Herresko og pologenser !

Først må jeg si at det ble så mange skakke bilder ..at jeg bare fikk plukka ut en liten smakebit på antrekka…hehe…sånn kan det gå når man skal forte seg…det er aldri lurt..

Jeg liker jo veldig godt en litt guttete stil, så det passer meg perfekt at det nå er populært med ” herresko ” igjen…(vet det ikke er alle som er så glad i den stilen som meg )

Og forrige høst var jeg på jakt etter en pologenser , da var det ikke å oppdrive…men i år er butikkene fulle av det…så nå har jeg skaffa meg tre stykker …så da er jeg kledd til kalde dager også…

Her er noen bilder som jeg håper kan inspirere litt iallefall…..


 Pologenser #floyd Sko #clarks #eurosko Bukse #hennes Jakke #only

Kan ha det gøy når man tar bilder av seg selv også….hehe……           Bukse #hennes Genser #donna #match #antrekk #mote #blogg #klær

56 kommentarer
    1. To knallstilige antrekk på deg 🙂
      Jeg synes ikke det så ut som” herresko” heller jeg da 😉 men et par kule sko på ei rocka dame. Tenk om jeg kunne se så rocka ut i pologensre hoho 🙂
      Nyt søndagen 😀

    2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Åååå du er grei…takker så mye :)) Ikke alt som kler meg..sliter jo med å finne kjoler jeg da ….

    3. Disse antrekkene er HELT deg!! Du kler den litt guttete stilen og de markerte linjene/konturene! Faktisk er det slik at det litt maskuline preget framhever det feminine hos deg – og det på en veldig fin måte! Skoene er også skikkelig “snertne” til deg. Viktig å ha det litt moro når man tar Modellselfies” 😉

    4. karidansen: Så bra du synes det..for jeg liker denne stilen…og mange andre stiler også da 🙂 Husker en stylist som også sa til meg en gang at jeg “tålte”å kle meg litt maskulint..:)) Ja dette med antrekksbilder i voksen alder må være litt for gøy også..ikke ta seg selv så fryktelig seriøst..

    5. hjertetid.Blogg.no: Takker for en hyggelig tilbakemelding 🙂 Kan være moro å kjøpe seg litt nye høstklær 🙂 Så du hadde delt mange viktige tanker i innlegget på bloggen din :))) Alle gode ønsker til deg fra meg <3

    6. Kjempefint til deg! Jeg liker alltid godt buksene du viser, og skoene var godt at var moderne nå, for da kan jeg holde meg “på jorden”. Jeg er dårlig på å gå med høye hæler.:)

    7. Kjempeflott klesstil du har. Jeg har kjøpt meg en stripete pologenser og er kjempeglad de er kommet i butikken igjen. Jeg SKAL anskaffe meg et par lakksko som er ganske herreinspirert 🙂 Jeg likte godt dine sko!!!!
      Du er kjempeflott!!

    8. etdiktomdagen: Takker og bukker 🙂 Har en med striper og en i svart i tillegg til denne her :)) Har sett noen slike lakksko..kjempe tøffe :)) Snill du er <3

    9. Du er jo bare råstilig (og feminin) uansett hva du har på deg. Lekker i dette antrekket også.
      Nei, jeg kommer nok ikke til å kjøpe sko i herreskostilen, jeg har levd meg gjennom halve livet på leiting etter feminine sko i herreavdelinger fordi de ikke hadde sko til mine 43 føtter på dameavdelingene. Det har de jo fortsatt dårlig med, men i dag finnes det heldigvis noen butikker som har. Så jeg har aldri hatt så mange par sko som nå, ble 3 nye par på Store Sko på fredag.
      Har alltid likt pologensere, var avhengig av dem før, men nå er jeg dessverre for varm selv på de kaldeste dager 😉
      Du er jo så stilig med den bukselengden, men på meg minner det bare om da jeg aldri fikk lange nok bukser, så ja, gamle frustrasjoner henger igjen og lager noen sperrer her i gården.

    10. Inger: Takker så mye for en hyggelig kommentar :)) Skjønner godt du kan være lei av herreskostilen da..bra du nå kan finne noe du liker 🙂 Kan bli litt varmt for meg også…så må ha mulighet til å ta den av om det blir for varmt..men deilig ute på kalde dager :)) Før var jeg veldig opptatt av å ha lange bukser ,for jeg har lange bein..men nå er det veldig mye av denne bukselengden..så har vennet meg til det og liker det :)) Så du hadde vært på hyggelig Oslotur..det har jeg lyst til å få til snart også :)))

    11. Flotte antrekk du her viser! Jeg synes da det ser meget feminint og flott ut jeg. Jeg digger stilen din. men jeg “hater” pologensere. De blir alt for varme, he-he 😉 Da tar jeg heller et skjerf i halsen fordi det kan en i det minste kaste unna om det blir i “hotteste” laget 🙂 Så vil jeg gjerne ha litt hæl på sko. Jeg kan bruke lave sko også, men føler meg mer vel om føttene øker i lengde med noen centimeter. Som sagt liker både stilen og lekenheten + for flotte bilder !

    12. toveview: Så hyggelig sagt ..takker så mye 🙂 ..hehe..liker å ha muligheten til å ta den av jeg også..ellers kan jeg få litt panikk ..men ved noen anledninger liker jeg å ha det..:))
      Jeg går så si aldri med sko med hel , er så høy fra før..men har en del sko med hel også..de bruker jeg mest på antrekksbilder :)) Koselig du likte stilen og bildene :))

    13. Du er alltid så fresh! 😀 Digger det første antrekket, alle bør ha et par/tre pologensere i skapet sitt om høsten. Jeg må i hvert fall prøve å finne meg en ny i år. Har lyst på en grå eller kanskje en mørkegrønn 😀
      Når det kommer til herresko så er jeg nok ikke helt overbevist, men disse her fine da. ^^

    14. Tone: Takk for hyggelig kommentar 🙂 Ser nok mer energisk ut enn jeg er…men liker å leike meg litt sprek på bilder ..så et lite hopp i ny og ne tar jeg gjerne :))))

    15. Tattavkvinnene: Ååå så grei du er ..takk :)) Ja nå kan man få pologensere i de fleste farger ..kjekt å ha noen til kalde dager :)) Vet alle ikke er så glad i den type sko..men jeg har alltid trivdes med den stilen..ja disse liker jeg også :))

    16. Flotte bilder som alltid 😀 De skoene ser jammen gode ut å ha på, jeg digger dem <3 Det er liksom alltid så ubehagelige sko som er in og det liker jeg lite. Ha en fiiin dag her skinner sola <3 klæmme 🙂

    17. ladyaugust: Takk for det 🙂 De er kjempegode å gå i..og sko som ikke er gode å gå i er helt bortkasta egentlig :)) Kommer noen solgløtt her også..og jeg lager fersk suppe for å ha i morgen …i dag blir det fisk :)) Klem <3<3

    18. Jeg synes også pologensere er fint, og har selv skaffet meg en variant 🙂 Og ellers, så er du slående vakker på alle bildene, som vanlig. Jeg likte denne stilen ja, men kler den nok ikke så godt selv 🙂
      Jeg husker du har nevnt at du liker herresko. Herlig når det da er på moten <3
      Klem <3

    19. Eva: Takker så mye for hyggelig kommentar 🙂 Du er vel et typisk “kjolemenneske” slik jeg har oppfattet det…det kler deg godt da :)) Jeg elsker denne type sko :)) Klem <3

    20. tujanka: Takker så mye for hyggelig kommentar :)) Må ha mulighet til å ta den av jeg også…så må ha noe utenpå som kan brukes om det blir for varmt :)) Ha en trivelig dag videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg