Vakker kveldssol…og mannen som gjør “alt” for meg..

Da vi var i Son og hadde spist(HER kan du se det) på kvelden, var sola blitt lav og veldig vakker ! Mannen hadde lyst på en kveldsdukkert , jeg var fornøyd med bading fra formiddagen..

Mannen og jeg trives godt sammen og han gjør mye for meg..og det at han er så tålmodig med at jeg klarer lite etter jeg ble syk setter jeg veldig pris på ! Men noen innlegg blir nok litt mer “sukkersøte”enn virkeligheten..hehe.. (men jeg juger aldri altså..bare bruker litt “klissete”overskrifter og sånt )

Skriver kort under bildene..

Vakker solnedgang..JEG ,ikke fullt så vakker..

Sommer i Norge altså..

 

Mannen tar en kveldsdukkert..

 

Da er det nok fint å ha båt..en regnfull kveld er det nok ikke like stas…

 

Som jeg sa mannen gjør “alt” for meg… Han er ikke så glad i være med på bilder, men vet jeg syns det er hyggelig og her tok han til og med et hopp ! Jeg sa “jøss”..og han svarte ..jeg gjorde det fordi jeg vet du syns det er gøy..  Hva gir du meg..hæ ? Er mann sin det.. #son #vito

 

16 kommentarer

Siste innlegg