På døra mi !

Først må jeg si at jeg leste de “faste”bloggene jeg pleier i går, men la ikke igjen kommentarer ,for jeg sparte litt på kreftene til i dag da jeg skulle møte noen tidligere kollegaer å ta en kaffe, og da hadde jeg lyst til å ha litt overskudd til det…

Så var det døra mi da, eller vår..tenker litt over at jeg en del ganger skriver jeg , min..osv..selv om det er oss…men siden bloggen er MIN greie, blir det noen ganger sånn..hehe..

Pynten på døra her er veldig enkel ..og kjøpt…har hatt den i flere år nå…men før denne hadde jeg en som jeg hadde laget, men den ble “utslitt”av vær og vind 🙂

Det er nok mange som pynter opp døra si mye mer enn meg..men jeg er av de som liker det litt enkelt, men den er da litt pen også..ikke sant?

#mjøndalen #jul #interiør #desember #krans #norway #blogg

 

61 kommentarer
    1. Hei. Det er urt å gjere det slik. Ein må først ta vare på seg sjølv. Så får du kommmentere når du orker. HAr hatt litt meir overskudd i dag skjønner eg. .).
      Fin pynt på da di. Akkurat passe spør du meg. Dørpynten min har eg heil glemt å dokumentere. Hehe. Håper du koser deg i kveld klem fra dyvåte og tåketunge Høyanger

    2. Så koselig å ut å møte noen kollegaer 🙂 skjønner godt at du må spare på kruttet. Man må velge når det ikke er nok krutt til alt.
      synes dekorasjonen på døra var veldig delikat og fin 🙂
      Ha en fin fin kveld 🙂

    3. Liker godt sånne kranser på dørene,men her kan vi ikkje ha sånn, er ved en trafikkert vei og mye som går forbi….regner med den hadde hengt kanskje noen timer max

    4. gretashobby: Ikke sant..får så vodt i nakken når det blir FOR mye skriving..og vond nakke stjeler mye energi..så når man vet man skal noe er det greit å ta litt hensyn til seg selv også 🙂
      Takk, ja den er enkel og grei..og litt tidløs…du får ta et bilde av dørpynten også..Klem<3

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk for det…ved siden av er vel minst like fint det…bare man ser den ..:)…i dag jeg møtte folka og det var hyggelig 🙂 🙂

    6. Åse Helen: Ja det har blitt slik at de som vill kommer første onsag i mnd..om det passer..forrige gang orka jeg ikke , så ville gjerne få det til nå..og det var koselig 🙂
      Så hyggelig du likte den:)…I lige måde og klem fra meg<3

    7. cuskima: Det er ergelig at det er slik at folk ikke forstår forskjell på MITT og DITT…men du pynter vel på andre måter…Klem<3

    8. ladyaugust: Takker for det :)Helt klart også kan man lese blogger ,uten alltid å måtte skrive kommentar..for det er nakken som blir vond, når det blir FOR mye skriving..så noen ganger må man prioritere litt…Klem<3

    9. lulltove: Så koselig det var å høre, ja det er delikat med slike farger..litt roligere :)..men inne har jeg mye rødt og masse nisser..har jo bursdag i desember..så har jo blitt noen i gaver i åras løp..og jeg synes det er fint også :)…men jeg synes det er gøy med litt ulike stiler hos folk ..<3

    10. Therese Bråthen: Takk:) morro at du likte den..greit å vente til en ser en som en liker godt..eller lage en om en orker det..Ha en koselig kveld <3

    11. Så fin Anne , den må du ikke bytte ut 😃
      Jeg tenkte og kjøpe noe til døra , men den er ny .
      Mye fint i Juleting og henge der , men må jo også ha noe i ‘hullet’ etter Jul
      Og det orker jeg ikke tenke på akkurat nå .
      Og som du sier så er det lett å si jeg , jeg og jeg .
      Som Presten sa til ‘meg’ en gang .
      Er dere ikke to som skal døpe barnet 😯
      Jeg har ofte og tatt meg i det at jeg sier jeg , men føler vel der og da at det blir riktig .
      Men må jo noen ganger rette litt på det og si vi når folk ser litt rart på meg .
      Men det går veldig bra så lenge mannen min og jeg ikke gjør noe av det ..
      Skjønner det med skrivingen .
      Jeg bruker bare høyre armen og den er fortsatt ikke god etter opperasjonen og noe annet jeg har fått i armen.
      Laget jo Blogg side også , den ble laget med hjelp der og da og tar den mer i bruk da andre ting kommer mer på plass.
      ‘Jeg’ he he , men det blir riktig , liker Bloggen din.
      Du er så forsiktig og leser mellom linjer og selvfølgelig ser hvor blid og god du er 💜
      Glemte å svare på at jeg var i Hokksund .
      Koselig at du var ute med sønnen din , har en sønn selv, Frank , som jeg finner på og er mye sammen med.
      Den dagen var jeg ute på luftetur sammen Kreftkordinatoren min.
      Må trene litt på å komme meg ut . Gikk hele Hokksund gata for første gang på et år .
      Flyttet hit 6 /12 i fjor.
      Men i all verden, ble jo et langt brev dette
      Ha en fortsatt fin uke 💜
      Du trenger ikke svare på alt dette.
      Det går helt fint 😊

    12. Den var helt nydelig! Jeg har ikke kommet så langt enda at jeg har fått adventspyntet inngangspartiet. Håper jeg rekker det i helgen 🙂
      Dette ble jeg i allefall veldig inspirert av 🙂

    13. Fin pynt på ei fin dør det der. Men hva heter slik kransepynt, jeg mener ikke hva slags blomser som er i kransen. Men jeg mener at det er et eget fransk ord for slike kranser som henger til pynt? Uansett er det mange slike dørkranser og se nå, naboen har en slik en, megapen. Ha en fin kveld.

    14. lisbeth lone: Tusen takk, så lenge den er nogenlunde pen , bytter jeg den ikke ut :)..Du får kjøpe noe når du føler du har overskudd til det..MÅ jo ikke ha noe på døra .
      Tror kanskje det særlig er vi jentene som sier mye jeg..men det er jo ikke vondt ment…så det gjør jo ikke noe..hehe..Morro at du liker bloggen min…og jeg håper du etterhvert kommer mer på “banen”også..men det må en ta som det passer seg selv :)Bare hyggelig med en lang kommentar :)…Klem<3

    15. foreignerat50: Man må jo ikke ha noe på døra.om en har lyst til å pynte litt ved inngangspartiet er det jo mange måter å gjøre det på 🙂 🙂

    16. Fru Stussli: Tusen hjertelig takk :)..du lager jo så mye du ..så kan jo ikke rekke alt..:)..men du får det nok til i løpet av helgen tenker jeg..om du ikke skal lage noe ,med masse jobb da ..:)

    17. Helge: Takk så koselig :)..Det vet faktisk ikke jeg heller..får jeg høre det skal jeg si i fra :)..ja det er mange som har noe på dørene…og enkelte pynter hele inngangspartiet med lys og pynt..
      Ha en koselig kveld du også:)

    18. Den var lekker den. Klassisk pen og rolig i fargene. Ingen pynt på min dør, bruker å ha en krans liggende utenfor, men har ikke plukket mose og laget i år. Tror jeg hopper over krans dette året, eller kjøper en pen som du 🙂

    19. Den var skikkelig fin. Hos meg er det ikke krans på døra men ved siden av. En hyggelig velkomst til de som kommer. Håper du har hatt en fin dag med vennene dine. Kos deg i kvelden 🙂

    20. Veldig fin krans 🙂 Og jeg gjør som deg, når jeg blogger, jeg sier også JEG 🙂 Høres ut som jeg bor her mukkens alene 😀 Men siden det er MEG og dere liksom så er det naturlig å si det sånn 🙂 Var det koselig med kollegene? 🙂 Klemmer på vei <3

    21. V for Vendetta: Ja det trenger ikke være noe overdådig..men litt er koselig..artig at vi har litt lik smak da :)…Takk fortsatt fin kveld du også 🙂

    22. Min matgale verden: Takk for det, ja den er ikke så prangende…og jeg liker den selv også 🙂
      Koselig med de en lager selv..min forrige hadde jeg laget..men ikke alltid det passer seg slik..og man kan kjøpe …elle ikke ha noe ,går det også 🙂

    23. natheless: Hjertelig takk :)..Ja det er litt hyggelig, også blir det litt annerledes enn man har det ellers i året…Dagen har gått fint og det var koselig …Fortsatt fin kveld du også<3

    24. frodith: Takker og bukker !…hehe..ja det blir liksom en slik sjargong på bloggen…og ja det føles som oftest mest naturlig..bortsett når jeg skriver om at VI har vært på kafè og slikt da…:)
      Alltid hyggelig å snakke med folk en har jobba med i mange år 🙂 Klem og god natt <3

    25. aina: Så hyggelig da ..tusen takk 🙂 Det er jo mye forskjellig å få kjøpt..så du finner nok noe du liker ..om du skal ha …:) 🙂

    26. Så koselig den kransen er :o)) Det er ikke alltid det overdådige er det som er penest, men det enkle og stilfulle! Jeg har ikke hengt opp noe på døren min enda, men jeg skal finne min fram til helgen tenker :o))

    27. Vera Lynn: Tusen takk..liker den godt jeg også..og så lenge den er hel og pen bytter jeg den ikke ut :)..Jeg liker godt det enkle ..men kan synes det er fint hos folk som har det litt mer “overdådig”også…Ja det er jo en stund til selve jula så du har god tid på deg <3

    28. Jeg liker også det litt enkle og har en forkjærlighet for dørkranser. Du de bildene under her var veldig gjenkjennelige fra min barndom og ungdomstid. Husker godt sånne solsenger.

    29. Fru Tunheim: Ja jeg faller som oftest for det enkle..selv om det er mye som er lekkert..må liksom harmonere med stilen forøvrig 🙂
      Ja de solsengene der..med det mønsteret var typiske for tiden..og jeg var ivrig på å sole meg i ungdommen….God natt 🙂

    30. Synes sånne julekranser er veldig fine å ha på døra og denne var ingen unntak 🙂 Gratulerer så masse med dagen nå kjære deg <33 Frodith skreiv jo bursdagsinnlegg vet du 😀 Så nå håper jeg du får en fantastisk dag i dag og en super helg snart ikke minst <33 Gode klemmer og ønsker til deg på dagen din <33

    31. Tar det viktigste først: GRATULERER MED DAGEN, noterte meg dagen forrige uke :-))) Har nesten maken dørkrans som din/deres, he he. Den gjør det ikke noe om jeg glemmer å ta ned før lenge etter nyttår, så stilig er den, å ikke SÅ jul 😀 Ha en fin dag med bursdagsfeiring med gutta, håper du får alt du ønsker deg 🙂 Klemmer fra meg <3<3

    32. Gratulerer med DAGEN <3<3<3
      måtte dette bli ditt aller beste år og alle drømmer bli manifestert <3<3
      Her eg bor så trives eg veldig godt,men er et voksent miljø og ikkje for barnefamilier -de bor noen gater ovenfor eller nedenfor....det er litt sånn løse fugler som bor rundt her uten at de plager....men inbilder meg at kanskje de ville hatt seg en krans hahaha
      ha en fantastisk dag<3

    33. cathrinehenriksen: Tusen tusen takk..snille du :)Har hatt besøk av en svigrinne til lunsj..og nå er gutta her..har spist mat og snart blir det litt kaffe…hyggelig…. klem til deg også<3

    34. Lene S.: Ååå så hyggelig at du husket på meg..takker så mye<3..artig hvordan vi har så mye felles...hehe..greit med en krans som ikke "skriker"jul ...Vi koser oss her ...snart blir det kaffe , nå ligger gutta å slækker litt på sofaen ...Klem<3

    35. cuskima: Takk snille ,søte deg…og så hyggelig med innlegg på bloggen din…det satte jeg pris på..<3
      ..ja like greit å ikke henge noe på døra...når det blir tatt avlikevel er det jo ingen vits i det ..Takk og klem fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg