Kaffe, Fretex ..og der hang jeg..

Jeg hang ikke på Fretex altså… men bare et lite “oppsamlings” innlegg med diverse småting ! I dag var jeg et ærend i Drammen på morrakvisten, før jeg dro hjem tok jeg en kaffe på La Boulangeri som åpner tidlig på morgenen..på hjemveien stakk jeg innom Fretex. Sjelden jeg er der og veldig sjelden jeg kjøper noe..men i dag endte jeg opp med å kjøpe ei bukse og ei jakke..

Skriver litt under bildene.. 

Koselig start på dagen..

 

Kunne ikke sitte ute der i dag, slik mannen og jeg gjorde da vi var innom tidligere i sommer..

 

Kjøpte denne buksa og jakka(usikker på om jeg kommer til å bruke det, men kosta nesten ikke noe)…skulle gjerne hatt di skoa også men di var to nr for små..hehe.. 

 

Dette så jeg tidligere i uka…bildet var jo til en kampanje for Telenor forrige sommer..men artig at di bruker det igjen da.. #drammen 

 

 

36 kommentarer
    1. Der hang du ja 🙂 Ett flott reklamebilde.
      Gøy å se at du handler på Fretex. Synd at de skoene var 2 nummer for store da de hadde blitt fine til deg. Jeg handler ikke selv på Fretex, men jeg leverer klær til dem. Da mest barneklær. Eller støtter jeg Frelserarmen når de har innsamlinger. Julekrybbe for eksempel.
      God helg til deg og dine <3

    2. Stilig bukse!
      Var innom Fretex for første gang for ikke lenge siden. De har ganske mye rart, men ikke knagger, som var det jeg trengte.

    3. i dag er ikke dagen for å sitte ute her heller,har regnet jamt siden jeg stod opp :=) nå er jeg av den oppfatningen att du kler alt,du kan gjerne gå i dette antrekket,litt usikker på jakken jeg da,men du finner nok en topp til å ha under så det blir helt saching tenker jeg :=)

    4. Har du hatt noen oppdrag i senere tid? Du er flink framom kameraet. Jeg liker meg best bakom :))). Fretex kan ha mye fint. Har kjøpt noen glass og slikt, der. Klær har jeg så mye gammelt av…:D. Klem<3

    5. Artig å finne ut at du “hang” der 😉
      Kan nok finne mye fint på fretex. Du kler jo alt og buksa var fin til deg. Selv så føler jeg at slike bukser ikke er helt meg 🙂

    6. Smart å dele data, så fikk jeg se dette også! Tøff reklameplakat!!! Dessuten superkule bukser, de må du bruke. Jeg misunner deg de lange slanke beina, sulle ønske en kunne kjøpe slike også, he-he! (se: jeg sa he-he). Ha en fin dag!

    7. Stilig outfit det der jo 😀 Og du hang jammen meg fint <3 Ikke værst å møte seg selv på reklameplakater 😉
      Jeg har aldri handlet klær på Fretex, men jeg har handlet skåler og fat 🙂 Og en periode kikket jeg etter et salongbord også, men det kom aldri inn noe som ville passe i min stue. Til slutt fant jeg et nydelig brukt bord via finn.no, og da var lykken gjort 🙂
      Det er godt å kose seg litt, ikke stresse rundt, men handle litt fordi man finner noe fint 🙂
      En fin ettermiddag til deg <3 Klem <3

    8. Eva: Takk, usikker på om jeg kommer til å bruke det..vi får se :)) Ikke kjøpt mange plagg jeg heller..og det lille jeg har kjøpt har jeg som regel ikke brukt..hehe..men moro å kikke :)) Veldig mange liker å handle brukte møbler ..er litt “in “det nå :)) Klem og god helg <3

    9. toveview: Takker 🙂 Ja den var jo sommerlig med is og greier.. :)) Likte buksene på en måte..men ikke helt min stil sånn egentlig.. :)) Hehe..gjør seg det ..hehe.. Takk det samme <3

    10. HeidiElise: Ja var litt overraskende da jeg gikk forbi der.. Kjøper så si aldri noe på Fretex , men gøy å kikke om man kan fine noen “skatter”..buksa er ikke helt meg heller..men jeg bruker “mye”i antrekksinnlegg som jeg ikke går i ellers ..da vil jeg helst være litt anonym ..hehe..:))

    11. BforB: Dette var for et år siden..har vært sånn “kamillemodell” etter det..:) Jeg elsker å være foran kamera..men ikke i vanlige settinger..bare om det er en slags “jobb..eller poseringsgreie “:)) Moro å kikke i slike butikker..det meste trenger man ikke..men plutselig kommer man over noe skikkelig fint 🙂 Klem <3

    12. fruensvilje.blogg .no: Bra det har vært mye finvær tidligere i sommer :)) Takk, bruker det nok mest på bilder..for jeg liker å være mer anonym til hverdags 🙂 Ja en mer ettersittende topp blir bra under..tror jeg :))

    13. pebble: Takker :)) Har di ikke det man skal ha er det best å ikke drasse med seg noe annet hjem..hehe.. Så du var tøff med “dramatisk “øyenskygge..

    14. poesimylife: Takker :)) Handler sjelden der..men moro å se om en kan finne noen “skatter”slik disse “motejentene”på Instagram gjør :)) Leverer mye jeg også..for man har jo som regel alt for mye i skapene.. Takk det samme <3<3

    15. Mye pent på Fretex, har levert masse tøy til de gjennom årene. Sjelden jeg er der, ikke alltid de har det jeg er på jakt etter..men man burde jakt mere i slike butikker. Ha en fin kveld.

    16. Så ut som en koselig dag ^^ Det er så herlig når man kommer over noen kupp! Fant meg faktisk to topper på bruktbutikken her i Hønefoss i går selv, alltid like stas 😀

    17. Fretex har mye fine ting. Har ikke mulighet til å dra ditt ofte, men når jeg mulighet, gjør jeg det.
      Du er flink med å kombinere klær og du får sikkert brukt for det:)

    18. He, he har du begynt å henge på Fretex altså….:)
      Kan nok finne noen gullkjøp, men jeg greier ikke…..
      I Stockholm har jeg kjøpt klær på bruktbutikker og min datter som bor der kjøper ofte, så jeg skal ikke si at jeg aldri bruker brukt….

    19. Nå er det vel gubber i min alder som burde henge på Freetex 😀 Men jaggu så det veldig bra ut 😀 Det er faktisk en butikk jeg aldri har vært innom. Aner ikke om de har i Bodø, og det er jo 10 mil dit. Litt synd for det har gått en del klær “rett i søpla”. Men jeg har jo aldri vært så fokusert på mote. Jeg henger vel med når ting kommer på mote for andre eller tredje gang 😀

    20. Jernbanefrua..: Er bare så sjelden jeg pynter meg bortsett fra på bilder på bloggen..men det hender jo.. hehe… Takker så mye<3

    21. dedicat: Hehe..:) Takker.. Sjelden jeg er i slike butikker….men kan være gøy å titte litt ! Ikke alltid så moteriktig jeg heller..men følger jo litt med da :))

    22. maiken: Ja nå henger jeg der om dagen..hehe.. Jeg ser så mange “kjendiser “som legger ut bilder av slike kjøp på Instagram..så blir litt inspirert av det :)) Jeg er vant med gammalt utkledningstøy fra barnehagen, så ser det greit ut gjør jeg ikke noe av å ha på meg brukt.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg