FEM ….og en liten hemmelighet….

Nå tror dere kanskje det er familieforøkelse her…hehe..men jeg er ikke gravid, får holde med de to fine guttene jeg har…….så vi er fortsatt fire ..

Men dagens utfordring hos Frodith er FEM…og JA klementinene har jeg lagt der da jeg spiste lunsj…for å løse oppgaven…smarte meg altså…

I går ettermiddag var jeg bare såååå sigen at jeg ikke fikk kommentert noe på andres bidrag…men jeg var inne å så alle de fine bildene ..og nå har det seg slik at det er litt hektisk her i dag for om en time ..når mannen er ferdig på jobb, skal vi på en liten tur…litt lenger enn på “hytta” så derfor svarer jeg på de fine kommentarene jeg fikk av dere i går når jeg er tilbake igjen…

Og hva vi skal…ja det er det som er hemmeligheten…men forteller siden ….


#lusj #foto #blogg #mjøndalen #høst

34 kommentarer

Siste innlegg