Godt representert

I gårsdagens lokalavis Eikerbladet var familien veldig godt representert, først mamma ,så meg og litt lenger uti bladet ,jenta jeg er tante til (datter til min eldste søster)

Så jeg “måtte”jo nesten kjøpe den avisa…Å ta bilder av bilder i avisen blir ikke den beste kvaliteten akkurat,men det får duge.

Skriver litt under bildene.

Mamma er med i ei gruppe som er rundt å synger på bl.a aldershjem…mamma nr tre fra høyre..
 

Her fra “festen”jeg fortalte om i et tidligere innlegg ,se HER...jeg ca midt på ..mot venstre…

Har tidligere fortalt at jeg er fra en “idrettsfamilie” se HER..nå for tiden er den mest aktive Veronika som jeg er tante til..Grattis med gullet i helga…

#friidrett #idrett #norge #blogg #mjøndalen #eikerbladet #portåsen

40 kommentarer
    1. Koselig med familietreff i avisa, lett å se deg der du smiler så vakkert, det gjør mammaen din også, arvelig det vet du 😀 Idrettsfamilier liker jeg godt, men ingen i min familie har vært i offentligheten, men vi er sånn: MÅ TRENE OG RØRE PÅ OSS 😀 Ha en forsatt fin uke, håper du er i form og kan nyte livet 😉 Klem fra meg <3

    2. frodith: Takk :)..var jo litt rart med tre stykker i samme avis, er ikke så store avisa :)..dagene er greie, har vært litt ekstra slapp et par uker, men nå skal jeg ut å gå ei runde med eldste sønn, det blir godt å få “lea”litt på seg igjen :)…Klem og fin kveld<3

    3. Lene S.: ..hehe..ja vi fyllte nesten hele avisa denne gangen :)..Tusen takk for det <3..ja aktivitet er fint..offentlig ...eller ikke..:)..jeg er så aktiv jeg kan for tiden, nå har det vært et par uker uten gå turer...men nå er jeg på farta ut for å gå tur med eldste sønn, så da håper jeg det blir en litt mer aktiv periode igjen :)...Klem tilbake<3

    4. Virkelig ein flott familie som er berømt :). Tre i ei aviser ikkje dårlig. Skullle barne mangle at du ikkje kjøpte avisa ja. Veldig kjekt å ha slike bilder fra avisene. Såg at du likna mor di med ein gong. Ha ein fin kveld vennen. klem

    5. Gratulerer – slikt er moro. Aktiv og sprek mor du har, underholder folk som er på samme alder. Det er koslig. Du verden så dyktig den jenta er når det gjelder løping, skal mye trening og terping før man kan stille opp i Nordisk. Flere gull venter i fremtiden vil jeg nok tro. Så flink ble jeg aldri da jeg løp på 1990-tallet. Ha en fin kveld.

    6. wow nesten hele familien samlet eller spredt utover…gratulerer med gull!!! sprekesen familien 😀
      Eg har aldri vært i avisen i Norge, bare i en liten Canadisk fille…….som ødela muligheten til å blir bedre kjent med en fyr…..sprø historie som ikkje engang handlet om meg :D:D
      ha en super kveld <3

    7. Moving On: Ja tre stk i ei lita tynn avis ..hehe.. Ja hun er veldig flink, og gull var så klart gøy å få .
      Ha en koselig kveld videre:)

    8. Therese Bråthen: Tusen takk, ja litt merkelig at alle var på likt, mamma og Veronika har jo stadig vært med i innlegg der…men lenge mellom hver gang jeg er der..hehe…Takker på hennes veiene …Klem<3

    9. gretashobby: ..hehe..ja nå var det mange på likt…måtte så klart ha avisa da ja..Ja jeg og mamma er ganske like i ansiktet, men kroppen er litt mer etter pappa :)….Fortsatt fin kveld til deg også<3

    10. Helge: Ja mamma er veldig aktiv og er med på mye :)…Veronika er veldig god på lange løp, og har gjort det bra i mange løp, men har hatt perioder med skader også..
      Nei alle får jo ikke sååå bra resultater, men kan ha glede av løping/trening for det..Fin kveld til deg også 🙂

    11. cuskima: Vi dukka jo opp på sånn ca annenhver side .hehe..:)..den historien din hørtes jo merkelig ut, kan du ikke ha et innlegg om det..eller egner det seg ikke på trykk kanskje..hehe..
      Klem og fin kveld <3

    12. Nei, har dessverre ikke det 🙂 Var ikke noe flink på den tiden til å ta vare på sånne ting, men kan høre med Onkelen min som drev teateret om han har noen bilder 🙂 Hadde vært morsomt å vist frem 🙂 <3

    13. Kjekt å være litt i vinden 😉 Jeg fant selv i går, i ryddesjauen min, avisutklipp fra når min sønn var på karateleir i 2005. Da var han 9 år gammel. Det var både gruppebilde av hele karategjengen, og et bilde av han og 3 andre “in action”. Koselig å finne sånne gamle avisminner 🙂
      Fortsatt kjempefin kveld til deg 🙂
      Klem <3

    14. Eva: Ikke sant..hehe..:)..ja sånne utklipp er det så gøy å se igjen. vi har det meste, men noe ligger litt rundt omkring i diverse eske o.l..Ikke flink nok på “systemer”desverre…men jeg skal bli..haha..Klem<3

    15. rita johannessen: Takk for det, jeg er ikke veldig sprek for tida..men ut i fra formen er jeg ganske flink…:)…enig..flott familie..hehe :)..Sov godt og klem fra meg<3

    16. fjellgeitbundingen: Ja ..det sier litt om hvor mye de har å skrive om her i distriktet..hehe…
      Det med Veronika var jo en litt “større”nyhet da…Men artig at tre stk var der på en gang ja..
      Sov godt <3

    17. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja , mamma er med på mye og det er jo bra…jeg er jo ikke så aktiv om dagen, men i forhold til formen prøver jeg så godt jeg kan..og en dag blir jeg nok like aktiv som før igjen…Og Veronika er jo sprek da …Takk for gratulasjonen…Klem fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg