Rydd i garderoben i dag !

Leste på Instagram at det er den store klesinnsamlingsdagen i dag og at det bla er innsamling på Jernbanetorget i Oslo…men ellers kan man levere på ulike innsamlingspunkt i nærmiljøet.

Det som var litt “merkelig” var at jeg nettopp i går rydda i klesskapet mitt og leverte fire fulle bæreposer..men da jeg så dette i dag fant jeg frem litt mer som skal leveres i løpet av dagen.. ..og enda har jeg nok mye som mange andre kan ha mer bruk for enn meg….


Helt greie plagg som kanskje noen andre kan ha glede av….


#klær #mjøndalen #jernbanetorget #blogg #fretex #rødekors #hennesogmauritz #klesinnsamlingsdagen

28 kommentarer
    1. Det er så bra at folk organiserer slikt. Både for dei som treng det og sjølvsagt for den som ahr noe ein egentlig vil bli kvitt. Bare man passer på at alt er heilt og fint. og reint. Hørte om noen som gav vekk kvite t-skjorter som var gul under armene. Tenker dei som får klede av deg blir superfornøgd. Du har så mye fint og praktisk. Flink du. Klem til får du i dag. <3

    2. gretashobby: Syns jeg også.selv om jeg hadde gjort det uansett kan det være greit med en påminnelse av og til 🙂 Klærne må helt klart være hele og pene..men man har kanskje gått litt lei av dem selv..eller de passer ikke lenger :)) Takk bare hyggelig med en ekstra klem..sender en tilbake også <3

    3. Fru Tunheim: Det var faktisk godt å bli kvitt så mye..litt mer oversikt 🙂 Det viktigste er vel ikke å gjøre det akkurat i dag….Blir som regel Fretex her også siden de har leveringspunkt ganske i nærheten her :)) Takk …kos deg masse du også :))

    4. Flott!
      Godt å få ryddet litt i skapene av og til. Og godt det finnes tiltak som gjør at fint brukte klær kan bli gjenbrukt. Jeg samler i poser og leverer i kontainere som står ved butikkene.
      Ha en flott helg!!

    5. etdiktomdagen: Ja når man har masse klær en aldri bruker er det like greit å gi dem til noen som trenger dem :)..jeg også gjør det med jevne mellomrom..men greit med en ekstra påminnelse av og til :)) Takk det samme til deg :))

    6. Margrethe: Det trengs en rufs innimellom ja :)..og kjekt om noen kan bruke det :)..så det helt tilfeldig jeg..men det er jo ikke så viktig hvilken dag en gjør det :))

    7. Så bra, ja det er sikkert fullt brukbare plagg. Da er det flott at noen trengende kan bruke de videre. Gjenbruk er bra ! Supert tiltak med organisert innsamling. Ja, det trengs med opprydding i skap innimellom 🙂 Et tiltak, men godt når det er gjort. Jeg gjorde det i vår. Men må vel til igjen 🙂
      Ha ei supertrivelig helg !

    8. toveview: Ja tar bare plagg som er hele og ikke for slitt :))..litt lettere å kvitte seg med noe når en vet det kan komme til nytte :))…trengs ofte ..blir en del sånn kjøp som bare blir hengende i skapet og aldri brukt..skal skjerpe meg der :)) Takk du også :))

    9. frodith: Har et slikt Fretex leveringspunkt ikke så langt fra oss så leverer en del ditt…er det for stygt kaster jeg det :)) Fint å se du koser deg..god helg videre :)) Klem <3

    10. Har gitt mye klær til Fretex i årenes løp. Bare klærne er rene og hele havner de der. Vasker de gjerne først før jeg legger de i en pose og gir det bort. Bed at en eller annen kan bruke det enn at det blir til søppel.

    11. Helge: Bra ..ja det må være helt og i orden :)) greit å få rydda i skapene og veldig fint noen kan bruke det 🙂 Ha en trivelig kveld :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg