Tur i mørket !

Som jeg har fortalt til noen i kommentarfeltet på forrige innlegg ,har det blitt litt dårlig med turgåing på meg de siste ukene. Men nå i kveld har jeg og eldste sønn gått ei fin runde, noe av turen var uten lys, men det gikk fint det .

Og det var deilig luft og selv om runda ikke var mer en 35-40 min, var det litt “trim”for min del…og det gikk ganske greit med formen, så da håper jeg det kan bli en gåtur til i løpet av uka.

 

Mørke ,uskarpe bilder, men jeg syns det ga litt den der tur i mørket følelsen..så her ble det ikke helt feil..

Legg merke til at jeg har refleksvest …viktig !


#hokksund #refleks #tur #blogg #norge

28 kommentarer
    1. Er så deilig med turer og spesielt når det er en liten stund siden sist+så utrolig fint at du bruker refleks:D Jeg er kjempeopptatt av at folk skal bruke det og jeg blir så glad når jeg ser at folk gjør det:) Er så viktig!

    2. Herlig med en kveldstur også 🙂 Det gjør godt med litt frisk luft 🙂
      Ja, refleks er kjempeviktig, så det er jeg glad du bruker. Det verste er når man som sjåfør, i siste liten oppdager en fotgjenger, hvor det var nære på å møte på helt feil måte, pga mangel på refleks.
      Ha en fortsatt herlig kveld 🙂
      Klem <3

    3. Så flinke dere er å trimme litt 🙂 Reflex er såååå viktig og håper alle husker på det når man går ut på kveldene. Ha en super kveld <3 godklæmme 🙂

    4. Så kjekt at dere fikk til å gå ein fin kvledstur da. Greit å gjennoppta turgåingen om den har ligge brrakk ei stund. Men eg syns no duu er veldig flink eg da. Savner det å gå skikkelig tur eg og. Men det skal vi få til att om noen nåneder. Gjekk 400 m i dag og ein tur på butikken til ukeshandel. Da var det tomt for energi. hehe. Men eg fikk gjort et eg skulle i dag da.
      Ja eg såg at det var i annsiktet du var lik din mor. Ikkje resten. :). Skjønn mor da. klem

    5. Fromfat2phat: Ja følte det var på tide nå, frisk luft og bevegelse er deilig, når jeg er i ok form 🙂
      Ja prøver å være flink med refleks…ser jo selv når en kjører bil, hvor mye tidligere du oppdager folk da…Sov godt<3

    6. Eva: det var deilig, og nå var det en stund siden..så håper jeg får til snart igjen :)..ser det veldig tydelig når en kjører bil selv ja..hvor uhyre viktig det er med refleks :)..God natt fine du <3

    7. ladyaugust: Blir ikke for ofte, men litt er bedre enn ingenting..og det var veldig deilig luft ute i kveld :)…Ja refleks burde alle være flinkere til å bruke..hender jeg hopper over jeg også…så skal bli ENDA flinkere til å bruke det…Klem<3

    8. gretashobby: Det var deilig, har blitt litt lite om dagen, men jeg må være i ok form ellers bare tapper det meg for energi i steden for at det blir noe positivt..men i dag funka det greit..:)
      Ja 400m er da en start…og etterhvert kan du sikkert øke det det litt sakte men sikkert..
      Mamma er veldig fin ..snill og grei…Ha en fin morgendag…Klem<3

    9. Marianne: Ja det er nydelig, frisk luft i fjeset er “digg”..trenger ikke gå så langt og fort om en ikke orker…men være ute..deilig:):)

    10. Therese Bråthen: Det var deilig, er så stille og rolig om kvelden..og det var deilig luft..håper er formen holder seg ok en stund, så jeg får gått litt mer :)..veldig smart å bruke refleks..man MÅ nesten det..det erjo veldig mørkt nå som det ikke er noe snø heller …Godnattaklem<3

    11. Turen deres var litt lengre enn min 🙂 :). Men godt når en endelig kommer seg ut, jeg også bør komme meg ut mer den uka her. Skal vi gjøre en avtale :)?
      Refleks er kjempeviktig, så det var bra dere tok på.

    12. BforB: Ja …lover i allfall en tur til i løpet av uka…sånn da må jeg det..men om formen ikke er på sitt beste blir den veldig kort 🙂 :)..og refleksen skal brukes ,i allefall til det kommer mye snø..
      God natt 🙂

    13. Hei. Jeg var så sliten og trøtt i går at jeg kom meg ikke innom her jeg :-/ Men nå er jeg her. Og jeg har sovet 7 timer i natt. Og nå er jeg klar for ny dag. Deilig med tur i mørket da. Og det er deilig å høre at det går fint med formen 🙂 Nå gleder jeg meg til helg 🙂 Snart helg altså 🙂 Da skal jeg shoppe, dra på landet og feire bitteitt bursdag for mamma. Overnatting 🙂 klemmer <3

    14. I fjor vinter gikk vi masse turer i mørket, men i høst har det ikke blitt så mange. Jeg savner det faktiskt, for det er så stille om kvelden og de dagene det er klart, er det vakkert å se stjernene og månen. Men refleksvest er helt nødvendig, pluss hodelykt! Håper vi får mange sånne fine turer utover, både du og jeg.

    15. Flink du, 35-40 minutters tur er bedre enn ingen tur 🙂 Kanskje du kan få med deg gubben eller en nabo, jeg liker godt å ha følge i kveldsmørket, he he, men min kjære er ikke vond å be, hvis han har fri – og vi har refleksvest 😀 Ha en god dag, jeg må fly avgårde, men så har jeg fri noen dager 😀 Klemmer fra meg <3<3

    16. frodith: Søvn og hvile må komme først..hehe..Så bra du fikk sovet litt godt da..man trenger det for å føle seg opplagt :)..jeg har hatt noen litt bedere dager nå, så da prioriterer jeg en gåtur..det er så deilig, og kveldstur var veldig fint :)..Det blir nok ei koselig helg , her er det ingen planer utenom det vanlige..:)..men i dag har jeg vært på lunsj hos svigrinna mi, det var hyggelig :)..Fortsatt fin kvedl og klem fra meg<3

    17. natheless: Ja det er en egen stemning om kvelden..rolig atmosfære :)..Skal være flink til å bruke refleksvest ,ingen vits å ta sjangsen på noe annet :)..mann min har hodelykt, så kunne godt hatt med den., men vi klarte en liten strekning helt i mørket også…Fortsatt fin kveld <3

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det var veldig deilig luft, og koselig når det er litt mørkt..mulig jeg tar hodelykt neste gang om det er like mørkt..men gikk greit uten også :)Håper du har fått til en tur i dag da 🙂 🙂

    19. Lene S.: Ikke sant, for meg nå er det en “lang”tur og det var deilig å få lea seg litt :)..gubben her er også gjerne med, det er bar det at det er ikke så ofte jeg orker..men nå håper jeg på noen fine dager..så da blir det nok en tur igjen i løpet av noen dager :)..refleksvest må man ha i mørket ….Da får du kose deg med de kommende fridagene 🙂 Klem<3

    20. Fru Tunheim: Ja man trenger noen turer i frisk luft:)..og koselig å gå i mørket:)…håper å få til en tur i løpet av helga også. God natt<3

    21. fruemmel: Veldig koselig , og deilig å få litt frisk luft :)…skal fortsette å være flink med vest, i allefall nå som det er så mørkt på kveldene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg