Sommerkjole i vakre omgivelser !

Noen av dere husker kanskje at å kjøpe sommerkjole sto på to-do lista mi HER.. Men så var jeg så heldig å få den fine her da jeg gikk motevisning for Step In i Hokksund..

Flippfloppene kjøpte jeg fordi jeg syns di passa så fint til kjolen…

Som jeg har nevnt før er jeg egentlig ikke et “kjolemenneske” men syns det er så fint på andre..

Nå fikk jeg øvd meg litt på å gå med det her ute i havgapet.. så kanskje det blir mer kjolebruk på meg fremover..

Kveldslyset gir litt variabel farge i bildene..men syns di ble litt “idylliske” i alle fall..

Kjolen er fra #vila..

Solbriller er kjekt i kveldssola #carlings..

Flippflopper #ilsejacobsen

En båt som passa til kjolen..hehe..

Solnedgang..

Jeg sitter her på berget og ser utover havet en solskinnsdag i ferien min… 

Fotografen blir fotografert.. (alle bilden her har jo mannen tatt da..tålmodig type )

Ikke så enkelt å gå pent i kjole..

En catwalk i naturen..

Ut mot havet..

#kjole #antrekk #hankø #sommer #mote

28 kommentarer

Siste innlegg