Litt nytt ! (antrekk 50+)

I dag var jeg en tur oppe på Step In (som jeg har lagt ut noen antrekk fra på bloggen før også ), denne butikken er jo så koselig å være i . Med både klær ,interiør og cafè..

Jeg trang vel ikke noe nytt, men koselig å handle litt innimellom..

I dag kjøpte jeg en genser og et skjørt (genseren har jeg hatt på meg på et bilde fra butikken før, og likte den godt..og nå er den min )..

Genseren kan jo brukes til det meste og skjørtet kan pyntes opp med bluse eller topp !

Og når jeg først hadde en liten “fotoshoot” ble det noen bilder..

Dukker litt så får jeg med hodet også..

 

Liker at skjørtet har volanger som gjør det litt feminint, selv om jeg også er veldig glad i en guttete stil også..

 

Har putta genseren nedi skjørtet og tatt på et belte .. Genser fra #vila Skjørt fra #Culture 

 

Litt mer hverdagslig med genseren utenpå..og med en hårbøyle for variasjonens skyld.. #noma #stepin #mote 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg