Lutefisk på Skutebrygga !

Da er mannen og jeg hjemme igjen etter en deilig middag på Skutebrygga i Drammen ! I fjor var vi også en tur der etter at lutefisksesongen starta..

Di er kjent for lutefisken sin, og det er derfor vanskelig å få bord om en ikke har bestilt tidlig. Jeg kan ikke planlegge så lang tid i forveien siden jeg ikke vet på forhånd hvordan formen min er..

Men da jeg ringte ned tidligere i dag og sa vi bare var to, og kunne være der ved tretida (mannen slutter tidligere på fredager)..så fant di et bord til oss.

Og lutefisken smakte helt nydelig denne gangen også. Også var det deilig å være tidlig ute for da er det nesten ingen andre der enda..

Skriver litt under bilden..

Klar for middag..

Til maten ble det en alkoholfri juleøl på oss,og maten var helt nydelig..

 

Dessert og kaffe ble det også, riskremen var grei, men ikke mer en det.. 

 

Da forlater vi stedet..

 

Og ute begynner det å ligne på kveld.. #høst #blogg #drammen #skutebrygga #lutefisk

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg