Vin ,Idol og Totenflak..

I kveld ble det et glass vin her, mer unntaket enn regelen.. Jeg syns en kopp te er minst like godt, eller egentlig er te mye bedre..men hyggelig med litt forandring ..og det føles liksom litt “luksuriøst”.. 

Først ute å spiste, så vin, Idol og Totenflak..og jammen i meg kokte ikke mannen havregrøt til oss nettopp nå også..lett blanding altså..

Skriver litt under bildene..

Vinen var god den (Amarone)..

 

Idol må vi ha med oss, flinke hele gjengen..

 

Potetgull er enda sjeldnere her i huset enn vin.. #vin #idol #totenflak #hjem #høst

 

 

 

28 kommentarer
    1. Så kos..ja jeg og Bjørn prøvde å “lære oss å drikke” rødvin…Er jo liksom kos å ta et glass vin..men her i huset er det øl det går i…De få gangene jeg orker å drikke….Jeg er mer pepsimaxoman…så koser meg likegodt med det….Men potetgull..Bare MÅ ha det…..hihih…Ha en god ny dag!

    2. en skikkelig kosedag i går med andre ord :=) jeg liker ikke vin ,men tar gjerne en likør eller en dram :=) du lager det så vakkert og stemningsfult rundt deg :=) koselig i heimen ,skal ikke så mye til alle tider

    3. Greit med litt kos på fredagskvelden men for min del ble det klesvask, pølsepanne og litt sjakk på TV. Idol er en fin greie for mange men ikke for meg. Men de er flinke men må jobbe mye ettertid skal man bli husket på etter 5 år. Så de lysa på torget. De ukene vi går inn i nå er det masse tilbud, julemesser, konserter og mye rart. Men man må velge og det blir fort for mye. Pynt og farger skaper kjøpepress og det er mange som ikke kan delta. Men det blir ikke bedre når jula starter tidligere og tidligere for hvert år. I dag har jeg vaska kjøkken og stue så snart blir det kiwi. Ha en fin dag.

    4. Jeg heier så sykt på Kristian! Sa fra første audition at han kommer til å vinne! Det nærmer seg og jeg håper han vinner, samtidig som jeg håper at han ikke vinner pga Idol sitt konsept for vinneren 😛

    5. Koselig kveld det der 😀
      Og jeg heier på nr 2. Han er bare fantastisk – selv om nivået er høyt og de som er der kan vinne ALLE som en. Og nå har jo dommerne brukt opp redningen sin……………………………………………. så det blir spennende!
      Havregrøt gjør at en sover godt om natta :_D

    6. MJmettejosteinsdatter: Takk det var det 🙂 Ja han er kjempeflink og sjarmerende 🙂 Hehe..og vi som oftest spiser det til frokost :))

    7. Helge: Det er det ja 🙂 Pølsepanne og sjakk var vel kos det også.. Ja det hjelper ikke å vinne Idol om en ikke jobber hardt etterpå.. Jeg liker slike “lette “program jeg der jeg ikke trenger å følge så nøye med.. 🙂 Liker ikke at jula starter for tidlig..men fin stemning i byen med lys i trærne :)Jammen flink med rengjøring du.. Fin søndag videre til deg 🙂

    8. fruensvilje.blogg .no: Det var det ja 🙂 Liker ikke så godt vin jeg heller..men litt kos med noe man ikke pleier å ha :)) Hyggelig å høre , takk for det <3

    9. Toini: Takker 🙂 Ja det er koselig å ha i glasset..men ikke så godt..hehe.. Te er egentlig det vi koser oss mest med ..men forandring fryder heter det jo.. 🙂 Godt med potetgull, men spiser det veldig sjelden 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg