“GRABBARNA GRUS” …

Gleder  meg til yngste sønn kommer hjem på tirsdag, etter å ha vært ca tre uker på bartenderskolen på Magaluf !

Nå er det ikke slik at mamma`n er sååååå stolt forde sønn har lært å mixe drinker altså….men han har alltid vært “veldig fornuftig”

tok først elektriker utdanning, så ingeniør utdanning og har jobba med det i flere år allerede….

så nå følte han for å ha en lang ferie, der han gjorde noen helt andre , og” litt ufornuftige” ting …og DET syntes jeg er bra !

Helt fra han var liten har han vært god på sjonglering…(..ikke med spritflasker altså…hehe..)

Han har lagt ut et par videoer også, men de må jeg ha hjelp til å legge inn på bloggen…det er en ting jeg må lære meg !

#grabbarnagrus #magaluf #barskolan #sommer #sol #mallorca

 

 

 

18 kommentarer
    1. Syns at barna våre må få gjøre ting de drømmer om selvom det ikkje er våre drømmer -for dem eller for oss selv:=
      Nå er eg kanskje litt farget av oppveksten min men min familie kommer fra resturauntbransjen og hadde det ikkje vært for den ville eg ikkje vært fødd:D
      Mine søsken jobber innen teater og film – mamma jobbet på teateret og eg eg regner med de to yngste ble veldig farget av det 🙂 -de elsker jobbene sine 🙂 Ikkje alle kan skryte av at de gjør det 🙂
      Flotte sønen din bør du være stolt av -følger drømmen sin 🙂

    2. cuskima: Helt enig…..:) ..å følge drømmene sine er det beste man kan gjøre <3
      Jobbet selv en periode i baren på et diskotek jeg ,og trivdes veldig med det..litt annet en barnehagejobben jeg hadde til daglig... og eldstesønn jobba i restaurantbransjen tidligere..
      Veldig stolt av guttene mine 🙂
      Men sånn litt på "gøy"...Magaluf, party, bar, drinker, lettkledde damer,...sønner, ikke det beste mammaer vet ..hehe...Klem <3

    3. Skjønner godt at du gleder deg til han kommer hjem 🙂 Og veldig lurt å ha et år eller to hvor man gjør litt som man har lyst, uten å tenke for mye. Det trenger man tror jeg 🙂 Ser han likner litt på deg 🙂 klemmer <3

    4. frodith: Det skal bli koselig 🙂 Han skal bare ha ekstra lang ferie i år og starter opp på jobben igjen etter det, med litt andre erfaringer i “bagasjen”, artig å gjøre litt som ikke er det en driver med til daglig
      Vi har noen felles trekk ja..:) Masse klemmer tilbake<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg