Fint på “haugen”i nabolaget..

Etter vi flytte ned i sentrum har jeg vært noen ganger borte på denne haugen som vi ser fra verandaen..og jeg og mannen var jo en tur der på nyttårsaften også.. HER ser du det.

I dag har det vært overskya men disse bildene tok jeg forrige uke…

En tidligere klassevenninne fortalte meg hva haugen heter på Fb for et år eller to siden…men nå har jeg glemt det, noe på S tror jeg..

Men fint med et slikt naturinnslag rett i nærheten er det uansett hva det heter..

Barnehagen er en del å aker og går på ski her…så det er bra tråkka opp i snøen..

 

Det høye bygget midt på bildet ca..lengst bak ..der bor vi..

 

Er nesten som å være på skogtur, men i en veldig liten skog..

 

Og der passerer et tog også..

 

#natur #mjøndalen

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg