Ikke så mye som ei krone ..

Har fått spørsmål noen ganger om hva jeg tjener på å blogge. Svaret er “ikke så mye som ei krone” ..men hatt masse utgifter til kamerautstyr..hehe.. 

Det er jo mange som tjener godt på å blogge og jeg vet man kan registrere seg om man ønsker å lage reklameinnlegg..

Men hele vitsen for meg med å blogge er at jeg kan holde på med noe som ikke er forpliktende og jeg kan styre helt selv…

Dette var sparebøssa mi fra jeg var i “ungdomsåra”..men den ble kasta da vi flytte (lå i en eske på loftet).. #blogging #reklame

 

 

 

38 kommentarer
    1. Ja sånn tenker jeg også…jeg vil ikke forplikte meg…da blir jeg stressa og det blir et press….Så fin den sparebøssen var..husker vi fikk sånn i banken når vi var unge ja…hihihi

    2. Toini: Ja det er jo mest for å ha noe trivelig å holde på med :)) Ja den var fin en gang..men ble slitt med åra..hadde spart så mye penger på den..hehe..

    3. Det blir nok kun en hobby for de fleste av oss, dette med å blogge ja 🙂
      Fy for en stygg sparebøsse. Den var faktisk så stygg, at den nesten ble søt hahaha

    4. Helt enig med deg.! Bloggen skal være kos og moro..:-D Kul sparebøsse! 😀 Ønsker deg en fin og avslappende kveld <3 Klem fra Rita <3

    5. De færreste av oss har nok mottatt en krone for å blogge 🙂 Jeg blogger for at det er kjempekoselig, og jeg setter kjempestor pris på bloggvennene jeg har, og gleden jeg har å kommunisere med dem 🙂
      Jeg har fått sponset hotellovernattinger i forbindelse med katteutstillinger mot at jeg har tatt bilder som jeg har lagt ut på bloggen min samt skrevet om inntrykket mitt om hotellet, lagt ut bilder på instagram og snap chat. Det synes jeg er en kjempebra betaling 🙂 Har også fått sponset vaksine på kattene mine, mot at jeg skriver om hvor viktig vaksine er for katter.
      Jeg er kjempetakknemlig for slike sponsinger jeg har fått 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    6. Jeg har oppnådd mine mål, bli kjent med mange herlige mennesker. Og bloggtreff og møtte deg og flere….fine folk her inne asså.

    7. Samme her 🙂 Ikke en krone. Ikke blitt med på det programmet heller. Synes det blir mye styr 😀 Nei, dette er mest for kosen sin skyld 🙂 Klemmer <3

    8. Hmmm… nei tjener ikke en krone… men moro å blogge og få utløp for skrive- og fotokløe! Kul sparebøsse……. jeg hadde bare sånn kjedelig globus-sak, jeg…. <3

    9. Bloggen er hobbyen min nå, og jeg har ingen forventning om å tjene penger.
      Da blir et plutselig enda et MÅ, og det trenger jeg ikke.
      Vi er nok mange i den bloggblokka 😉 Koselig her 😀

    10. Margrethe: Best å ikke tjene noe da hadde det blitt mer som en jobb.. Ja fint å ha et sted å dele bilder og opplevelser :)) Fint med globus da..hehe.. <3

    11. Toril sin hverdag med musikken: Ja jeg ønsker ikke å tjene på det da blir det så forpliktende.. Så bra da om du likevel skulle på utstilling og trang overnatting :)) Klem <3

    12. Kjekt å holde det som en hobby ja;) tror jeg ville kommet særdeles dårlig utav det med mine evnt.sponsorer hvis det sku vært noe sånt… veeldig lav frekvens på blogging for tiden..jeg som måtte betalt dem?? Hahaha:)
      Ha en fiin kveld!:) og ja,den sparebøssa va jo kul da;)

    13. Wenchepia: Veldig enig..ikke noe press og stress ! Stille fra deg ja..håper det går fint med deg og at du kommer sterkere tilbake .. <3 Takker så mye 🙂 Klem <3<3

    14. Tjener ikke en krone, kanskje utgift:)
      Men det har gitt meg mye. Ble kjent med mange inspirerende folk og sett mange steder gjennom andre manns blogg. Livet mitt er blitt enda rikere, ikke med penger, men glede:)

    15. Stilig sparebøsse 🙂 Jeg hadde en onkel Skrue på en pengekiste sparebøsse.
      Blogging skal være lystbetont og ikke noe press. Ikke noe man må tjene penger på 🙂

    16. Sånn er det her også, null og nix inn(pott) skulle det vært eller komme så kunne jeg nok ønsket meg litt mer styringen på tingene selv :-)) Morsom sparebøsse :-)) Min første står på hylla enda den også – ironisk nok et tog, men sånn må det jo bli når genene har snublet langs skinnene siden starten :-)) Håper du har hatt en finfin dag <3 Klem

    17. Tror man må være meget dyktig når man skal ha ei bra inntekt via bloggen. Noen er det men et er veldig få som klarer det over flere år. Men reklamens makt er stor – så det er nok flere enn jeg tror som klarer det.

    18. Bloggingen skal være kos, ikke stress. De som ønsker press og stress er hjertelig velkommen til det, men er ikke noe for meg. :O)
      Ha en flott fredag!

    19. Enig med deg. Blogging er å gjøre “noe annet”, skrive om saker/ting som interesserer, ha kontankt med bloggvenner. Ufprpliktende, “stressless” og avkoplende. Ha en fin sensommerdag.

    20. Jeg gjorde det på en annen blogg jeg hadde, og jeg mistet meg selv, og følte meg presset. Mye bedre å være seg selv og blogge når man føler for det 🙂

    21. Blogging er jo moro når man kan styre selv hva man skal skrive om og når man skal skrive det. At man ikke blir en vandrene reklameplakat eller selfiedronning for å tjene penger. Jeg liker bloggen min utrolig mye og jeg elsker å skrive, men jeg gjør det fordi jeg syns det er gøy og ikke for å tjene penger. 🙂 selvom tanken sikkert er veldig fin med å tjene på lik linje med sophie så er det bloggen som er viktig for meg, innholdet og motivasjonen jeg har til å dele ting. Men nå har jeg heller aldri vært intressert i masse penger selvom man trenger det for å leve hehe.

    22. Cathrine Ruth: Liker også å “gjøre som jeg vil” på bloggen :)) Klart noen har det jo som jobb og da er di jo avhengig av å tjene noe.. Jeg klarer meg også fint med di pengene jeg har..:))

    23. Sonja: Skal være noe hyggelig ja:))..men klart noen har det jo som jobb også..da blir det jo annerledes..men for meg er det en fin hobby :)) Fin kommende uke til deg <3

    24. Helge: Går man fult inn for det og har det som jobb blir det annerledes ..enn for oss hobbybloggerne..da er det jo bare for å ha en artig hobby :)) Er reklame over alt syns jeg.. Fin kommende uke til deg :))

    25. Ligaya: Koselig å ha det som hobby syns jeg også 🙂 Glede er finere enn penger..om man har til det nødvendigste som mat og hus da <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg