Skogtur !

Nå var det en stund siden jeg hadde vært på skogtur..eller gått tur i det heletatt..så i går da formen føltes grei….spurte jeg pent mannen og eldste sønn som skulle på en liten tur om jeg kunne bli med…..

Klart jeg kunne det… tror de bare syns det var koselig, de sa iallefall det…hehe…

Så da kjørte vi opp og parkerte ved en bondegård i Hokksund der sønnen bor og gikk en fin tursti opp til et vann som heter Himsjø…så tok vi en liten hvil ved vannet der før turen gikk nedover igjen…er noe eget ved å være ute i naturen …


Koselig sted å gå tur….

Var ikke mange folk å se….

Jeg elsker jo bekker, og her var det mye vann….

Hadde ikke vært dumt å hatt en av de hyttene ved vannet der….

Dette forlatte lille “huset”fant vi ut hadde vært perfekt for sønnen å spille elektrisk gitar i…ingen å forstyrre …bare skog…hehe..

#himsjø #hokksund #øvreeiker #skogtur #blogg

 

46 kommentarer

Siste innlegg