Ny telefon

Jeg kan ikke beskyldes for å bruke mye penger på “duppeditter”men nå ble min gamle gode mobil tom for batteri etter noen få timer, så da var det på tide.

Og når dere ser min gamle her skjønner dere jo at det er en stund siden jeg fornyet meg på den fronten.

Det jeg likte godt med min gamle var at den var så liten og nett…men jeg venner meg nok snart til den nye får jeg håpe.

Liker du nye “duppeditter” ?


#samsung #telenor #mobil #telefon #blogg #norge #norway #nokia #netcom #mjøndalen

44 kommentarer
    1. Grattis med ny tlf og leiketøy. Eg liker nye dupp dingser. Men blir alltid frustrert med det samme eg skal ta dei i bruk. Må jo sette emg inn i mykje nytt. Men det går fort over heldigvis. Får jo bare testa om hjernen funker fremdeles. Kos deg med den lekre dingsen din. Klem<3

    2. Gratulerer! Da skulle du se min eldgamle Nokiatelefon. Barnebarna ler godt av den. Men de ble stille da jeg sa at de nye ikke tålte å gå tur i regn. Jeg har sett mange nye telefoner gå dukken av det minste lille regnskyll, mens min fungerte som bare den. Så pass på den ved å få deg en sånn veske til beskyttelse. Men jeg har sett på en sånn som din nye, så vi får nå se om det ikke snart er min tur også !!!!!

    3. Grattis 😀 Jeg har en Samsung Galaxy S5 i forbindelse med jobb, brukes KUN når jeg har ‘stand by’osv. den har ikke mitt private tlf.nr, det har jeg på min 5 år gamle Nokia 😀 Betaler heller tlf.regninga selv enn å touche på jobbetlf. privat, så sær (og dum) er jeg 😉 God kveld med klemz <3

    4. Eg ser det var på tide at du bytte ut din gamle mobil. Samsung har eg hatt ei god stund, og er vel fornøgd. Den er nok ein mykje eldre versjon enn din, eg arva den nemlig frå son min, som hadde fått seg ein nyare modell. Den eg hadde før der igjen var ein HTC, som eg arva frå dotter mi. Glad er eg over arvesakene, då slepp eg leggje ut mange perngar på ny og kan kjøpe karamellar for pengane.

    5. Jeg liker praktiske dippedutter, men den nye telefonen min har en tendens til å leve sitt eget liv i bukselomma. Det verste er at denhar en tendens til å slå av lyden helt umotivert. Så har den mange faciliteter som en gammel gubbe ikke har bruk for, men som sikkert gjør den til en nødvendighet for de yngre.
      Jeg ønsker meg tilbake til min gamle telefon, men du kan sikkert få godt utbytte av nyerhvervelsen. Lykke til…

    6. Grattis med ny mobil =) Ja jeg elsker å få nye duppeditter, har jo ny telefon en gang i året, noe som er en utrolig dårlig uvane, men sånn har det bare blitt =) Men det beste som fins jeg duppeditter synes jeg =) Kos deg masse med ny mobil, god klem <3

    7. gretashobby: Takk,hehe..ja det tar litt tid å sette seg inn i alt,jeg får som regel litt hjelp av guttene..men har blitt litt flinkere selv også, som du sier greit å sjekke at hjernen fortsatt er i drift..Blir nok fornøyd tenker jeg…Klem <3

    8. natheless: Tusen takk..ja han i butikken smilte godt av min også :)..ikke alltid det nye fungerer best..jeg får passe godt på min nye da :)..ja noen ganger “må” en bare fornye seg, ikke for at en har lyst, men ikke mye hjelp i en tlf som ikke fungerer lenger…Lykke til med eventuelt kjøp <3

    9. Gratulerer med nye telefon! Akkurat likedan som jeg har 🙂 Nå kan du surfe på nett og blogge fra telefonen, og når du har vent deg til det så skjønner du ikke hvordan du klarte deg uten 😉

    10. Lene S.: Takk 🙂 Jeg fikk tips om at Samsung skulle være bra ,så da håper jeg den står til forventningene…Ja du kunne sikkert spart litt på å benytta jobb tlf, men greit å skille det litt også vil jeg tro..guttane mine har tlf via jobben, men de blir vel trukket noe på skatten..men for ungdommen er det sikkert lønnsomt..Klem tilbake<3

    11. Oldemorbloggen: Sant, ja jeg har ikke brukt mye penger på den slags..mann i huset her har hatt de to siste sine etter guttane ,så nå var det ingen til overs…Karameller er nok en bra måte å bruke pengene på, men pass deg så ikke plumbene detter ut, tannlegeregninger koster vel mer enn mobiler..hehe…:) 🙂

    12. rita johannessen: Takker så mye, ja får håpe det blir morro og ikke bare plunder..:) 🙂
      Har hørt at denne skal være enkel, så det går nok greit. Fin kveld og klem tilbake<3

    13. funderier: Håper ikke min blir slik at den slår seg av, men jeg har den jo i veska stort sett jeg da:)
      Jeg også trenger den mest for å sende meld ,evnt svare om noen ringer meg…men nå kan det jo hende jeg bruker kameraet på denne i steden for å ha med kamera , men får se hvor bra bildene blir først….Skulle gjerne hatt den gamle fortsatt jeg også, men når den gikk tom for batteri i ett sett ble det litt slitsomt :)…Takk..:)…Ha en hyggelig kveld .

    14. Therese Bråthen: Takk..ja dere ungdommen bytter jo tlf rett som det er ..dere bruker den sikkert til mye mer forskjellig også…jeg skal bare ringe å sende meld…event ta noen bilder 🙂
      ..Hehe..ja du liker duppeditter, jeg “hater”det…neida ikke så ille …men jeg liker det ikke spessielt godt…Klem<3

    15. Åse Helen: Takker så mye, så bra vi har like..hehe..Ja jeg kommer nok til å bruke den mer enn jeg tenker nå :)..men blogge fra tlf..den er jo så liten og jeg ser ikke så godt små skrift lenger..;)
      Men man lager seg nok noen behov etterhvert som en får nye “duppeditter”.
      Ha en fin kveld videre<3

    16. Gratulerer med ny telefon. Jeg liker å få ny iPhone. Men er ikke veldig glad i dubeditter. Spesielt ikke fjernkontroller til tv. Vil helst bare ha en av og på knapp og en kanalvelger. Så herlig å lese under her om Tjorvendukken. Jeg har to liggende i en eske i kjelleren og jeg lekte mye med dem som barn. Og som deg laget jeg klær selv. Barbiedukke hadde jeg også.

    17. Gratulerer med ny telefon ja 🙂 Nei, jeg er ikke glad i duppeditter, og spesielt ikke NYE 😀 Må bruke masse tid for å finne ut av det, liker ikke.. Men plutselig kan jeg dem..og da er det greit, og deilig å ha fått nytt 😀 God klem <3

    18. Fru Tunheim: Takk takk :)..jeg er i allefall glad for å ha en som fungerer,så da måtte jeg ha ny da….Nei jeg liker også best sånn av og på ,ikke så mye innstillinger og valg 🙂
      Elska å leke med å lage klær til Tjorven, jeg hadde også noen Barbiedukker..husker på bursdager at en fikk sånne brett med klær og tilbehør, vesker ,sko..osv…det var stas 🙂 🙂

    19. frodith: Takk, man venner seg heldigvis til de nye også…men skjønner ikke folk som elsker å bytte telefoner i ett sett…men det er kanskje mest ungdommen..Og nå håper jeg det er et ganske bra kamera på denne..så jeg får tatt fine bilder på kafè..haha…Klem<3

    20. Gratulerer. Jeg liker ikke de nye med det samme, men etter en stund kunne jeg ikke tenkt meg å skifte, unntatt denne siste jeg har fått. Liker den ikke, men kanskje om enda et halv år.

    21. firebarnsmamma: Takk for det :)..ja man må komme litt inn i det..men det er helt klart noen ting man blir mer fornøyd med enn andre….Håper du blir mer glad i din tlf etter hvert da 🙂

    22. Audhild Mamma til lille Willi: Tusen takk..men den s2 er vel mer moderne enn min gamle vill jeg tro 🙂
      Men en tlf som ikke fungerer er det slitsomt å ha.
      Ha en fin dag 🙂

    23. Duppeditter ble et must da jeg jobbet som daglig leder i to år på Telebutikken.
      Lærte mye da, og i dag bruker jeg jo mail og alt annet en kan tenke om en telefon.
      Jeg gjør det meste med den. Treningen er på, huskelister, mailer, mat, venner osv.
      Alikevell om jeg skal ha ro legger jeg den bare bort, og nyter dagen. Handler om å sette grenser for seg selv.

    24. Samsung er mit favorittmerke.Selv er jeg ikke særlig glad i måtte bytte telefoner ,det tar så tid med å sette seg inn i alle kniker og kroker og fasjonable applikasjoner,men jeg kans godt like andre type nye duppeditter :)) Grattis!

    25. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Da er det klart du måtte oppdatere deg litt på den fronten..og som du sier da lærte du mye også :)..jeg tenker å bare bruke den til tlf,meld og ta noen bilder…men det blir sikkert til at jeg stadig bruker den til mer…
      Viktig å legge bort tlf…og heller være tilstede der man er…Ha en fortsatt god dag 🙂

    26. vaniljeogpepper: Så bra, greit å høre at folk er fornøyd med noe en selv har kjøpt…håper jeg blir fornøyd også :)…foreløpig har jeg bare lært meg å ta tlf når det ringer…men skal prøve meg frem litt i kveld 🙂 🙂 Takk !

    27. Grattis med ny telefon. Nylig kjøpte jeg også ny telefon – en Samsung B2710 – kanskje litt voldsomt for meg men den er solid. Har alltid hatt Nokia og kanskje jeg går over til det igjen etterhvert. Men noe smarttelefon eller iPhone vil jeg ikke ha. Håepr du blir fornøyd med den der. Ha en fin kveld.

    28. Helge: Takk, nå har jeg i allefall lært meg å ta tlf når det ringer…det er da en start, sende meld får bli neste “prosjekt”…vet mange som er fornøyde med Samsung..så håper jeg blir det også:)
      Ha en fin kveld videre du også 🙂

    29. Gratulerer med ny telefon 🙂 Den er kjempefiiin såklart og inni slike er det jammen mye gøy. I dag hørte jeg at det gikk an å få en radio inni telefonen også altså en app med radio 😀 Geniale greier. Jeg har netflix inni min og et spill såklart 😀 Sove godt <3

    30. ladyaugust: Takk:)..foreløpig kan jeg bare ta tlf og lese meldinger..tar det litt etter litt..:) Ja man kan vel få til det meste på tlf nå :)…jeg håper i allefall kameraet funker bra.
      God natt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg