Bloggen min har blitt alt for seriøs !

Mange som stusser nå tenker jeg..hehe.. For her er det ikke ofte temaer om ..mobbing, rosa sløyfe, miljø ,politikk og andre viktige saker ..som jeg selvsagt er opptatt av i det “vanlige” livet.. (og av og til kan nevne på bloggen også )..

Jeg er av natur omsorgsfull, pliktoppfyllende og har hatt/har utfordringer i livet det kan være godt å ta litt “fri” fra..

Så bloggen min har inneholdt mange innlegg som kanskje virker /er litt “navlebeskuende“..og det er slik jeg vil den skal være også..

Men i det siste syns jeg selv at jeg alt for ofte har tenkt : Nei det virker for tåpelig å lage innlegg om, tror jeg lar det være..osv.. 

Også er det jo slik at skal en ta opp et tema , må en jo skrive en del om det….og jeg liker å komme raskt til “poenget”.

Og poenget her er at jeg skal fortsette å være den bloggeren som ikke er så veldig seriøs…bare litt da.. noen ganger !

Her ser jeg vel sånn passelig seriøs ut.. #blogg #blogging 

 

 

 

 

 

 

28 kommentarer
    1. Ja jeg stussa litt..for kan ikke si din blogg er av den super seriøse med lange og kjedsommelig innlegg…Her er det alltid koselig å komme inn, og man slipper å forholde seg til alle disse seriøse tingene…Trenger det også….altså ikke seriøse, og seriøse….Fortsett akkurat som du gjør…liker deg, og bloggen sånn…Ha en god kveld!

    2. Godt med koselige avslappende blogger. Liker bloggen din, og synes det er helt greit at du ikke tar opp alt mulig. Gjør ikke det selv heller, og som deg kan jeg noen ganger tenke at jeg burde ta opp litt alvorlige emner, men nei. Innlegget mitt i dag er vel det alvorligste jeg har blogget om så langt, og det blir ikke mange innlegg av det slaget. 😉
      Fortsett akkurat sånn du har gjort til nå du, blogg om det du har lyst til <3

    3. Jeg syns du har eb helt herlig flott blogg 🙂 Lettlest og on the spot! Der sliter jeg med å fatte meg i korthet,, men prøver i alle fall å ha kortest mulig tekstfelter. Men hva hjelper det når det blir så steike mange av de 😛

    4. Skjønner hva du mener uten å ha merka noe til det hos deg <3 Tok meg i min egen forleden, ja nettop sånne ord som forleden - jeg sier aldri det, så hvorfor skal jeg skrive det?! He he he <3 Hender det blir noen tanker rundt blogg kontra en sjøl <3 Helgeklem

    5. Jernbanefrua..: Så bra 🙂 Ja man tenker jo litt over det en legger ut..selv om man også liker å ha “sin egen stil”.. 🙂 Klem og fin kommende uke til deg <3

    6. HeidiElise: Ja ofte er det nok alvor i livet ellers..men fint å lese og skrive om det også..når en “føler for det” 🙂 Liker di ulike typene blogger..mangfold er bra <3

    7. Toini: Hehe..riktig observert syns jeg 🙂 Takker så mye..ja man trenger litt av hvert..og fint med ulike typer blogger syns jeg 🙂 Koselig sagt..og takk det samme ,liker deg og bloggen din også 🙂 Klem <3

    8. Jeg synes bloggen din er hyggelig. Besøkene hos deg inspirerer til hverdagsgleder. Til å gjøre det beste ut av små ting. Det er like viktig som store ord og tunge temaer. Alt har sin plass!
      Ønsker deg en god uke! Klemmmmm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg