Sånn ser jeg også ut..

Siden jeg legger ut en del bilder av meg selv hvor jeg ikke ser “så verst ut”.. syns jeg det er fint å kunne vise hvordan jeg egentlig/også ser ut… Disse to bildene er tatt med få dagers mellomrom..

Jeg som di fleste andre på min alder (som ikke fikser på utseendet ), har både rynker og pigmentflekker…som kommer godt frem i dårlig ” fotolys”..

Men med et smil , lett sminke, godt foto -lys og noen friskere farger på klærne blir det straks litt bedre…

Har du bilder som er tatt omtrent på samme tid ..men hvor du ser ganske annerledes ut ? 

#foto #utseende

 

 

 

 

 

 

34 kommentarer
    1. Jeg synes du ser like fin ut på begge jeg 🙂 Jeg ser VELDIG forskjellig ut. Bare på en og samme gang også jeg. Om jeg tar bilde i mot eller medlys osv. Noen vinkler blir det VELDIG mye rynker, snur jeg andre veien sees det ikke så godt 🙂 Klem

    2. Du er fin både med og uten sminke du Anne. Så når en ser seg selv i speilet så er det mange forandringer som har skjedd på noen år. Du er ikke alene om og eldes ,men farger og en pen holdning gjør underverker på oss som har noen år på kroppen. Tenker selv at neste år blir jeg 60 år,,fyttikatta som tiden går. Vi får være som vi er og gjøre det beste ut av det:-) Men du er jo bare flott og har et smil som mange kan misunne deg. Må du ha en fortsatt fin kveld. Klem fra Marianne.-)

    3. Hobbystua: Takk for fine ord ! Ja åra setter sine spor og sånn skal det jo være :)) Ja føler ikke det er så lenge siden jeg var ung..hehe.. Men man kan være fin som godt voksen også..selv om det blir på en annen måte enn i ungdommen :)) Så hyggelig å høre..takker 🙂 Klem <3

    4. Ja jøsses, og jeg skvetter like mye hver gang jeg slår på kamera og stirrer på ei gammel kjerring med briller som glor surt på meg 😀 Godt vi kan smile og gjøre det beste ut av det vi har, og du har virkelig et utrolig vakker smil! klem<3

    5. Fin du ,jeg vender alltid den beste siden mot kamera , ser noen detaljer som bare jeg vet om . Har og bilder uten make up ,bruker jo kunn full pakke med make up under reklamevisninger av klær og under fotoshoot ,eller er det bare maskara og lipgloss.
      Ha en flott kveld

    6. Syns du er like fin på begge bildene jeg! 🙂 Ja jeg har også slike dager hvor jeg ser hvor mye forskjell det er fra sminke til uten sminke 🙂 litt morsomt å se egentlig! 😀 klem <3

    7. Lys har mye å si når man tar bilder. Du er fin på begge bildene, og det er artig å se hvor forskjellig bilder kan bli. Jeg tar mest bilder selv, så jeg har ikke så mange bilder av meg selv 🙂

    8. Ja et lite penselstrøk kan gjøre de småe forandringer 🙂 Du er like flott med sminke som uten sminke 🙂 man merker jo tidens linjer både her og der – men om man trives som best med seg selv så blir det bra 🙂 Vi er i vår beste alder <3

    9. Syns du var like flott på begge bildene jeg…men jeg er jo ikke noe sminkedokke selv…hihih..:-) Men joda..man ser kanskje litt mer våken ut med sminke….det ser jeg jo på meg selv…

    10. Toini: Takk for det..:) Ikke jeg heller,går uker mellom hver gang jeg har på maskara og litt rush …kremer og pudder bruker jeg ikke i det heletatt..:) Fotolyset er det viktigste “knepet”..hehe.. Klem <3

    11. MJmettejosteinsdatter: Bruker veldig sjelden sminke..men litt maskara og rush om jeg skal ta antrekksbilder…gir litt ekstra glød.. Dekkende kremer bruker jeg aldri.. alderen synes ofte enda mer da..hehe.. 🙂 Sant <3

    12. sisselgu: Takker 🙂 Ja man finner sine “vinkler” 🙂 Jeg bruker så si aldri noe sminke..men maskara og litt rush gjør seg bra på bilder 🙂 Fin dag videre til deg <3

    13. Min matgale verden: Hehe.. sånn blir det med åra…men det jeg har sett av deg minner lite om ei sur gammal kjerring ! Ja med smil og blikk kan en få frem det beste i seg..uansett alder <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg