Litt enkel matprat..

Mat må man jo ha på ett eller annet vis ! Ikke så ofte vi lager mat fra “bunnen av” lenger..men i går skulle gutta spise her så da ble det grønnsaksuppe , hvor di som spiser kjøtt tar i etterpå (eldste sønn spiser ikke kjøtt)..

Kjekt med slik suppe som kan lages kvelden før , for mannen er en raser på å skrelle og kutte ,så kan jeg krydre og smake det til..

Så bakte jeg noen rundstykker fra pose, men vi hadde flatbrød til suppa.. Gutta fikk med noen rundstykker hjem..og vi spiste til kvelden..

Kjøpte en olje og en slags vinaigrette (ikke smakt på den enda) tidligere i uka, siden vi spiser en del salat ! Og når vi ikke har hage lenger er det fint å kunne kjøpe noen gode Norske epler..jeg tåler jo ikke di utenlandske.. så det  er såååå deilig når jeg endelig kan spise epler jeg også..#baking #matprat

16 kommentarer

Siste innlegg