Hurra for Mjøndær`n ! (Opprykk til eliteserien)

Nå har ikke jeg fotballdilla..men er Mjøndærs-patriot så det var veldig gøy da vi rykka opp i eliteserien i går. Da jeg var barn/ungdom var jeg nesten alltid på hjemmekampene til Mjøndær`n.. Mjøndalen…eller MIF om du vil.. (som den gangen også var et veldig bra fotballag)..jeg fulgte ikke med på kampene men var der for å samle flasker som jeg kunne pante i kiosken..hehe..

I går kveld ble opprykket feira både i Mjøndalshallen og nede på “Olsen på hjørnet”, som jeg kan se ned på fra leiligheten.. så da ble jeg liksom litt med på festen jeg også..

Gratulerer og hurra for Mjøndær`n !

Bare bilder her, men på Instagram (annebe.blogg) har jeg lagt ut en “snutt” der det kan høres sang og hurrarop også..og jeg kan love det var høy stemnig å høre.. 

 

#fotball #sport #mjøndalen #blogg #eliteserien 

 

 

20 kommentarer
    1. Ja..de brune ja…hihihi..Min ene sønn spilte mye fotoball, og jeg var på mange kamper…Spilte mye i Mjøndalen da…eller kanskje ikke mye..men jeg var ihvertfall med dit når det var kamp…Ene som spilte med sønnen ble tatt ut til elitelaget…men han ga seg for noen år siden…Broren hans spiller nå på landslaget..så det er litt gøy å se at det går an å nå langt…Selv om jeg lo av min sønn da han sa han skulle bli proff! hihih..men han ga seg han også da….Jeg likte å stå på sidelinjen og leve meg inn i spillet….og nå følger jeg han på landslaget når Norge spiller….Er stort det da…Lille Mjøndalen opp..

    2. Toini: Ja Mjøndalen er gode di selv om det går litt opp og ned ..men gøy når di er i eliteserien igjen 🙂 Mer moro å følge med når en kjenner noen som spiller..
      Er vel en del gutter som har hatt en drøm om å bli proff fotballspiller..de fleste blir det ikke …men noen kommer dit også… :)) Klem <3

    3. Gratulerer til Mjøndalen for opprykk 🙂 Det blir kjempespennedne 🙂 I fjor rykket jo lillebror til RBK opp (Ranheim), og de har klart seg over all forventning. De fleste av oss Trøndere dømte dem nedenom og hjem.
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂
      Purr, purr,, fra Toril og kattene

    4. Det var gøy at Mjøndalen rykker opp. Ekstra gøy hvis “storebror” Strømsgodset rykker ned…..
      Hønefoss her oppe var jo der i noen år, men nå rykker vi ned en divisjon for hvert år

    5. Toril sin hverdag med musikken: Takker ! Går litt opp og ned denne fotballen..moro når noen overrasker positivt 🙂 Trivelig kveld til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg