som går over 30 dager..se HER..mange gøyale ting, men hadde blitt litt mye skriving for meg å være med på, så jeg slenger meg på de dagene det passer, og i dag var det jo veldig enkelt …for antrekksbilder har jeg jo mange av.

Valgte ett som jeg la ut i November for et år siden…syns det passa med en kjole nå som det nærmer seg julebord sesongen…denne sydde mormor til meg da jeg var rundt 30..bruker den ikke nå ,men var en av mine favoritter før…innlegget fra et år tilbake kan du se HER…(kan 50+ bruke lårkort het innlegget )


#antrekk #outfit #challenge #mjøndalen #kjole

 

29 kommentarer
    1. Du kan absolutt bruke lårkort, men en må jo føle seg bekvem i det. Hvis jeg har en tunika som stopper midt på låret, så bruker jeg gjerne en tights utenpå strømpebuksa, for da føler jeg meg mer “kledd”! Jeg har ganske mye fett rundt kneskålene, så jeg synes det er greit å “pakke” det litt inn, sjøl om det egentlig bare er tull å tenke slik. 😛 Hadde en kjæreste som sa at jeg hadde “Pløsine” knær …….og DA ble jeg sur! (ikke rart det ble slutt!) 😉

    2. Herlighet å flott du er:) Kjolen er nydelig:) Og du kler den veldig godt:) Skulle gjerne hatt sånne lange ben jeg også altså:) haha…

    3. karidansen: Takk for det…jeg syns det er ok å ha den på på bilde..men hadde nok ikke følt meg vel på fest med den nå…men er noen år siden jeg var på fest også så da er det jo greit…hehe…
      Man må kle seg slik en trives ja…burde ikke bry seg om småting man ikke er fornøyd med..men man gjør jo ofte det allikevel :)) Godt det ble slutt med han ja…har man ikke noe hyggelig å komme med..kan man heller holde munn….:)) Nattaklem <3

    4. birdbay: Det var pent sagt…takker så mye :)) Den type kjole jeg trives best i…helst litt lenger nå da …men jeg er egentlig mer et “buksemenneske”..før var det mer skjørt :)) Lange bein har jeg ja…det kan jeg ikke nekte for..hehe…

    5. etdiktomdagen: Tusen takk:))..ja enig, men denne føler jeg er litt i korteste laget nå…et par cm lenger hadde vært greit …men kvitter meg ikke med den , for kan jo komme en annledning som jeg føler det er greit:))

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takker ..hyggelig sagt :)) Jeg har en ganske enkel og klassisk stil…men av og til er det gøy å finne på litt nye kombinasjoner…flink med klær du også virker det som ..av det jeg har sett :))

    7. Du kan i alle fall bruke lårkort! Synes denne kjolen var veldig fin på deg, men du kan ta på deg alt mulig og se like fin ut tror jeg 🙂 Så gøy å ha en kjole sydd av mormor da. Ingen andre har akkurat lik når den får sånt personlig tilpassing…og tenk at du har hatt den lenge. helt supert!

    8. Denne kjolen var fin, og såvidt jeg kan se fortsatt like trendy 🙂 Gleder meg over vinterbildene dine ute. Må se om det er flere innlegg jeg ikke fikk med, men du har hatt litt pause her fra, så de andre har jeg lest tidligere 🙂 Godt at du er i stand til å se innom igjen 🙂

    9. margarites: Takk det var hyggelig sagt :)) …kler ikke alt nei..faktisk litt vanskelig å finne kledelige kjoler..men denne fasongen er nok min stil..bare litt lenger nå…før “elska”jeg lårkort :))
      Kos deg med dagen videre <3

    10. fjellgeitbundingen: Ja den kan nok brukes nå også den ..bare litt kort for meg nå…men på bilder er det jo greit…hehe…
      Noen ganger er det greit med litt lenger pause…men hyggelig at folk ser innom når man er der igjen :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg