KLASSISK BLAZER

En Blazer eller to er greit å ha ,(ikke 15 som med cardigan ), svart eller blått er jo veldig tidløst, denne her har jeg kjøpt i år,

og liker at knappene er veldig anonyme, ikke sølv/gullfarget…for da er det ikke så mange hensyn å ta, om man bryr seg om slikt..

Nå er jeg av typen som liker å gjøre folk obs, på mine feil og “skavanker” (så de ikke tror jeg ikke vet det selv…hehe..)

Er ofte veldig “blå” under øynene, så på disse bildene tok jeg på litt godt med pudder, men så jo at jeg minnet om en Pandabjørn,

men med lyse felt rundt øynene, så blei ikke mange bilder jeg kunne bruke…men disse to får duge…

(Neste gang blir det mindre pudder og mer blått i steden)…..men , se litt på klærne også da…hehe..

Blazer #risøe Bukse #lindex T-skjorte #h&m Sko #nilson shoes Veske #accessories

#sol #sommer

24 kommentarer

Siste innlegg