CAFÈ GRUA

På formiddagen i dag(før jeg prøvde meg på litt soling ,forrige innlegg),kjørte jeg ned til et sted rett før Drammen som heter Landfalløya,

ca 15min kjøring fra oss..siden mannen begynner ferien først i morgen, dro jeg alene og rusla litt langs elva og tok en kaffe på Grua, 

veldig koselig cafè, om man er sulten kan man bl.a kjøpe steinovnsbakt pizza der…


Stedet ligger i et område med mye gammel bebyggelse..

Det er også igjen en del av den gamle broa…

Cafeèn ligger nydelig til…

Koselig inne …

…og ute….. #cafegrua #drammen #landfalløya #norge #sommer #sol #blogg

 

14 kommentarer
    1. Jøss, der så det utrolig koselig ut 🙂 Ganske fint å bare dra sånn for seg selv også 🙂 synes jeg også 🙂 Og der var det jo nydelig, både inne og ute 🙂 Fine bilder på veggene og 🙂 Ser ut for at du har hatt en koselig dag <3 Stor klem fra meg 🙂

    2. frodith: Koste meg jeg vet du :)..Er veldig fint der,på en ujålete måte..tok mange flere bilder…
      men kan jo ikke “bombandere” folk heller, så måtte begrense meg…ikke alltid like lett..hehe..
      <3 <3

    3. Du tar så flotte bilder og er jo så flink til å lage en stemning i innleggene dine som gjør at jeg får lyst til å dra på de samme stedene 😀

    4. Anne: Så koselig sagt, liker å finne motiver og sette det sammen…men selve data arbeidet syntes jeg er litt slitsomt…særlig om datamaskinen jobber litt tregt…..Takk og klem til deg <3

    5. Der har jeg vært flere ganger, koslig der, og vil sikekrt besøke stedet igjen. Herlige bilder ifra min hjemby, forbi der har jeg sykkla, vandret og kjørt flere ganger.

    6. Så koselig 😀 Det ser så fredelig og herliglig uten stress og mas der. Nydelige bilder. Nå har jeg endelig fått nettet tilbake, det var ille dårlig på hytta, null mobildekning og nesten null nett til macen. Det var litt godt å få det tilbake, selv om hytta er verdens paradis oppi mitt hode 😀 Nå er det <3 L Ø R D A G, så riktig goood lørdag kjære deg <3 Godklæm 🙂

    7. ladyaugust: Tusen takk, greit med et nett som funker, men ok med noen dager uten også ,i allefall når man er på et sted man liker seg 🙂 Fin kveld til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg