Tur til Spiraltoppen

Som jeg skrev i forrige innlegg HER, ble det en skogtur på oss i løpet av påskeuka.. Da kjørte vi opp Spiralen i Drammen og gikk ei lita runde der oppe.. Man kan fint gå fra byen og opp også, men da hadde jeg brukt kreftene mine på turen opp..og jeg syns det er koseligst å være på toppen å se utover byen og bygda..så da ble det bil opp på oss denne gangen..

Skriver litt under bildene…Spiralen kan du lese mer om HER..

Kledde meg så jeg gikk i ett med skogen..

 

Vi har en fast plass vi pleier å sitte å drikke kaffe , der ser vi utover elva og bygda..

 

Mange hus/bygninger på denne runda der en blir satt litt tilbake i tid…

 

Noen sprell til ære for fotografen hører med når en blogger er på tur..

 

Her er rett ved der vi parkerte, mannen på vei for å se litt nærmere på utsikten og byen… #spiralen #drammen

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg