Striper og svart ! (Antrekk 50+)

I dag spiste jeg lunsj med gutta mine i Drammen, de har ferie og mannen har begynt på jobb igjen.. Tenkte at da kunne jeg få yngste(han er mest interessert i foto) til å ta noen bilder av meg , så da “pynta” jeg meg litt ekstra.. (striper og ruter er litt vanskelig på bilder, blir litt urolig )

Denne stripete blusen kjøpte jeg i våres, men tok den på for første gang i dag, liker fargen på den. Og det svarte skjørtet kjøpte jeg på salg..betalte under 100 kroner for det..

Jeg hadde på meg joggesko, men tok på pumps på noen av bildene ..blir jo litt mer elegant med det , selv om jeg så si aldri bruker det..hehe..

Glei rett inn i omgivelsene..

Litt  “jålete”..bluse #ginatricot ,skjørt #lindex

Måtte jo ha med litt av det urbane i Drammen..

Litt “sporty”..sko fra #nike

#antrekk #mote

 

42 kommentarer

Siste innlegg