Et lite utvalg bilder fra mote og reklamejobber jeg har vært med på..

Jeg har jo vist mange av disse bildene tidligere også, men nå var det en stund siden..og siden jeg har fått noen nye lesere syns jeg det er litt gøy å legge ut noen “skrytebilder” igjen..

Som mange her vet gjorde jeg den første modelljobben som 33 åring..og siden har jeg vært med på en del(tipper på bortimot 200 oppdrag i åras løp)…måtte si fra meg mange jobber etter jeg ble syk..men har di siste åra vært med på noen få “enkle” oppdrag igjen..

Ikke sikkert det er helt i rekkefølge , men sånn litt fra start til i dag..

Skriver litt under bildene..

Dette bildet var til et intervju i Norsk ukeblad i 1999..

 

Viser høstmote i N.u i 2004..

 

Reklame for Color Line.. og jeg som “hater” sånne båtturer ..hehe..

 

Fra Oslo fashion week i 2010..da var jeg på mitt dårligste, så mens di andre øvde på å gå riktig lå jeg på sofaen..Da det var min tur reiste jeg meg opp, gikk.. og smilte så godt jeg kunne før jeg dro rett hjem igjen..

 

N.u 

 

Cubus ..for et par år siden..

 

Viste moten sammen med noen andre jenter i KK for to år siden..

 

Hårshow for Joico..

 

Mote i N.u igjen i vinter som var…  #mote #reklame

 

 

44 kommentarer

Siste innlegg