Har du en” rød tråd ” på bloggen din ?

Nå vet jeg at dette ikke er en tråd på bildet her men ett pakkebånd..hehe…men det var det jeg hadde i huset …så da så ! Det jeg skulle frem til med spørsmålet er  om det  noe som er typisk for bloggen din..eller noe du ofte har innlegg om.

NOE SOM ER TYPISK FOR MIN :

Et eller flere bilder.

Som regel ganske lite tekst.

Jeg skriver litt som jeg snakker.

Stort sett lette/positive innlegg.

Ganske mange skrivefeil.

TING JEG OFTE HAR INNLEGG OM : ( har vel en slik ..alt mulig blogg ) :

Natur/blomster

Turer i skog og by

Antrekk

Mat

Personlig ( det er det forresten en stund siden )

Dette var sånn i grove trekk..og det varierer etter form og overskudd ……

#blogg #mjøndalen #enrødtråd #søndag #norge

 

87 kommentarer
    1. syns pakkebånd sammenligningen din var helt deg 😀
      har eg en rød tråd…eg skriver om ting som opptar meg og ting eg brenner for.så det er nok den røde tråden.
      Eg er nok mer personlig enn folk tror på bloggen, selvom eg ikkje deler bilder og sånne private ting…så føler eg at mange får ett innblikk i hvordan eg er som person.
      Og da er din blogg som min…veldig oss..<3
      eg liker oss 😀

    2. Nei, lite raud tråd, utanom at alt er ein del av meg 🙂 Temaa eg skriv om er det eg omgjev meg med, og som eg tenkjer eit eller anna om. Har stort sett òg alltid bilete med. Og du? Du har IKKJE mange skrivefeil! 🙂

    3. cuskima: ..haha..ja er nok litt typisk ja :)..ja du har mange fine innlegg om “viktige”ting og ting som skjer i verden :))..får følelsen av å kjenne deg litt …selv uten bilder ja :)) Liker oss jeg også ..hehe…<3

    4. Eh.. hmm… eg vet ikke helt om eg har en rød tråd på min 😛
      Eg skriver litt om alt mulig i grunn 😛 og legger ut det eg vil og dropper det eg ikke vil legge ut 😛 hehe…
      Ha en fin dag 😉

    5. Hehe…rød trå…
      Skulle skrive om håndarbeidsprodukter og lage og legge ut oppskrifter. Så ble det etter hvert en blogg om mine egne basketak med meg selv underveis i prosessen. Og sånn får det bli. :)) Men det blir håndarbeid og hagearbeid og tankene en gjør seg rundt det…sånn litt på skrå. 🙂

    6. Anonym: Jeg har jo også mye ulikt..men alikevel ting som går oftere igjen enn andre ting :)..fint med bilder å fremheve teksten med ..og gøy å ta bilder :)) Takk , jeg syns det..men bra det ikke synes så godt da…
      Du kom frem som anonym…hvilken blogg har du ?

    7. Fidolina: Alt mulig er vel også en slags rød tråd..hehe..Grei måte å gjøre det på det..fin blogg er det iallefall :)) Takk du også :))

    8. Tone: Ja du lager jo så mye fint ..moro å se :))..hehe..noen basketak på strikkefronten har jeg hatt også..men det er mange år siden jeg strikka nå 🙂
      Du har en fin” snert” på innlegga dine har jeg sett ja :))

    9. Min røde tråd må nok være hund, med litt innslag av katt, foto og en gang i blant meninger- jeg er ærlig og direkte, med et tonn selvironi og jeg liker å tru jeg har humor 😉

    10. Ja, det var en god beskrivelse av din blogg! Jeg liker godt å lese den! 😀 Det er lurt ikke å ha så mye tekst! Jeg har nok av og til for mye tekst…..men jeg blir så revet med! 😉 Ett av mine kjennetegn er : …………… og uthevinger med kursiv! Ellers skriver jeg om mye forskjellig. Noen hverdagsopplevelser og litt tanker og betraktninger! Jeg prøver også å ha en lett og humoristisk tone der det er mulig.Har også som regel ett eller flere bilder! 😀

    11. karidansen: Så bra det stemte sånn nogenlunde med din oppfattelse :)) takk og i ligemåde ..
      Har sett de kursiva ja..fin måte å poengtere på det …du har jo en veldig fin “snert”i innlegga som gjør det gøy å lese :))

    12. Hmm.. rød tråd i bloggen??.. neiiguu.. det har jeg ikke tenkt på.. blogger visst litt sånn etter innfallsmetoden 😛 leer. men har det moro da 🙂 Og jeg liker din blogg så det så.. 🙂

    13. dedicat: ..hehe..innfallsmetoden fungerer bra den…bruker som regel den jeg også :)) Koser meg med din blogg også..artige innlegg og fine bilder :))

    14. Min røde tråd er helse – med fokus på kosthold og trening. Men litt mer lavterskel enn mange andre trenings- og kostholdsblogger 🙂 Liker at det skal være enkelt og ikke uoverkommelig å leve sunt 🙂

    15. Maren Kvalvaag: Leser ofte bloggen din ..og den er lettfattelig og fin med mange gode tips :)..ja blir det for omfattende blir det tungvint å gjennomføre :))

    16. fin blogg 🙂 Vet ikke om jeg har en rød tråd igjennom bloggen min hmm…
      Koselig om du sjekker ut bloggen min og hvis du vil legge igjen en liten kommentar 🙂

    17. En rød trå? Ja det har du uten tvil. Gode innlegg og mye positivitet. Det er deilig med deg.
      jeg tror ikke jeg har en rød trå? Tror jeg har mange egentlig? Kanskje for mange. Er litt rotete og litt aktiv til tider, men prøver å være tor mot mine verdier om ikke annet.:)

    18. Tommy Alexander Huskop: Litt av hvert er jo veldig greit ..hår er det nok mange som liker å lese om …noen gode tips om det er jo bra :))

    19. Jepp, føler jeg har en rød tråd på min også…eller mange. Jeg har foto tegninger, konkurranser i eget galleri, jeg har tegnspråk og en del faste ting. Jeg liker å ta opp rare ting å skrive om, og føler bloggen min HENGER SAMMEN. Det gjør din også 🙂 Godt med de vante og faste tingene også : -) Liker din blogg godt. Du gir av deg selv, uten å være PÅTRENGENDE på noen måte.. Føler man blir kjent med deg 🙂 klemmer <3

    20. Therese: Du har jo noen ting som går igjen …som antrekk og litt om dagen din og mye annet fint :)) Takk..jeg liker din veldig godt også..for jeg føler jeg blir litt kjent med deg 🙂 Klem<3

    21. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk for det så hyggelig :)) Du har jo noe som går igjen som hage og oppussing..Har jo litt “virrvarr”av ting jeg også…liker at det er varriert jeg :)) Føler du har en ærlig blogg ja <3

    22. frodith: Jeg oppfatter bloggen din slik også..noen faste ting mann kjenner igjen..og noen overraskelser :)) Variasjon er jo gøy…men også fint at man har et særpreg som er typisk..og de herlige tegningene er jo veldig typisk deg da :)) Takker for fin tilbakemelding 🙂 Liker deg og bloggen din veldig godt….leser hver dag så si :)) Stor klem tilbake <3

    23. Nope – jeg har ett lappeteppe av en blogg, blir gjerne slik når man blogger om trauste hverdager – de kommer i alle farger 😉

    24. Jeg har vel på én måte en rød tråd, men siden jeg blogger om livet mitt så omhandler det ganske mye. Jeg skriver for det meste om livet på gård, som småbarnsmamma, sykepleier og hobbysyerske. Jeg er opptatt av kosthold, trening og helse, så det blir litt om det også. Så kanskje det blir mange råde tråder, dersom man kan si det på den måten :p

    25. Lager innlegg etter innfallsmetoden og har vel ikke helt “funnet meg selv” enda. Men ser at det som går igjen hos meg er foto, mat, musikk og poesi. Strever en del med å begrense meg når gjelder tekst, skriver og forandrer. Derfor blir det så langt mellom hvert innlegg fra meg.

    26. ” man tager hvad man haver ” 😉
      Når jeg lagde den bloggen jeg har nå, tenkte jeg at den skulle handle om Wicca og det gjør den jo for det meste. Wicca`s sabbater og ritualer, eller andre ting relatert. Iblant kommer det litt innslag ifra turer og hverdagslige saker, men synes det er en fin blanding og prøver å flette det litt sammen. Synes det er mye lettere å ha en “tema”-blogg en en ren hverdagsblogg som jeg har hatt før.
      🙂

    27. Ja, det har jeg nok definitivt, kjennetegnet mitt er jo bildene mine med tekst sammen med mine egne ord, gjerne personlige tanker og følelser eller ord jeg blir gitt som egentlig er til andre, men som ingen andre vet at de ikke er mine,hehe
      Jeg har noe veldig viktig jeg etterstreber og det er å aldri blogge fordi jeg tror det er noe leserne vil ha. Bestandig være sannferdig i at det er fra mitt hjerte, enten det er mat eller reiser eller selvutvikling og healing 🙂

    28. Det var “rød tråd” ja ! Stilig bilde 🙂 Jeg er fargerik og har hele regnbuens farger på “tråden”, det er sikkert, he-he ! Er “alt-mulig-blogger” som deg. Men det er foto / bilder som er hovedingrediensen, tror jeg. Noen ganger skriver jeg mye og noen ganger mindre. Jeg liker å skrive også. Så ønsker jeg med bloggen og kunne opplyse / informere andre, men kan noen ganger være for kjapp med å legge innlegget ut. Kan derfor noen ganger oppleve skrivefeil, blir da irritert på meg selv. Ellers vil jeg gjerne ha et forum for å vise allsidgheten og de kreative sider ved meg. Så bloggen er min form for hjemmeside. Slik ser jeg det.
      PS! Har vært på reise i en uke nå med lite blogging. Men vil du skal vite at jeg hadde et lengre kommentar på bloggen din for omtrent fem dager siden, som ikke ble publisert skikkelig. Brukte mobilen for en gangs skyld og glemte sikkert å trykke på “publiser”, så den nådde deg ikke, heller ikke de fem andre jeg svarte samme kveld. Hadde ikke tid til å legge nytt innslag inn. Ellers tok jeg pause fra blogglivet. Viktig med pauser innimellom 🙂

    29. Jeg tror jeg har en litt rotete eller lodden tråd…for jeg skriver stort sett om hverdagen, har alltid bilder, det kommer blomster og andre ting om hverandre. Kanskje jeg må ha litt “rot” her, for ellers er jeg ganske flink med lister og system.
      Jeg liker bloggen din, og synes det er fint at den er litt variert, men jeg kjenner jo igjen temaene dine når jeg leser 🙂

    30. traust: ..hehe..det er jo veldig fint da…mye ulikt hos meg også..men blir noe som gjentar seg litt mer enn andre ting :)) God natt :))

    31. Cathrine Narum: De tinga har jo litt sammenheng..så mange tynne tråder som blir til en tykk kanskje ja :)) Leser ofte innlegga dine…fin blogg :))

    32. Katter, Foto, Musikk og Hverdag er mine temaer, men jeg tror de som leser bloggen min selv må lete etter den røde tråden 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld 🙂
      Hilsen Toril

    33. Miss Imperfektum: Det er jo veldig greit..jeg gjør i grunnen også det…men noen typer innlegg gjentar seg litt oftere enn andre :))…du har fine innlegg og masse flotte bilder 🙂 God natt :))

    34. Enilorac Nesenra: ..hehe…sant…
      Når man har en slik hobby/interesse er jo blogg et fint sted å formidle på :)…og greit med litt hverdagslig også som variasjon…Ha en fin kommende uke :))

    35. Mariann Sæther Tokle: Det er sant…bloggen din er gjenkjennelig ,selv om innholdet varierer :))
      Og det er jo fine tekster og vakre bilder du deler på bloggen :))
      Sånn er jeg også…det må være “meg” ellers er det ikke noe verdt synes jeg :))

    36. toveview: ..hehe..takk..måååå jo ha med et egentatt bilde 🙂 Liker slike blogger med litt av hvert og orker man skrive mye er jo det ok ..begrensa hva nakken min orker av pc skriving ….men jeg er nok slik når jeg snakker også at jeg kommer fort til “poenget”….
      ,Var en kommentar fra noen på reise jeg ikke helt skjønte hvem var fra..så det var nok din det da :)) Takker :)) Trenger litt pause…:)) God natt :))

    37. margarites: En lodden trå er også en tråd..hehe..:) Koselige innlegg fra deg med mye fine bilder ..hyggelig å lese hos deg 🙂 Jeg er litt rotete med systemer ellers jeg…begynner så bra…så blir det bare rot..men jeg vet hvor jeg finner ting så det funker :))
      Så koselig å høre mange takk :)) God natt :))

    38. Toril: Det er jo fine ting å skrive om..og har fått med meg en del av innlegga dine så kjenner igjen den “røde tråden” hos deg :)) Takker , god natt og fin morgendag :))

    39. Har ikke tenkt så mye på det med rød tråd, så nå fikk du meg til å tenke på hvordan andre oppfatter min blogg. Blir vel mest dagligliv og familieliv for min del, litt oppskrifter, litt om vegetarmat siden jeg er opptatt av det. Jeg liker å skrive med litt humor, men må si at det er litt sånn,at veien blir til mens jeg går

    40. Min mest røde tråd er tegning.
      Mindre røde tråder er skriving, hund, trening og vegan.
      Før var jeg alt mulig, åpen og hverdagslig, men gidder ikke det mer. Hæhæ.

    41. Ja jeg har en rød trå og det er torpet 🙂 Utgangspunktet var å holde oversikt og se hva jeg har gjort på torpet for min egen del – ikke være spesielt personlig eller privat, men helt slik har det ikke helt blitt 🙂 Veldig godt spørsmål! Ha en super dag!!!!

    42. Den røde tråden din er vel i hovedsak DEG, slik er det hos mange tror jeg. Jeg syns din blogg er tydelig deg. Og så er den lett og underholdene. I tillegg har du mange fine bilder og en varmblogg.
      Min røde tråd er kanskje mest tydelig for meg selv, veien fram til mer energi…..så det jeg presenterer er et ledd på veien der…..men det er nok ikke så lett å oppfatte for leseren, for jeg er veldig i det jeg skriver “der og da”….men noen temaer har jeg prøvd meg på. Og så har jeg tatt dette valget med å skrive nynorsk. Jeg har nok ikke den mest tilgjengelig bloggen….. fordi jeg tenker mest ut i fra mitt eget ståsted og mine spontane tanker.

    43. maiken: Ja det er jo ikke sikkert en oppfattes slike tror alltid..men har man normal selvinnsikt så har en vel en viss peiling på hvordan man blir oppfattet….og du virker som ei dame med vett og selvinnsikt :)) Jeg synen slike ting du blogger om er slikt jeg liker å lese…også er det litt kjennbart samtidig som det er variert :)) Fin humoristisk snert også …

    44. lithanna: Ja tegningene dine er så flotte at de fortjener en stor plass på bloggen :)…men jeg synes også du variere bra..og liker å følge med …har man blogget en stund blir det vel slik at en blir litt “lei av seg selv”..hehe….

    45. miastorp: Det kjennetegner bloggen din ja..også får man bli litt kjent med deg også :)) Liker å se hvor koselig det blir på torpet :))

    46. BforB: Takk så bra…jeg har nok meg selv som utgangspunkt ja..synes det er “enklest”skal man skrive om store temaer må man lese seg opp og dokumentere…handler det om meg er det JEG som bestemmer…hehe…
      Jeg synes skrivestilen din er veldig typisk for din blogg…følsomme og “betenkte”tekster….vakkert 🙂 Jeg liker bloggen din, de tdu skriver føles ærlig ..og mye kan man kjenne seg igjen i :)) Mandagsklem fra Mjøndalen <3

    47. Du har mange røde tråderr i din blogg. Veit ikkje om eg kan sette fingeren på det. Men det er din blogg. Som lørdags handelen med kafebesøk. Min er vel garn, strikking og kvardag og livet generelt. Som dei fleste har med . No tror eg faktisk sola kkom frem her. Tenk at det kan snu slik. Og ikkje var det medlt slik heller. Her må eg komme emg ut. Ha ein flott dag skjønne vennn med slikebåndet <3 klem

    48. Jeg liker din røde tråd. Det er sånt som de fleste er opptatt av, og som man kan identifisere seg med 🙂
      Selv er vel min røde tråd bilder og tekst. Jeg liker å skrive, og kan skrive om det meste. Men bilder MÅ jeg ha med uansett. Det er ikke alltid jeg har egne bilder, men da låner jeg. For illustrasjon synes jeg må til. Og så er jeg personlig i mange av innleggene mine. Og jeg skriver ut ting jeg grubler på, og får det sortert når jeg har skrevet det ned .)
      Ha en flott dag i dag 🙂 Jeg er i Oslo, og planlegger en liten museumstur nå 🙂
      Klem <3

    49. Den røde tråden på min blogg må bli skråblikket på ting og hendelser såvel i nærmiljøet som i verden rundt oss. For min del tror jeg at utholdenheten med å fortsette med bloggingen krever at jeg har noen basisemner å skrive om…

    50. funderier: Og det gjør du på en fin måte..med tekst,bilder og gjerne et dikt :))…det er sant greit med den “røde tråden” å holde seg til..innimellom litt variasjon :))
      Så det hadde vært mye regn på deg i sommer…men at du koste deg på sørlandet også :))

    51. gretashobby: Ja jeg har noe som går igjen ofte selv om det er mye forskjellig også :)) Liker din ..med både strikking og hverdagsglimt fra det du driver med :)) Her er det grått i dag, men er meldt sol i morgen..men får vente å se …
      Kos deg med resten av dagen 🙂 <3<3

    52. Eva: Takker ..så hyggelig..og du vet jeg liker din også :)) Du tar jo flotte bilder og har en fin måte å formidle tekst på :))..kan være greit å ha et sted å sette ord på følelsene også :))
      Ja jeg ser du har kost deg i Oslo…spennende med museumstur ..får vel se noen bilder ?
      Klem <3

    53. Jeg lker at bloggen din er en altmuligblogg:) For min del er det jo en slags rød tråd i bloggen min pga den omhandler vektprosjektet mitt i utgangspunktet, men de siste månedene har jeg bestemt meg for å være mer personlig og å skrive mer om hverdag og annet hist og pist – ikke fordi jeg nødvendigvis tror at folk har så forferdelig lyst til å lese om akkurat meg og mitt (selvom jeg synes det er kjempegøyt at enkelte faktisk har interesse for det), men fordi jeg synes det er kjempekoselig å se tilbake på selv også:) Jeg har ikke skrevet så mye om hverdagene, mer heller når det har skjedd noe spesielt koselig som jeg ønsker å dele med noen og da er bloggen et fint sted:) På den måten kan jeg jo gjenoppleve det senere også og det liker jeg.

    54. Fromfat2phat: Så bra at du liker den slik den er :)) Ja du har jo hatt det som tema..men gøy at du har litt annet nå også :)…tror ikke folk er sååå interessert i å lese om meg heller..hehe..men det er jo heldigvis frivillig :)) Det viktigste er at en har det litt gøy selv med å blogge..og hyggelig at noen leser også da 🙂 God natt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg