En tur i hagen !

Nå er det jo veldig stille fra meg her om dagen, så måtte nesten lage et lite innlegg bare for å ikke glemme hvordan jeg gjør det, kommer fort utav ting …men jeg klarte det altså som dere ser…

Dagene de siste drøye tre ukene har stort sett gått med til å besøke mamma på sykehuset….det har førsteprioritet akkurat nå. Men sånn innimellom har jeg vært ute i hagen eller på terrassen, og å fotografere blomster er jo alltid hyggelig.

Her først er et bilde av Peonen som blomstrer fint her nå….


Litt “ville”blomster som kommer helt av seg selv er jo også dekorativt….

Og for dere som har fulgt med på bloggen ,vet dere at jeg sådde stemorsblomster i våres, som jeg har savnet blomster på..men for ei uke siden begynte de å titte frem og nå er det mange blomster på dem..men litt tuslete siden de ikke får det beste stellet om dagen…men gøy at det kom blomster da….


#blomster #mjøndalen #stemorsblomster #hage #blogg

35 kommentarer
    1. Hei. Godt å sjå innlegg fra deg her inne. Skjønner at det er andre ting som blir prioritert for tida. Tenker på deg og håper at mamma snart blir bedre. Godt at du bor så nært og at du ahr masse familie rundt deg, så du slipper å vere åleine. med det. Stor klem fra meg til deg. <3

    2. Ja, der ble det blomster på stemora. Litt artig at du har” lagd” dem helt fra grunnen. Ja, kløverblomstene er vakre, og har faktisk nesten samme farge som peonen din. Koselig å se et innlegg fra deg igjen, sjøl om jeg skjønner at blogging ikke har høy prioritet om dagen. Fortsatt God Bedring til din mor! 😀

    3. Der var du ja 🙂 Dette har du ikke glemt nei, slett ingen fare 🙂 Er som å sykle denne bloggingen vet du 😀 Glemmer det ikke 😀 Kos å se deg, og kos du sendte inn tegning også 🙂 Supert <3 God klem til deg <3

    4. Utrolig vakre blomster. Peon er jo bare nydelig <3 Og stemorsblomstene er jo alltid søte og vene. Og ekstra kjekt at de er dine helt fra et lite frø 🙂
      Klart at du må prioritere andre ting nå i denne perioden. Og jammen godt at du ikke glemmer hvordan man blogger 😉 Det skulle tatt seg ut 😉
      Tankene mine går til deg og dine, i tiden som er så tung og vanskelig <3 Og jeg håper at det går bedre om litt 🙂 Pass godt på deg selv også midt oppi alt <3
      God og varm klem fra meg <3

    5. Så gøy at stemorsblomstene har begynt å blomstre! Og rødkløver er så nydelige og her var det jo massevis! Leit at moren din fortsatt er så dårlig….. Håper hun vil komme seg! <3 Kjekt å se et innlegg på bloggen din igjen 🙂 <3

    6. Så de kom frem de stemorsblomstene dine, var jo både store og fine… Og du har noen flottiser i hagen å hvile øynene på, det er godt…Tror blomster gir oss energi også, og i det minste glede….Du trenger det i hverdagen nå.

    7. gretashobby: Så hyggelig at du synes det..takk 🙂 Ja alt til sin tid…satser på at det bedrer seg …men tøft nå …Takker for omtanken :)) Klem <3

    8. karidansen: Ja jeg hadde jo mista litt trua på at det kom noe, men flere som sa det kommer nok…og det stemte det, da vet jeg det en annen gang…:))
      Takk for det, ja savner å være mer aktiv med blogginga..men får prøve å få til litt og komme sterkere tilbake :)) Klem og takker for det :))

    9. frodith: …ja det satt liksom litt i fingrene ..hehe..:)) Ja jeg måtte jo liksom prøve jeg vettu…selv om jeg ikke er så god på tegning er det gøy å prøve litt 🙂 Kelm til deg også <3

    10. Eva: Takk, ja både hage og markblomster er nydelig..og gøy å ta bilder av 🙂
      Sånn er det noen ganger ja…livet er ganske variabelt …:) Ja tenk om jeg måtte starta helt på nytt med å finne ut hvordan jeg skulle legge inn bilder og alt det der…godt jeg slapp det 🙂
      Vi satser på at ting bedrer seg…takk for omtanke :)) Klem og fin helg til deg <3

    11. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er sant, og med kameraet blir man litt oppslukt av det en holder på med også..så det er litt avslappende 🙂
      Vi tar en dag av gangen..og gleder oss over de små tinga som er positive ..satser på det bedrer seg snart 🙂 Takk og klem tilbake <3

    12. spisogspar: Var litt moro at det ble blomster ja..kom sent men ble fine da 🙂 Ja de har spredd seg godt utover et hjørne i hagen…fine 🙂
      Takk for omtanke, vi satser på at det bedrer seg 🙂 Så koselig å høre , er hyggelig å lage ett innlegg igjen også 🙂 God helg videre :))

    13. maiken: Ja da begynte det endelig å blomstre …og litt fine er de ja 🙂 Koselig å ha litt blomster rundt seg..og særlig slike som ikke trenger så mye stell :)) Takk, ja man får glede seg over de små og fine tinga …også håper og tror vi på at ting bedrer seg :))

    14. lindusen: Takk for omtanken 🙂 Jeg får med meg en del av de fine dikta du skriver nå om dagen også…selv om det er litt stille med kommentarer fra meg nå 🙂 ….Klem og fortsatt fin helg <3

    15. Peoner er absolutt blant de vakreste blomstrene jeg vet om. Håper det går greit med mammaen din og at du tar vare på deg selv opp i alt dette. God klem fra meg <3

    16. morsmiddag: De er kjempefine, og denne jeg har er fra hagen til farfar og farmor 🙂 Takk for det…håper det jeg også :)) Klem tilbake <3

    17. Nydelige bilder av blomster ! Her blomstrer den første peonblomsten også, akkurat nå. Noe senere enn forrige sommer pga. tragisk sommervær 🙁 Jeg merker ikke at du er stille på bloggen jeg, da jeg minst er like “stille”, he-he! 1 uke siden siste innslag her, men i dag ble jeg produktiv. Det går i rykk og napp, he-he 🙂

    18. toveview: Takker for det 🙂 …jeg tok inn noen peoner i vasen i dag for det er så mye blomster på den..at det er greit å ta inn noen også :))
      Ja er nok flere som tar litt sommerferie, men jeg hadde ønska å være litt mer aktiv ..men nå har ikke det fått førsteprioritet …Jeg så du tilogmed hadde sunget med DDE..gøy 🙂 God natt :))

    19. Koselig å høre fra dag. Flotte blomster du har. Og det er jo alltid gøy med de man selv har dyrket frem da.
      Lykke til videre med mamman din.

    20. Sonja: Takk :)) Moro med blomster… de har ikke fått så mye stell..men klarer seg sånn nogenlunde for det :))
      Takk for omtanken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg