Bloggklubben ?

Noen som har erfaring med å være medlem her ? Jeg bare titta inn på “reklamen”for dette på bloggen min…Det står du kan tjene penger…det er jeg uansett ikke interesert i for tiden, da ville blogginga for min del blitt noe jeg måtte i steden for noe jeg skal ha som en hyggelig hobby.

Så sto det noe om vareprøver… det jeg får av slikt i butikker ..blir det aldri til at jeg bruker….men så sto det eksklusive fordeler…noen som vet hva det er …

Det jeg lurer på er om det er noen fordeler som blogger…som tips og gode råd for blogging o.l…da kunne det jo hatt noe for seg..

38 kommentarer
    1. Ja da, jeg har vært innom og meldt meg på, men min blogg passer nok ikke inn i det hele tatt. Jeg vil som deg, blogge fordi jeg har lyst. Det å blogge om sminke og trendtips passer vel ikke akkurat min stil. Jeg leser hos andre om de, og så skriver jeg om det jeg vil. Skal bli gøy å se om du får noen glupe svar? 🙂

    2. Den rette til å svare på spørsmålet ditt er vel din svigerdatter, som lever av å blogge, du hadde jo et innlegg om henne 😀 Jeg er helt blank som ikke har blogg 😉 God middag og kos dere i kveld, det skal vi, ungene ble med momor og morfar på hytta i dag :-)))

    3. Har prøvd å sett på det, men eg tror ikkje vi er i den gruppa dei er intresert i. Om vi ville ha tjent penger på det så ahdde vi ikkje fått annonsører. For vi er ikkje fancy nok. Fortsett som før du. klemmen

    4. natheless: Ok , takk for opplysning,,interesangt å høre folks erfaring…og det er nok ikke noe jeg melder meg inn i …tenkte kanskje det var mer ..tips om blogging og slikt der…nei blogging får være en hobby…blir mest gøy da…tror jeg… 🙂

    5. Lene S.: Jeg la merke til “bloggklubben”nå i stad og tenkte jeg ville høre erfaringene..for de som lever av bloggen har det kanskje en hensikt…men virker ikke her som det har noe for seg for oss “amatører”…Vi skal kose oss..da får dere hygge dere uten ungene ,de har det nok fint på hyttetur ..<3

    6. gretashobby: Neida er nok ikke noe for meg heller ,var bare litt morro å høre..om det var noe “alle” var medlem av…Liker det godt slik det er..Kos deg i kveld <3

    7. rita johannessen: Enig, skal være gøy med blogging..men tenkte det kanskje var litt innformasjon om blogging og slikt der…men det er nok mer sånn reklame”greier”…Takk og det samme til deg <3 <3

    8. Jeg meldte meg inn i bloggklubben, fordi jeg var nysgjerrig. Det er noen få tilbud der, men ikke noe av interesse for meg. Såååå gode er ikke de tilbudene. Og jeg har fått et par henvendelser om å bli sponset osv. Men er ikke interessant for meg heller. Jeg blogger fordi jeg liker å skrive, og når jeg ikke er i form til å skrive, så vil jeg ikke ha det på meg at jeg MÅ, fordi jeg blir sponset liksom. Da blir det ikke noe kos i det hele tatt.
      Jeg har en annen blogg også, og der er jeg ikke medlem. Men også der har jeg fått henvendelser om å ta inn reklame osv. Men igjen, nei takk 🙂 Jeg er her for kosens skyld, ikke for å tjene penger. Selv om penger kunne virkelig være velkomment nå når vi går mot jul. MEN….livet er mer enn penger 🙂
      Håper du har en herlig lørdagskveld 🙂
      God lørdagsklem <3

    9. Janne: Jeg også :).. og ut i fra svarene her er det ikke så veldig spennende ting for en “vanlig”blogger å oppleve som medlem der…:) 🙂

    10. MOONBEAMSCORNER: Takk for opplysning…var jo det jeg lurte på egentlig…er det noe veeeeldig” gøy” ved å være medlem der…noe jeg foreløpig ikke har fått noen tilbakemeldinger om at det er…Sov godt <3

    11. Eva: Nei tilbud på ting å kjøpe trenger jeg ikke…men tenkte kanskje man lærte noe om blogging og slikt der jeg…sponset har jeg ikke lyst til å være, ikke nå som formen er slik den er i allefall..:)
      Blogginga er mest gøy , når det er uforpliktende..og som deg orker man ikke kan en bare la være,eller lage et kort …lite innlegg..:)…Mulig jeg har spurt før hva heter den andre bloggen din…og er den også på blogg.no ?…Klem og sov godt <3

    12. Jeg er medlem der, men har ikke satt meg inn i det 🙂 hehe men jeg blir jo sponset da, eller jeg skriver sponset innlegg for penger, men jeg blogger jo kun for morro skyld egentlig =) Men vil jo etterhvert kunne leve av bloggen =)

    13. Jeg lurer også på hva blogg-klubben kan bety for en hobby-blogger. Jeg har hverken tid eller anledning til å blogge hver eneste dag. Og så tror jeg vel ikke håndarbeid er den store slageren rundt omkring. Du har en flott blogg! Fortsett som du gjør 🙂

    14. Therese Bråthen: Ja for dere unge er det nok ok å bli sponset litt..og særlig om du som du sier kunne tenke deg å leve av bloggen :)…Jeg vil bare ha det som en hobby, i allfall nå som formen ikke er på topp…Fortsatt fin dag til deg<3

    15. Hekleri og Ra: Nå har jeg forstått ut i fra kommentarene her at det ikke er særlig spennende greier, er visst mest at en kan bli sponset og slike ting..og det er ikke aktuelt for meg nå i allefall.
      Kanskje håndarbeid er noen slager i bloggklubben…men har jo inntrykk av at håndarbeidsblogger er populært blandt voksene bloggere..
      Jeg fortsetter slik jeg har gjort …sånn alt mulig blogg..hehe..

    16. Har ikke orket å sette meg inn i det der , mye fordi jeg er av litt samme mening som deg :)) Tjene penger på bloggen kunne jeg ha gjort om jeg hadde virkelig villet , men orker ikke alt maset o.s.v …..Ja mulig det er noen fordeler som rabatter kanskje ? Men veldig usikker må jeg innrømme ….klem fra meg <33

    17. cathrinehenriksen: Nei det virker som det folk skriver om det her ,ikke gjør at det er noen hensikt for meg å melde meg inn i allefall..Takk og klem tilbake<3

    18. Fru Stussli: Nei ,og på kommentarene her skjønner jeg at det handler mest om reklame og sponsing og slikt..og det passer ikke meg heller …i allefall ikke nå for tida ..Takk, det samme til deg<3

    19. Hmmm. i går fikk jeg jammet et tilbud om å tjene penger på blogg. Jeg forsøkte meg med det innlegg, men fordi jeg ikke er “populær” nok, så får jeg ikke betalt. Men har du en blogg med høyt besøkertall kan man jamme tjene penger på det. Jeg må se mer på den bloggklubben skjønner jeg. 🙂

    20. natheless: Ja om man har lyst å tjene litt på bloggen er det sikkert ok å melde seg inn 🙂
      Nå for tida ønsker jeg ikke å ha noe som føles forpliktende hengende over meg…men som deg jeg hadde nok ikke hatt nok lesere til å få betalt uansett…men om en virkelig ønsker kan en sikkert “jobbe”med den saken…Ha en fortsatt fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg