Da forsvant jeg visst fra Bloglovin !

Jeg skjønner egentlig ikke så mye av Bloglovin ! Men da bloggen ble gjort om registrerte jeg meg der, og kan se mange av di jeg følgers innlegg der .

I stad fikk jeg en kommentar fra Frodith (som for tiden har en hyggelig julekalender på bloggen sin ) om at hun ikke så dagens innlegg fra meg der. Og når jeg sjekka fant jeg ikke di to siste..men egentlig kan jeg lite om Bloglovin så hvorfor aner jeg ikke..

Om du ikke har fått med deg dagens forrige innlegg hos meg kan du se HER og HER   ..så håper jeg det ordner seg med bloglovin igjen ..

Siden jeg “må” ha med et bilde fant jeg en usminka selfie fra i høst… #blogg #bloglovin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44 kommentarer
    1. Mye rart på bloglovin i dag. Jeg fikk ikke opp noen nye. Kjedelig å ikke finne de nye innleggene som før. Håper på en bedre morgendag. Klem😊

    2. Har heller ikke funnet de siste innleggene dine via Bloglovin. Ikke Frodith sine heller. Så det er noe krøll der i tide og utide altså, samt at jeg har merka meg at det fort kan ta en stund fra et innlegg er publisert til det dukker opp der. Håper det går seg til <3 Nyt resten av kvelden fine deg 🙂

    3. Jeg skjønner ikke noe av den nye bloggen heller jeg. Og etter hva jeg så kommer det faktisk inn en del spam av det usmakelige der. Og bloglovin har jeg hatt før,men sletta kontoen pga det kom så mye sex greier fra diverse damer. Håper du får alt i orden så får jeg spørre deg/dere som skjønner den nye bloggen. Er så jeg har mest lyst til og avslutte den nå. 🤔🤔 Du er fin som du er selv uten sminke. Fin helg videre😊

      1. Om du ikke får logga deg inn må du kontakte support ! Jeg er ikke god på forklaring..men om du først kommer inn ser du på venstre side og trykker på innlegg, så legg til nytt..skriv der ..gå til media der kan du legge inn bilder i biblioteket osv..må prøve å feile litt før en publiserer..men du har jo fått til et innlegg da 🙂 Jeg har heldigvis ikke oppdaget mye spam og sånt “søppel”.. Du må ikke slutte å lage innlegg, dette blir bra snart 🙂 Klem og fin helg videre du også <3

    4. Jeg har også måttet “lete opp folk”. Veldig tungvint dette. Det ser ut til at det er endringer på den nye plattformen nå. Det er enklere å se og svare på kommentarer i alle fall. Mulig det er jeg som har lært mer, men det ser nå sånn ut. Håper det blir en slags “feed” igjen, så en slipper å lete etter innlegg fra bloggvenner. Greit med “usminket sannhet” i blant! 😉

      1. Litt innvikla det her ja, men jeg har begynt å gå inn på kommentarer hos meg selv og finne folk der bl.a, bare trykker på navnet 🙂 Og andre leter jeg opp eller finner på bloglovin.. Tror mye kommer på plass etter hvert..:) Ja for det meste er jeg usminka så da er det greit med slike bilder synes jeg <3<3

    5. Jeg har ikke peiling på bloglovin siden jeg ikke er der. Jeg blogger på WordPress.com og har eget domene. De bloggene jeg leser har jeg liggende som favoritter på iPaden. Det fungerer enkelt og greit for meg.

    6. Ingenting fra meg heller på blogglovin i dag. Og nå i kveld har jeg sittet og plundret med å prøve å få frem visningstallene på blogg.no syns det er alt for mye nytt her jeg nå. Håper også på at ting skal gå seg til etterhvert. Jeg hater noe nytt. Når jeg endelig var vandt til det gamle.
      Ha en god natt

      1. Kjedelig når ting ikke funker og det er mye nytt å sette seg inn i ! Så dagen din hadde vært litt tung ønsker deg en fin dag i morgen..:)

        1. Tusen takk fra det 🙂 må satse på at den blir bedre. Jeg får litt hjelp her til failimiddagen i morgen . Da kan noen prøve å roe ned kaoset i hodet. Så får vi nok alt på plass.
          Jeg har lyst til å følge bloggen din. Men det får jeg kanskje bare gjort på blogglovin nå??

    7. Dessverre så er det sånn at absolutt alle nettsider i likhet med oss mennesker, og alt annet forsåvidt, opplever “teknisk svikt” en gang i blant. Facebook, blogg.no, bloglovin, vg.no, dagbladet.no.. Men uansett for fortvilende det kan oppleves når motgangen først er et tema, ja så pleier takk og lov det aller meste å gå seg til.

      Til slutt 🙂

      1. Ja kanskje bloglovin bare hadde en dårlig dag .. 🙂 Sant det meste går seg til… Ønsker deg en fin førjulstid og takk for tilbakemelding 🙂

    8. Kjempefint bilde av deg, og du er like fin uten sminke 🙂

      Jeg hadde blogvin før omleggingen av blogg.no, men synes wordpressoppsettet vi har fått på blogg.no er mangelfullt i forhold til det wordpressoppsettet jeg bruker på min private hverdagsblogg og katteblogg på mine domener som jeg eier selv.

      Derfor vurderer jeg sterkt å gå tilbake å bruke kun de bloggene. Har de tatt bort shout?

      Jeg har lagt til den nye bloggen fra blogg.no og mine selveide blogger på bloglovin.

      Regner med blogg.no ikke er arbeidsledige midt i denne omleggingen. Herlighet for en jobb, og det er liksom ikke bare noen få blogger, men mange.

      Ønsker deg en kjempefin og god natt <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk så koselig sagt 🙂 Ja litt vanskelig å sette seg inn i så mye greier..Men tror det blir bra her på Blogg.no når alt og alle er på plass 🙂 Klem <3

    9. Så merkelig! Nå ligger alle innleggene der rett etter hverandre, men det gjorde det ikke tidligere i dag. Har du lagt inn Google Analytics på din? Jeg har jo konto der, som brukte å måle trafikk før, men fikk en mail fra blogg.no om at jeg måtte legge inn manuelt.

      1. Skjønner nå at det skjer litt sånt der inne for di fleste.. Ikke lagt inn enda vil ha litt hjelp av gutta så jeg ikke bare roter det til 🙂 ..har fått en mail jeg også..

    10. Vakkert bilde av deg…
      Du forsvant ikke, men det tar tid før man kommer opp på siden på bloglovin…men mye spam der som Marianne sier..
      Nakne damer og sånt….trenger ikke se det asså, hehe…nok med meg selv….Fin dag til deg 🙂

    11. Fant deg igjen nå 🙂 Så det er vel litt fram og tilbake der også. Det er jo ikke blogg.no som “driver” det stedet etter det jeg vet. Men håper de klarer å få til at det blir en feed inne på blogg.no, men TROR ikke det 😮 Flott bilde av deg 🙂 Takk for reklame også Annebe <3 God klem <3

      1. Skjønner det kan være litt rot der.. blir enklere når alle fra gamle blogg.no kommer over på den nye 🙂 Tusen takk 🙂 Bare hyggelig.. Klem <3

    12. god morgen.Jeg finner dere heldigvis her på blogg,har bloglovin ,men den skjønner jeg meg ikke på.Har litt tunge dager nå så derfor er det litt stille fra meg,men jeg er ikke borte og kommer sterkere tilbake ,ha en fin dag da

    13. Flott bilde av deg! Fin med og uten sminke du…Jeg tror bare bloglovin henger litt etter….jeg måtte lete opp en som jeg ikke fant på lenge…men rett etterpå…var den på bloglovin igjen…Kjedelig når det er sånn..før kunne man legge ut noe, og viste at de du ville så det med engang…nå må man ofte venter lenge før noen i det hele tatt svarer, eller kommenterer….Men..vi venter tålmodig…spennende å se hvordan alt blir når det er ferdig….

      1. Takk snille du ! Ja skjønner nå at det kan være litt slik der..ja det meste er litt mer plundrete nå..Men det å lage innlegg går heldigvis greit nå :))

    14. Hei.

      Veldig fint bilde av deg 🙂 Alltid koselig å lese bloggen din.

      Vet du hvordan man logger på nå etter omleggingen. Jeg får hele tiden beskjed om Error, bekreft at du ikke er robot. Har kontaktet support flere ganger men får ikke svar. Er det en annen link jeg må gå inn på enn blogsoft.no?

      1. Tusen takk 🙂 Hyggelig å høre..
        Jeg fikk et passord av support..første gang jeg sendte spørsmål fikk jeg ikke svar. men prøvde igjen og da fikk jeg svar med en gang..viktig å fylle ut blogg adr osv.. Jeg kommer inn nå på forsiden av blogg.no..med passord 🙂 Håper du får det til :))

    15. Det ser nå ut til at jeg ikke er ønsket i det nye bloggsystemet, den siste meldingen fra Blogg.no” tyder på det. Men det får man kanskje finne seg i når man ikke lenger tilhærer “de yngre og vakre”, altså de som genererer lite penger i kassa til eierne av bloggsystemet. Synd, for det har vært et hyggelig riår med mange positive kontakter som nå forsvinner ut av hverdagen til gubben.
      Jeg kommer naturligvis til å forfølge en evt utkastelse i sosiale media – so – time will show! Det vil selvsagt komme et desemberhymne på gamlebloggen om den da fremdeles eksisterer.
      Takk for hyggelig bloggforbindelse…

      1. Det må være en misforståelse vel, alle som ønsker må jo få blogge også på den nye portalen. Håper virkelig du fortsetter bloggingen ,hyggelig å følge deg og bloggen din…Ønsker deg en fin dag og sjekker innom deg ..desemberhymne må jeg jo få med meg :))))

        1. Takk for svar.
          Jeg er ikke sikker på ar det er en misforståelse, for jeg fikk denne meldingen fra Blogg.no etter en henvendelse i dag.
          ” Du vil motta en mail dersom bloggen din legges i køen for overføring til WordPress..
          Vel, ha en fin dag. V feirer dagen med henting av ny EL-bil i dag, så nå går vi over i rekkeviddeangstens.verden.
          Beholder backup-bilen, hehe.

          1. Hm ! Kanskje du blogger for sjelden..men det burde jo være lov …håper det ordner seg i alle fall :)) Gratulerer med ny bil, kjekt å ha en som sikkerhet..neida. funker sikkert bra med el-bil også :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg