Gleder meg til å smake !

I går fikk jeg en hyggelig overraskelse, fikk melding fra min svigrinne Beate med spørsmål om jeg var hjemme på dagen i dag, for hun og mannen skulle på besøk til svigerfar som bor ikke så langt fra oss..og om det passa skulle hun ta en tur opp til meg…selvfølgelig passa det, de bor i Askim og nå var det vel et par år siden hun hadde vært hos meg…så det var veldig koselig ! Også hadde hun med gave til meg…og bare se, sååå fin …har jo nesten ikke hjerte til å pakke opp noe sånt…men har jo lyst til å smake…men venter til litt nærmere jul….

Ha en fin kveld alle sammen !


#askim #askimbærpresseri #mjøndalen #norge #desember

46 kommentarer
    1. Så koselig med besøk og gave 🙂 jeg tror også jeg ville ha spart den en stund.
      Det er så kos med venninner man treffer sjelden, og når man møtes så er det som man møttes i går.
      Ha en fin fin lørdagskveld 🙂

    2. Så kjekt med uventa besøk. Og så kjekt med flott gave. Du må ikkje vente forlenge med å opne det da. Slikt skal vel nytest fort. Kos deg med gaven du min venn. Klem fra ei litt for sliten dame i kveld. I morra må eg gjere mye mye mindre.

    3. Therese Bråthen: Takk…hehe..så du er den typen ja ..Syns innpakkningen var så fin så må spare den litt..men nå har jeg jo bilder da :)…Kos deg masse i kveld du også <3

    4. Ja, jeg er den typen! 🙂 hehe jeg vet den ene gaven jeg får av søstra mi i år, å det er hjemmelagd julegodis, å jeg kjenner det klør i fingrene for å få åpnet det 🙂 Men må nok vente i 18 dager til 🙂 hehe Kos deg masse i kveld <3

    5. Åse Helen: Det satte jeg pris på, veldig koselig :)..Ja litt nærmere jul skal jeg åpne ..gleder meg 🙂
      Ja de bodde rett ved oss i mange år, mens barna var små..og nå har de bodd i Askim i flere år, så da blir det ikke så ofte en treffes..men vi var innom dem en tur tidlig i sommer..:)
      Takk ,det samme til deg <3

    6. gretashobby: Det var koselig vet du..jeg skal sjekke dato..og jeg skal åpne det før jul i allefall.men pakka var så pen at jeg må ha den slik i allefall en liten stund 🙂
      Oj, ja da får du ta det litt pent i morra…har bare satt på kaffe til besøket mitt i dag jeg…Klem<3

    7. Så koselig av din svigerinne å komme med en så flott gave. Nyttegaver er noe av det beste som finnes etter min mening, for de kan dele med andre eller bare rett å slett kose seg med alene :o))

    8. frodith: Ja jeg gleder meg til å smake :)..også var det så pent pakket også..Hadde det hyggelig med besøket..ellers har jeg bare vært hjemme i dag…slappet av…deilig det :)..Nattaklem<3

    9. Så heldig da. Det der smaker fortreffelig. Jeg har noen av de produktene på hylla i kjelleren, og de skal smake til jul. Ha en fin andre advent! 🙂

    10. Koselig med nyttige gaver og ekstra stas når innpakningen er stilig 😀 Vi har masse epler og annen frukt i hagen, så mye at vi ikke får spist opp alt. Leverer kilovis av epler på Askim Frukt- og Bærpresseri hver høst og ‘bytter’ i eplemost og gele. De har avd her i Oslo, så vi slipper å dra til Askim 😀 Gled deg til å smake 😉 Ha en fin søndag, jeg skal på jobb nå, men er hjemme ved midnatt og har fri i morgen, luksus 😀

    11. Så koselig med så sjelden gjest. Og så spesielt fin gave også. Det ligger så fin tanke bak sånt 🙂
      Ønsker deg en nydelig avslappende søndag 🙂
      Klem fra meg <3

    12. Snille svigerinnen din ja , og herlig julesnadder hun hadde tatt med da 😀 Ja man må ha litt sånt i jula vet du <33 Og koselig med besøk da når det er så lenge siden sist også 🙂 Håper helgen din har vært fin ellers og ønsker deg en flott andre søndag i advent nå , god klem fra meg <33

    13. Moving On: Kjempefin og sikkert god ;)…det var en hyggelig overraskelse, som jeg satte pris på:)
      Fortsatt fin søndag til deg 🙂

    14. Lene S.: Ja det har litt å si hvordan gaven er pakket..og jeg er veldig glad i å få ting som kan spises/drikkes :)..Så gøy da er det kanskje frukt fra dere i det jeg snart skal smake på da…skal tenke på deg når jeg tar den første “slurken”.:).visste ikke at det var en avdeling i Oslo..men det er nok et populært produkt, så kan tenke meg det er lurt..Gleder meg masse til å smake, men sparer det litt til :)God jobbvakt og kos deg masse med fridagen i morgen..Klem<3

    15. Karoline Johannesen: Takk…det synes jeg også..Har hørt at det skal være veldig godt..så gleder meg ….Fortsatt fin søndag til deg 🙂

    16. Eva: Det var veldig hyggelig :)Ja den var skikkelig fin synes jeg…og etter hva jeg hører er det visst veldig gode produkter også :)…Kos deg masse videre i dag du også…Klem<3

    17. cathrinehenriksen: Ja det var hyggelig …selv om vi “voksene”ikke pleier å kjøpe gaver til hverandre , satte jeg pris på den fine gaven 🙂 Koselig å få prata litt ..
      Nå har vi gått ei lita runde…ellers har jeg bare vært inne i helga..men jeg hadde jo besøk da, så helga har vært fin :)…Klem og fortsatt fin dag til deg <3

    18. Så koselig med overraskelsesbesøk! De blir jo ofte de beste besøkene. Kjempefin gave også, og den var fint pakket inn. Skjønner at du er fristet til en liten “smakebit”.
      Ha en nydelig søndag <3

    19. fruemmel: Takk det var veldig hyggelig..ja og man finner da alltid litt å servere selv om en ikke har kjøpt inn en hel masse :)..Ja slike ting er så koselig, også kan en kose seg med det også..
      Takk det samme til deg <3

    20. Fru Tunheim: Ja det blir veldig flott når det er pakket på denne måten 🙂 Veldig ok med denne typen gaver når man er godt voksen og har “alt”…Jeg liker også å gi bort gaver som ser litt fine ut …det blir som du sier delikat <3 Fin søndag videre til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg