Liten oppdatering…

Siden jeg tidligere har skrevet om at yngste sønn har vært på jakt etter leilighet i Drammen, kan jeg herved fortelle at nå har han kjøpt og flyttet inn…

Han har vært litt kresen ,siden han har eid både leilighet og hus tidligere også…så visste han hva han ville ha….og helt sentrumsnært var et av kriteriene…og her er det også bare noen hundre meter til Bragernesåsen og naturen ..så dette var midt i blinken….

Han har bodd midt i Oslo også og trives med lydene i byen…….

Flotte turmuligheter i nærområdet er jo også et pluss…..

#drammen #leilighet #blogg #bolig #åspaviljongen

34 kommentarer
    1. Ser ut til at han har fått ei flott leilighet. Omgivelsene er også flotte. Jeg var i konsert i den kirka for tre-fire år siden. En av niesene mine bodde i Drammen i noen år, og hun var med i et kor der! 🙂

    2. Så flott at han fant akkurat det han var ute etter, ikke alle er så heldig. Flott med naturen tett ved der man bor. Det sånn jeg har det her jeg bor, og jeg ville ikke bytte det bort for alt i verden :o))

    3. karidansen: Veldig fin leilighet..og ligger helt perfekt til…om man vil bo midt i byen :)) Fint i Bragernes kirke…har sunget der selv jeg..var i et kor og vi sang sammen med Rune Larsen på en sang eller to…mange år siden :))

    4. Vera Lynn: Han var veldig fornøyd…denne hadde han vært villig til å by en del mer for enn det han måtte gi for den også :)) By og natur rett ved…veldig bra :))

    5. Gratulerer til både sønn og mor. Er alltid spennende å flytte til nytt hjem, og spesielt om man kjøper…
      Håper han vil trives. Og som du sier-et pluss med turmuligheter så nært. Og så er det vel ikke så langt hjem til mor….:)

    6. Grattis, derfra er det kort vei til uteliv, kino og en kjapp tur over Ypsilon så har man Union Scene. Bra at der er kort vei til marka med Spiralen, Eiksetra og Hvalsdammen og andre kjente steder i marka. Uansett koster det flesk, håper han takler den biten. Hvor mange kvadrat?

    7. Det er i alle fall midt i byen ja, Engene er vel ikke akkurat den gata jeg ville ha foretrukket men han er jo ung 😉 Fin leilighet da, håper han vil trives.

    8. maiken: Tror han vil like seg godt her ja…fin leilighet og veldig sentralt :)) Ei mil ca til oss..så ganske nær ja…koselig :))

    9. Helge: Det er sant midt i “smørøyet” for å være med på ting..og nært til buss og tog også :)) Ganske dyrt ja..men han tjener bra og er flink med økonomien :)) Litt over 50 kvadrat….

    10. Inger: Veldig fint der…skjønner hva du mener , men han bodde et år på grunerløkka i Oslo ..med trikken rett utafor..og han synes det var helt greit…så han liker litt lyder …enn så lenge iallefall :))

    11. Åh, så gøy å se bilder fra Bragernesåsen! Tanta og onkelen til moren min bodde øverst i Frydesalstien, og stien fortsatte inn i skogen bak huset. Jeg husker de hadde fugler og ekorn på fuglebrettet like utenfor kjøkkenvinduet og utsikten over Drammen var fantastisk. Ekstra fint var det å stå å se på alle lysene i byen etter at det var blitt mørkt. Onkelen hennes døde i 2003 og da ble huset solgt, men det er gode barndomsminner.

    12. Hanne Beate: Så hyggelig :)) Veldig flott område og utsikt er jo så flott..og med lys i mørket er det jo bare vakkert :)) Fine minner du har der :)) Takk for hyggelig kommentar :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg