Litt mer feminin… (antrekk 50+)

Jeg liker jo godt en litt “guttete” klesstil og trives best i bukser /shorts..Men denne sommeren hadde jeg bestemt meg for å bruke mer skjørt og kjoler..langbukser hadde jo uansett vært håpløst i denne varmen..

Jeg har passet på å ikke bli for “pynta”ved å bruke lite smykker ..og lave sko..

Her er noen av antrekka jeg har brukt i løpet av sommeren..

Om du “måtte”velge å ha på deg et av disse antrekkene..hvilket hadde du valgt ?..(ikke tenk på str..)

Skriver litt under bildene..

Det skjørtet her har jeg hatt i mange år, men etter å ha hengt mest i skapet ..har jeg brukt det nå i sommer…

 

Med en svart enkel topp og joggesko..blir skjørtet mindre pynta, noe som passer min smak..

 

En blomstrete sommerkjole blir uansett feminint ..tror jeg..

 

Med ei jålete veske, blir det dempa litt med at toppen er litt “røff”..

 

Og en shorts kan bli pynta og litt “damete” med en blomstrete bluse og flippflopp med blomster på.. #antrekk #stil 

 

 

 

 

34 kommentarer
    1. Kjempefine antrekk alle sammen – likte alle jeg! jeg har en ganske variert stil alt fra “guttete” til feminin :)) Liker veldig godt det blå skjørtet på første bildet <3 ha en fin dag videre <3 :))

    2. Tror jeg hadde valgt det som du har joggesko og svart topp til 🙂 er ikke så glad i lange. Jeg og Kari har hatt morsom fotoshoot i dag 🙂 Kjolene får svingt seg i sommer 😀 klem

    3. frodith: Hadde du nok kledd..men tror du hadde vært veldig fin med lang kjole også ..men bruker ikke mye det jeg heller :)) Ja det så jeg.. Klem <3

    4. Du er nesten slik at om du hadde tatt på deg en mjølsekk, knyttet et tau rundt livet og hatt svarte tresko på bena, så hadde du fått det til å se litt fikst ut – f. eks med et fargerikt tørkle rundt håret for å freshe opp! :DJeg hadde valgt det nest nederste – det hadde passet best både i farger og snitt til meg tror jeg. Liker også godt nr to fra toppen når det gjelder fasong/snitt, men svart blir litt for hardt til meg, så jeg ville ha byttet svart med f. eks marine eller kongeblå! 🙂

    5. karidansen: Å nei da..men takk <3 Moro å høre hva andre tenker/liker å kle seg i..bruker ikke så mye svart som før...men liker godt svarte plagg ..man finner farger en trives med og bruker mer enn andre farger..men artig å variere litt :))

    6. Vet du….når jeg nå leser 50+. så føler jeg meg endelig innkludert 😉 Hihi 😀 Men var ikke sånn at jeg følte meg utenfor før heller da. Nå er jeg 50, så da er jeg liksom innenfor i alder 🙂
      Jeg elsker kjoler og skjørt. Og i dag kjøpte jeg meg et nytt skjørt 🙂 Det 2. denne uken 😉 Begge to på salg 🙂 Og jeg har også på meg skjørt i dag selv 🙂
      Og her i samlingen din, fikk jeg virkelig problemer å velge, for jeg så jo nytten i omtrent alt, til forskjellige anledninger. Jeg velger nok bort shortsen 😉 Får vel heller si det sånn 😉
      Fint var det jo alt sammen….og med hjerter til hvert antrekk fra meg 🙂 Herlig med sommer, fint vær og lette klær <3
      Sommerklemmen fra meg <3

    7. Du er vakker i alle, men skulle jeg valgt til meg selv….nr 1, synes det er rålekkert…luftig elegant på en gang…behøver ikke tenke på om beina er brune heller….

    8. Ja nå fant jeg ingen som passa meg sånn direkte.. men man vet jo aldri 😀 Men nå har jeg aldri hatt fokus på klær.. takket være madammen så vandrer jeg ikke naken rundt i denne verden 😀 Men det klesplagget som ikke du kler, kan henge innerst klesskapet og skjemmes 🙂

    9. Jan: Godt å høre..hehe..Mannen her er heller ikke særlig opptatt av klær..men det må være behagelig å ha på :)) Takk snilleste du ..sender deg en klem jeg <3

    10. Eva: Ja nå er du med i gjengen..jeg er jo egentlig nærmere 60 enn 50 jeg da.. :)) Ja vet du liker det..moro med litt nytt sommertøy :)) Takk for at du likte antrekka her.. koselig å høre :)) Klem til søte deg <3

    11. Lett spørsmål. Jeg hadde gått for den lange blomstrete kjolen – Jeg liker sånne lange kjoler, og den er bare kjempelekker.
      Har svinsa rundt i lang kjole i hele dag.

    12. Nydelige bilder av deg, og alle antrekkene er fine 🙂
      Jeg hadde nok valgt klærne du har på bildet 5 og 4 + den ” gamle” kjolen som det ikke er bilde av her. Den kjolen var nydelig 🙂
      Håper at dagen deres blir fin <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg