Sånn til hverdags ! ..(antrekk 50+)

Som noen kanskje har lagt merke til har det vært en stund siden jeg har lagt ut antrekk på bloggen. ..og noen har vel kanskje også fått med seg at jeg mista kameraet i bakken sist jeg holdt på å ta bilder..og blitsen slutta å virke, jeg har bestilt ny…men det tar visst sin tid før den kommer..

Så da blir det egentlig et” halvt innlegg”..hehe..for jeg skulle jo ta med ulike overdeler…men dette er så langt jeg kom før “ulykken”skjedde…

Her har jeg på en veldig behagelig jeans..med liten sleng.. og cardigan jakke..noe som er klær jeg liker å ha på til hverdags…

Tar med bilde av en tunika/bluse og sandaler som også passer godt til buksene…da blir det litt mer sommerlig og” bohemsk”…

Bukse #hennes Cardigan #kappahl Topp #zavanna Skolett #høgl Veske #fretex

Tunika /bluse #streetone Sandal #eurosko #antrekk #blogg #mote #mjøndalen #fashion

50 kommentarer

Siste innlegg