Noen bilder fra gårsdagen !

Ja som flere av dere vet hadde jeg bursdag i går, og jeg fikk jo så koselige innlegg og gratulasjoner fra mange av dere i går…Tusen takk !

I forrige uke var det feiring med to søstre mamma og mormor..som jeg hadde et innlegg på da. Og i går på selve dagen min , var en svigrinne innom på lunsj, veldig hyggelig..

Og på ettermiddagen kom begge guttene på besøk og var her å spiste middag , og etterpå var det iskake og kaffe ..og som dere ser av det nederste bildet ..hadde vi en meget avslappa sammenkomst..og det passer meg fint, ikke så mye stress…men gjestene legger seg litt på sofaen og skravler .

Og jeg fikk stavmixer som jeg hadde ønska meg…skal bli spennende å lage supper å slikt fra bunnen av, å se om jeg får det til.

God helg alle sammen !

(de øverste bildene fra lunsjen…de to neste fra kvelden )


Prøvde meg på blåbær i isbitene..og det ble jo litt stilig med farge på vannet…

Gutta mine og meg, koselig….

Er ikke noe problem å ha besøk når de slapper av slik….#mjøndalen #norge #blogg #lunsj #desember

35 kommentarer
    1. Fin og avslappa atmosfære når dei legg seg ned og slapper av slik ja.Koselige bilder fra dagen din. Trives godt heime hos mor desse gutta. Da får vi vel etterkvart avanserte oppskrifter her på bloggen på gode supper da. Skal alge supper igjenn snart eg og. SNart som alt anna hhehe.
      Nyt fredagskvelden med din kjære.

    2. Takk for i går. Deilig lunsj, jeg var nesten mett resten av dagen jeg he,he. Koselige bilder av deg og guttene. Fin fredagskveld til dere ,😄😄😉

    3. Sånn skal det være, jeg mener at bursdagsbarnet skal gjør minst mulig, he he. Ser ut som om du har gjort masse altså, men med gutter som er så laidback, da blir det ikke stress, bare kos 😀 Stavmixeren vil du fullrose etter hvert, supper, sauser etc går som en lek 😉 Nå skal vi til naboen å bli gløgge, he he, det er tradisjon hvert år, kort vei hjem, det kan være en fordel å slippe taxikø. Ha en kos fredag kveld og en fin helg. Klemmer fra meg, sminket og grei <3<3

    4. gretashobby: Ja jeg liker det best når jeg ikke må sitte å underholde gestene hele tiden.:)..bildene blir så som så i innelys nå om dagen..men man får jo vist litt av “stemningen”i allefall..Ja da får vi se om jeg får til noe godt, blir jeg riktig fornøyd kommer det nok en oppskrift eller to :)…Takk for hyggelig kommentar og klem fra meg <3 <3

    5. Lene S.: Greit å gjøre det litt enkelt, da kan alle kose seg :)..Har lenge tenkt å kjøpe meg en stavmixer ,men har ikke somla meg til det…så da de ville ha et gaveønske var jo det en grei ting ..og jeg håper virkelig jeg blir flink til å lage ting fra bunnen av…:)
      Kos dere hos naboen..jeg skal kjøre mannen til Drammen nå, for de har julebord med jobben og skal spise på Skutebrygga…så får jeg kose meg med te og Idol:)…Klem fra ei usminka ..med bustesveis..hehe..<3

    6. Sølvi: I lige måde, tok sjansen på å legge ut bildet av deg, uten å spørre siden det var så lite og mørkt…og riktig fin var du også..hehe..:) Ja deilig å kose seg med lunsj og bli god og mett..men du fikk vel i deg ett par pannekaker også håper jeg..Takk,hyggelig å få de med på noen bilder 🙂
      Nå skal jeg kjøre Ronny til Drammen straks…han skal på julebord 🙂 Snakkes<3

    7. foreignerat50: Det er det hyggeligste..da kan man senke skuldrene og kose seg ..ikke bar fly og servere ….Tusen hjertelig takk <3 <3

    8. Så herlig med så mye koselige sammenkomster 🙂 Gutta dine er avslappa typer de ja ;)) Hehe , og greit at det er litt rolig også , trenger ikke være hæla i taket for å feire heller så :)) Var nydelig dekket bord og det med blåbær i isbiter var jo helt genialt tenkt da 🙂 Stilig :o) Så har du det så koselig hjemme da 🙂 Jeg har også kjøpt julestjerne nå =) Ha en fantastisk kveld videre nå , klem fra meg <33

    9. Hørtes herlig ut med en avslappende bursdagsfeiring 🙂 Når jeg har bursdag, pleier jeg å feire sammen med sønnen min, som har bursdag noen få dager etter meg. Og da legger jeg mest vekt på han 🙂 Men synes det er utrolig koselig å markere bursdager. Viktig rett og slett 🙂
      Det ser stemningsfullt og hyggelig ut hjemme hos deg. Skjønner godt at gjestene slapper godt av der 🙂
      Blir spennende med stavmikser ja. Jeg har hele to stykk, med deler til. Selve stavmikser delen bruker jeg svært sjelden 😉
      Kjekt å se at du har hatt en hyggelig markering. Med dem du er glad i 🙂
      Ha en fin kveld nå i kveld også 🙂 Klem fra meg <3

    10. Ser ut som om du hadde en fin bursdag med lite stress og passe mye besøk. Men det kom sikkert haugevis av grattis via ymse kanaler tenker jeg. Skal i 85-årslag imorgen til ei tante av meg, skal feires på et hotel noen mil unna. God helg.

    11. cathrinehenriksen: Ja nå har det blitt litt sammenkomster, greit at det er noen av gangen synes jeg, så kan jeg ta det litt roligere også :)…gutta føler seg som hjemme her…og det er de jo på en måte også..selv om de har flyttet..:) Takk, ja det ble jo litt fint, og vannet ble litt mer spennende..
      Ja da vi har det koselig, selv om jeg ikke er en av de der som har heeeelt interiørdilla…
      Julestjerne til jul må man jo ha..:) Kos deg masse i helga og klem tilbake til deg <3

    12. Eva: Det var en hyggelig feiring :)..ja når mammaer feirer sammen med noen blir det som regel den andre det blir lagt mest vekt på..:) :)..Koselig med med markeringer…men jeg er ikke glad i store lag…blir så masete…:)
      Takk for at du synes det så hyggelig ut hos meg..jeg er fornøyd også…:)..jeg fikk også stavmixer med mye ekstrautstyr…så får se hva som blir mest brukt etterhvert…Klem og kos deg i helga <3

    13. Helge: Det var en feiring som passa meg veldig godt :)..Fikk masse gratulasjoner, på mobil ,bloggen og Fb…:)
      Da får du kose deg masse med feiringen på hotell..blir nok mye godt å spise også da tenker jeg .
      God helg!

    14. Min matgale verden: Tusen takk 🙂 Ja jeg ser jo folk bruker det så mye…og så vel ei oppskrift fra deg også tror jeg hvor det var brukt…så håper jeg får dreisen på det 🙂

    15. Gratulerer med gårdagen 🙂
      Så bra at du hadde en koselig feiring!
      Kanskje du deler noen oppskrifter etter hvert da, når du har tatt i bruk stavmikseren? 🙂
      God helg!

    16. Gratulerer med dagen som var <3 Klarte ikke huske om jeg gratulerte deg eller om jeg bare kom så langt i tankene, så da var det likegreit med en gratulasjon til.
      Hvordan har du laget disse blåbærisbitene? Er det rett og slett fryste blåbær eller isbiter som er fryst til med friske blåbær i? For det hørtes jo veldig spennende ut 😀

    17. Kristin: Tusen takk :)..når jeg får prøvd meg litt frem ,kommer det nok en oppskrift eller to..
      Ha ei fin helg videre du også <3

    18. Karoline Johannesen: Tausen takk :)…har ikke helt oversikten jeg heller…men uansett hyggelig med en gratulasjon <3
      Jeg kjøpte noen veldig små plastbeger (kan bruke vanlig isbitboks også )putta i noen blåbær og tok på vann..jeg hadde selvplukka blæbår så da det begynnte å smelte satte de farge på vannet..og det ble jo fint ...om en har de utenlandske kjøpeblåbærene...vill jeg tro det ikke siver ut farge..skal prøve det en gang også...Ha en fin lørdag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg