“Bohemstil”

Jeg forbinder bohem stilen med bl.a slengbukser og blomstermønster på klær , så her har jeg satt sammen et antrekk, litt inspirert av dette.

Slengbukse er ikke det jeg bruker mest , men syntes det er ok å ha en , sånn litt for å kunne variere litt, og ikke alltid gå i smale bukser.

Her har jeg satt det sammen veldig enkelt, og så prøvd meg litt frem med ulikt tilbehør, sånn litt for gøy, så kan man se hva man synes fungerer.


Bukse #kappahl Bluse #bikbok  Sko #eurosko


Hatt #bikbok Belte #lindex Ørepynt #hennesogmaurits

#blogg #fashion #mote #modell #klær

43 kommentarer
    1. Du kan fint være en flower-power -girl også du 🙂 Litt bohemsk, det er JEG glad i også. BLomster, mønster på klærne. Jeg er nok ikke så fin i slengbukser, men du kledde det veldig godt 🙂 Så moro å se disse modell-innleggene dine, ser du koser deg når du lager de, og det er herlig. Sånn skal det være <3 Klemmer <3

    2. STILIG ANTREKK 😀 Nå angrer jeg på at jeg lot Fretex få alle slengbuksene mine, men jeg har iallfall noen med vide ben, de kalles faktisk jazzbukse :- Blomster på overdeler har jeg vel ikke noe av, men med noe med rysj ,blonder og striper passer bra til. Nå sitter jeg og tenker høyt pga din inspirasjon :-))) Hatter i alle former og fasonger har jeg, men jeg skyver Stetsonhatten fram i panna, synes vel jeg er tøff da. Ha en kos kveld!

    3. frodith:..hehe..flowewr -power hørtes så deilig og uansvarlig ut, kanskje man skulle være litt mere slik…:)Ja du liker jo gøyale/fine mønster og friske farger på klærne..:)..er ikke så veeeldig fin i slengbukse jeg heller, men som en liten varriasjon en dag man føler for det …
      Bra du liker disse innleggene, for jeg syntes det er artig å holde på med det…Takk og klem<3

    4. Lene S.: Tusen takk, så koselig å høre :)..ja slengen kommer stadig” innom”, men tar liksom ikke helt av, så da blir det at man kvitter seg med det..denne kjøpte jeg på salg, og da gjør det jo ikke så mye om man ikke bruker den så mange ganger ..rysjer og blonder er jo superfint da..
      så gøy at du syntes det er inspirerende…Kan tenke meg du blir tøff med den hatten ja ..
      Takk og fin kveld videre<3

    5. cathrinehenriksen: Takk snille deg…jeg er jo mest klasisk i stilen, men gøy å prøve seg med litt annet av og til…stilen din er vel ganske tøff og litt rocka ..eller ?
      Takker for hyggelig kommentar…Fortsatt fin kveld du også <3

    6. passion4lifeandtravel: Hjertelig takk, så koselig å høre..litt deilig å avslappet stil egentlig, men ikke slike klær jeg har mest av i skapet…Klem<3

    7. Komplementet kom fra hjertet <3
      Det er så koselig med disse catwalk bildene dine, og særlig når jeg vet hvor mye du koser deg med å ha et ekstra sted å få brukt klærne dine, siden formen din ikke alltid er på topp <3
      Det handler om å gjøre noe positivt, som vi blir glad av der vi er i livet.I og med at jeg har en sønn som har vært meget og mye syk gjennom årene, kan vi mye om å gjøre det beste og fineste ut av livet på vår måte <3
      En god klem fra meg til deg <3

    8. cathrinehenriksen: :)…nei det greieste er jo å finne noe en trives med, før brukte jeg “bare”svarte ,røffe plagg, men når man er over 50 er det greit å myke det opp litt, men bare vent, kommer nok et skikkelig rocka antrekk også..hehe…:) 🙂

    9. passion4lifeandtravel: Ååå så koselig av deg 🙂
      Ja jeg trives veldig med det, og det er en fin måte å holde på med en ting man liker, uten at det krever for mye…
      Ja en må gjøre noe som er positivt og gir energi, og det er jo forskjellige fra person , til person hva det er:)..for sønn din og dere er det vel reiser, har jeg forstått..:)…Stor klem tilbake <3

    10. Nei, det er nok ikke bare reiser, og vi reiser ikke like mye som bloggen min :-), siden jeg skriver en reiseblogg krydret med passion for life, så blir det mye om reising, og detaljert om steder, og selv om vi kanskje reiser mer enn de fleste, så virker det nok som vi reiser mer enn vi gjør 🙂
      Nå som sønnen han har vært så syk de siste årene, så har han ikke orket å reise i alle ferier,(han har de siste årene hatt opptil 6-7 mnd i sengen i strekk, hvor han ikke har orket å gjøre så mye mer enn noe hjemmeundervisning) men før da han også var syk, men friskere enn nå, så reiste vi stort sett vi noe mer, dessuten hadde han alltid en eller to ekstra syke uke i forbindelse med jul, vinterferie, eller påske, siden han ikke hadde så mye krefter og sterkt immunforsvar, så var det bedre for han å komme bort til varmen litt lenger sammenhengende. Ellers har vi i alle år vært heldig å kunne reise til veldig lærerike steder, og jeg har stort tenkt pedagogikk om vi har reist til steder som Kenya, da har vi besøkt masaier, og jeg har alltid skrevet om steder, emner, mennesker, kultur, dyr, politikk etc før vi reiser(som jeg deler ut litt og litt i små porsjoner :)..)for at han skulle få noe ekstra læremessig ut av det.
      Han har jo mistet veldig mye skolegang siden han har vært så syk, og da er det fint å spe på almenkunnskapen på andre måter også :-).Heldigvis har både han og vi flere lidenskaper i livet, og musikk er det sønnen brenner mest for <3

    11. passion4lifeandtravel: Leit å høre at han er så mye syk,å kombinere reisene med lærdom da høres veldig smart ut..og musikken vil jeg tenke er positivt for ham:)
      Håper formen hans blir bedre så han kan være med på mye mer, som ungdom flest <3
      Du har en superspennende blogg, med flotte innlegg om reiser..
      Jeg kan også dele opp en tur jeg har vært på i flere innlegg, slik at sikkert kan se ut som jeg er med på mere enn jeg er, så skjønner hva du mener med det...Gode ønsker til dere <3

    12. Therese Bråthen: Tusen takk< 3 så hyggelig du likte det, ja syntes buksene er litt annerledes en de fleste andre jeg har, litt variasjon er jo ok..Du får kjøpe deg en ja, se på salgs stativene, kanskje det er noe der...Toppen er veldig behagelig også..Klemmer til deg <3

    13. Ja, må nesten ta seg en runde nå å titte litt 🙂 jeg har sånn bohem bukser hos mamma, så får ta med de hit igjen når jeg skal til mamma på besøk igjen 🙂 hehe god klemmer til deg <3

    14. Jeg er litt for kortvokst og bred til en sånn stil, men du kledde det utrolig godt 🙂
      Jeg har noen vide bukser, som jeg egentlig elsket å ha på meg da jeg var en del kilo tyngre enn jeg er nå. Men jeg innser jo at det ikke passet til min figur. Nå er planen å selge de buksene, for de var ikke spesielt billige. Så da håper jeg veldig at noen har lest dette innlegget her, og finner ut at de buksene kanskje kan passe dem 😉
      Likte godt fargene her, de minnet meg om høst 🙂 Og hatten, DEN kunne jeg ha lyst på 🙂
      Ha en flott dag <3

    15. Eva: Ja man finner ofte noe en trives i, jeg bruker heller ikke ofte sleng, men syntes det er litt “gøyalt”..Da håper jeg du får noen kroner for buksene dine,min her var på salg, under hundre kr..så da er det jo ikke så nøye..Takk for hyggelig kommentar og fin dag videre <3

    16. Er så utrolig morro og se hvordan folk kler forskjellige stiler!!
      Du kledde den der utrolig bra, jeg derimot hadde ikke kledd den =)
      like morro hver gang og se hvor forskjellige alle sammen er =)

    17. Moving On: Tusen takk, vanligvis er jeg veldig klassisk i klesveien, men forandring fryder…:)
      Ja rart med det der med folk..og stil og …ulik smak…Men det som er gøy ja, at alle ikke er like.:)
      <3 <3

    18. ja forandring fryser!!:) er morro og lege litt med klestilen.
      finner så mye mer av hva en kler og ikke 🙂 En må bare ta deg lille stege og prøve hva en kle og trives i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg