Litt antrekksinspirasjon…og litt om å ha for mye klær..

Jeg er nok ikke av di som bruker veldig mye penger på klær, likevel har jeg alt for mye å velge i.. Noe har jeg hatt i årevis, noe har jeg trengt, noe er kjøpt fordi det var billig eller jeg hadde veeeeeldig lyst på det..

Men kan huske da jeg var yngre og vi ikke hadde så mye å “rutte” med..men jeg hadde noen plagg jeg likte godt..og hvor mye enklere det var å finne noe å ha på seg da.. 

Legger ut litt bilder og skriver under bildene.. Hører gjerne om det er noe av dette du kunne gått med (i din str).. eller noe du aldri kunne tenke deg å gått med.. 

Kjøpte jo denne buksa for en hundrelapp på Fretex…og genseren som jeg har hatt lenge er en slik som kan brukes til “alt”…

 

Ei slik bukse (kjøpte min da det var 70%) kan brukes utover høsten også..men litt varmere sko og genser over.. 

 

Kjøpte buksa og jakka her i våres , men har enda ikke hatt det på meg..for jeg slenger stort sett bare på meg det som ligger øverst i skapet..om jeg ikke skal ta bilder til bloggen da..hehe..

 

Parkasen /anorakken her kjøpte jeg forrige høst, og det er en slik som blir mye brukt..

 

Bukse med en detalj kan være fint..og skoa har jeg brukt mye siden jeg kjøpte dem for ca tre år siden..

 

Skjørtet her kosta under hundre-lappen..og tanken er at jeg skal bruke det med strømpebukse nå i høst.. Striper frisker jo litt opp..

 

Syns bildet var litt artig..men måtte spørre mannen om den leggen som henger..disselegg eller muskellegg ?…han kjente etter å sa det var muskler..hehe..

 

 

 

 

46 kommentarer

Siste innlegg