Liten oppsummering ,antrekk 50+

Egentlig hadde jeg tenkt å ha et nytt antrekks- innlegg, men for det første fant jeg ikke den minnebrikka jeg måtte hatt for å få det til, også mista jeg kameraet jeg har lånt av sønnen i gulvet her om dagen…så der virka ikke blitzen lenger..har bestilt ny så håper det blir i orden .

Så da blir det heller en liten oppsummering av noen av antrekka jeg har hatt på bloggen etter jul..jeg pleier jo å ha en liten “reprise”når det nærmer seg ny sesong.

Så håper jeg du kan få noen tips og ideer av det jeg har på meg…..jeg liker i allefall å se andre blogger med antrekks- inspirasjon.

(Om noen er interessert i hvor klærne kommer fra, kan du se under kategorien Antrekk på bloggen min )

#antrekk #blogg #klær #inspirasjon #finn #mjøndalen #norge #fashion

63 kommentarer
    1. Så dumt når sånt skjer. Håper du fikser det fort igjen da. Men alltid koselig med litt repriser på så fine ting. Min favoritt er jo fortsatt den jakka da i siste bildet sammen med buksene med bootcut. Ha en vakker ettermiddag 🙂

    2. De tre øverste antrekkene hadde jeg ikke sett før. Likte godt den mørke kjolen, men du kler jo det aller meste!! Sjøl bruker jeg stort sett str. 42, så jeg smetter ikke inn i alt, men jeg har ikke problemer med å finne klær. Jeg har nok lett for å slenge på meg en treningsdress. Det er imidlertid moro å pynte seg litt i blant. Føle seg litt feminin……. :

    3. littavkobling.blogg.no: Tusen takk 🙂 Ja slike er så deilige og passer til det meste og grått blir man jo aldri lei av :)) Takk det samme til deg :))

    4. natheless: Ja ,det funka greit for meg..han hadde uansett tenkt å kjøpe seg nytt..:) Jeg håper det hjelper med ny blitz ..koster tusen kr ,den også..men jeg syns det er så grit med dette kameraet for nå har jeg vendt meg til å bruke det 🙂 Den buksa hadde jeg på meg i dag, og jakka skal nok bli brukt den også 🙂 Takk for hyggelig kommentar , fin ettermiddag til deg også :))

    5. karidansen: Nei, jeg har jo lagt ut en del underveis og har jo ikke “kjent”deg så lenge 🙂 Takker så mye for det, og ja kjolen er ganske fin, men ikke ofte jeg har på kjole 🙂 Me str.42 kan du jo finne mye fint da..viktigste er jo å finne sin stil 🙂 Jeg slenger stort sett bare på meg noe jeg finner i farta…så er mest på bloggen jeg pynter meg..hehe.. :)..men det er litt gøy med klær da…ja noen ganger “må”man liksom ordne seg litt …<3<3

    6. cathrinehenriksen: Takk,så gøy med slik tilbakemelding 🙂 Ja nå er det jo i vinden med sleng, men jeg har kjøpt et par billige..for det er vel slikt en ikke bruker så mye..men jeg liker dem faktisk ganske godt 🙂 Finnes vel fasonger og typer som passer ulike kropper tenker jeg:) Ja det er kjedelig, men jeg kan kjøpe nytt jeg, men litt dumt når kameraet ellers funker bra nok for meg :)) Stor klem tilbake <3

    7. Har du vurdert modellyrket? Du viser klærne på beste måte, kroppen er riktig og positurene. En får jo lyst på flere av disse antrekkene. Men skulle jeg velge et antrekk for 50 + (vi er jo så unge vi), så er det “laidback-stilen” med jeans, begge de to første stylingene, og så likte jeg kjolen på bilde nr. 3 med veske og “stash”. Reprise er greit nok, da antrekkene jo inngår som antrekk som er vanlig i alle garderober, og har vært det over år.
      Ha en fin kveld !

    8. Anonym: Takk for hyggelig kommentar..har jobbet en del som modell, men siden jeg har fått.. Me.. har jeg måttet takke nei til en del de siste åra..og derfor syns jeg det er gøy å holde på litt her hjemme og legge ut på bloggen Ja jeg er nok også mest glad i å kle meg Laidback…men morro å prøve ltt forskjellig :)) Nå var du /dere anonyme her…men koselig med så fin tilbakemelding :))

    9. Jatakk, til alle antrekkene 🙂 Liker best de to første jeg 🙂 Liker tilbehøret tl den kule olabuksa, du kledde også veldig godt de store øreringene 🙂 Har selv best meg olabukse som kommer i morgen og jeg er spent !! Ha en fin onsdagskveld 🙂 Klem 🙂 <3

    10. MOONBEAMSCORNER: ..hehe..:) Ja det er greie bruksklær..og det er jo stort sett det man går i :)Spennende, håper den passer fint, tør aldri bestille jeg…ikke for at ikke klem er fine, men liker ikke sånn betaling og slikt på pc…men det er jo veldig gammaldags å ikke gjøre det da..:) Stor klem tilbake <3

    11. Innrømmer at jeg aldri har vært noe flink å kle meg, men har en datter som er flink å råde. Og synes det blir viktigere med årene, hvordan man kler seg. Jeg liker aller best det første bildet, blir noe jeg kommer til å ha på meg. Og fine bilder alle forresten

    12. Kjolen er absolutt min favoritt. Jeg har en lignende, men med halvlange ermer, og ispedd litt rosa. Elsker sånne plagg 🙂
      Og du er jo som alltid nydelig i alt du ifører deg <3
      Håper du har en fin kveld. God klem til deg <3

    13. Som alltid like inspirerende å se antrekkene dine, og hvordan du har variert og satt dem sammen :o)) Jeg kjøpte meg faktisk en lignende lang jakke i grått før helgen. Samtidig kjøpte jeg meg noen deilige og luftige topper…. Det var på tide å skaffe noe nytt syntes jeg!

    14. frodith: Takker og bukker :)..ja så innlegget ditt ..vi får se, men kan være gøy med sånt..og du vant jo du :)) Håper du får en god natts søvn …så “sees” vi vel i morgen ..hehe… Klem<3

    15. maiken: Så bra med en datter som kan tipse litt..vet ikke hvor flink jeg er, men synes det kan være gøy å sette sammen ting , etter min smak 🙂 Ja en slik lys bluse og jeans er jo både behagelig og litt fint 🙂 Tusen hjertelig takk :))

    16. Eva: Takk snille deg..ja den er ganske fin, men jeg bruker ikke ofte kjole jeg da…men greit å ha noen for det..og det er jo fint, men er liksom så enkelt å slenge på ei bukse og en topp :))
      Hyggelig med så fin kommentar :)) Sov godt og fin morgendag 🙂 Klem<3

    17. Vera Lynn: Så morro at du synes det..tusen takk 🙂 Så fint, håper du blir fornøyd med den…passer jo til mye 🙂 Gøy å kunne fornye litt i garderoben av og til :)) Sov godt å kos deg med morgendagen :))

    18. utrolig mange pene plagg!!
      likte u den gråå lange jakken veldig godt, skulle mange ganger ønske jeg var en del cm høyere, så jeg også kunne gått i slike lange jakker uten å se ut som om jeg var en liten dverg på 10cm! haha

    19. Det er helt utrolig hvor fin du er i uansett hva du tar på deg 😀 Jeg derimot ser ut som en potetsekk nesten uansett hva jeg tar på haha Kos deg med kvelden fineste deg <3 goodklæmme 🙂

    20. Moving On: Så fint du liker dem 🙂 Sånn jakke kan du ha vettu ,bør jo ikke ha av de aller lengste…Men man finner jo typer klær man trives best i og trivsel er det viktigste :))

    21. ladyaugust: Veldig hyggelig med så fin kommentar da…men jeg er ..ikke..fin med alt altså, og til daglig slenger jeg på meg noe og ingen sminke…men jeg kan pynte meg litt om jeg “må” da 🙂
      Har jo ikke sett masse bilder av hvordan du kler deg…men du er jo utrolig stilig på scenen i allefall…og sikkert ellers også 🙂 Takk, og klem til deg også<3

    22. Engelen pleier å få fnatt av meg for jeg tar liksom det som er nærmest haha og jeg ser aldri i nærheten så bra ut som deg når jeg prøver hardt engang. Jeg har stort sett på meg samme klær som på tegningene jeg 🙂 og det er nesten ikke tull engang hahaha <3

    23. Så trofast leser som jeg er av bloggen din, tar jeg meg tid til å lese ‘siste nytt’ før jeg flyr avgårde 🙂 De antrekkene har jeg roset før, men gjør det gjerne igjen 😀 Håper du er i gang eller bare tatt en bloggpause, fordi du fortjener det. Ha en fin fredag og ta vare på deg. Klemmer på vei fra meg til deg med sol og blå himmel<3<3

    24. Lene S.: Veldig glad for at du trofast er innom og gir koselige tilbakemeldinger :)) Kommer innlegg ,har bare hatt så vondt i nakke og hode denne uka ..så har tatt det litt pent med pc skriving :)) Takk snille deg …fin fredag og stor klem tilbake fra Mjøndalen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg