Jakke med glidelåsdetaljer…. (50+)

Da jeg så denne jakka på salg ( 100 kr) , synes jeg den var litt tøff…men tenkte først den var litt for ungdommelig…men så er det jo sånn at det meste kan gjøres litt mer voksent også , alt utifra hva man kombinerer det med…og her synes jeg selv at jeg fikk balansert det så det passet en godt voksen dame .

Med skjørt og smykker passer jo jakka til å være litt pyntet…og med jeans og t-skjorte blir det mer hverdagslig og tøft…

Her har jeg valgt å la antrekket domineres av det sorte..men en slik jakke kan jo passe til fargerike bukser eller skjørt også…eller en blomstrete kjole ,eller hvite blonder f.eks.


Jakke #kappahl  Skjørt #fransa T-skjorte #ginatricot Sko #økonomisko Belte #kappahl


Bukse #veromoda  T-skjorte #b-young

#mjøndalen #mote #minmote  #norge #blogg #antrekk #vg #stil #klær #fashion

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg