Ny veske ..og mønstermix.. (antrekk 50+)

I dag spiste jeg lunsj med eldstesønn på Step In i Hokksund.. Da han dro på jobben igjen , titta jeg litt i butikken..og kjøpte meg ei veske jeg likte godt.. 

Den er jo litt pynta med litt glitter og gull-lenke men jeg tenker å bruke den til Ola-bukser og joggesko og slikt jeg..

Og i dag hadde jeg på meg et skjørt med prikker/polkadotter..og jammen syns jeg det ble fint å blande mønster og farger også.. 

Stakk bortom en park ved elva og knipsa noen bilder med selvutløser..

Syns du det kan være fint å blande ulike mønster ?

veska er fra #becksondergaard og kosta 599 kr.. Skjørt fra #kappahl Topp fra #bikbok Solbriller fra #carlings Sko fra #nike

Ute å rusler for meg sjøl..hehe..

Lite vann i elva nå.

Tror det kunne vært kult med en topp i farger og mønster til også..men jeg bruker veldig mye hvite/offwhite topper.. #mote #antrekk 

 

 

 

32 kommentarer
    1. Å så fin du er! Det er kjempelurt å mikse og matche ja. Og jeg likte også joggeskoene dine. Jeg har kjøpt meg et par deilige i sølv! Da kunne jeg plutselig gå mye bedre! Vi må jamen nyte disse deilige somemrdagene! H en god torsdag videre!

    2. Mimremor: Så hyggelig takk 🙂 Joggesko kan man bruke til alt så det er kjekt å ha , og di MÅ være gode å gå i :)) Fin sommer i år, men akkurat nå kom det ei regnskur 🙂 Takk det samme <3

    3. fruensvilje.blogg .no: Takker <3 Ja syns den var litt søt den veska :)) Ikke alltid , men jeg vet hva jeg IKKE liker å kle meg i..så har vel funnet "min stil" tror jeg :))

    4. Veldig veldig fint alt sammen 🙂 Bare smilet ditt varmer opp alt sammen, fra joggebukse til pent skjørt 🙂 Innholdet som gir gløden 😉 ja du skjønte sikkert 😉 Ha en herlig kveld <3

    5. Nydelige bilder av deg , og en flott veske. Jeg synes at de små veskene er fineste. Du er ei nydelig dame, og jeg liker stilen din veldig godt. Den smukke kler alt 🙂
      Koselig å lese at du møter barna dine en del. Var det to sønner du har?
      Jeg har selv meget god kontakt med min sønn på 25 år. Det er så godt når han kommer hjem på besøk og det er veldig gøy når han drar med moren sin ut 🙂 Nå skal snart sønnen min dra på mormora si, da han skal være her hos oss å passe dyrene og mormoren hehe
      Håper at dagen og kvelden er fin hos dere <3

    6. poesimylife: Takker for det :)) Ja pynter fint med små vesker..men alt ettersom hva man skal..:)) Kler ikke alt, men aner vel hva som kler meg best..så da tar jeg bilder av det..hehe..
      To gutter , en på 30 og en på 35 :)) Trives veldig godt sammen med dem ja :)) Blir nok hyggelig både for sønnen og mormor det :)) Klem og fin kveld til deg <3

    7. Nydelig sommerantrekk og gratulerer med ny søt veske ;o)) Vet du, jeg er veldig dårlig på det med å mixe forskjellige mønstre. Bruker kun ensfargede klær, og matcher med veske i samme farge som topp eller nederdel. Hvis jeg ikke bruker den brune lærsekken min da ;o)) Jeg syntes jo det er både spennende å fint når jeg ser andre/du mixer og får det til.

    8. Kjempe fint! jeg er nok redd for å bruke for mye mønster…så holder meg til det trygge..men du er jo den rypa..kler alt! Flotte bilder! du er jammen flink med den selvutløseren..

    9. Toini: Bruker mest ensfarga jeg også..derfor det er så greit med bloggen der kan jeg liksom bruke alt..hehe.. Takker for det :)) Sliter litt med den..for må ofte trykke noen ganger før bildet knipses.. men kjekt å kunne ta bilder selv :)) Nattaklem <3

    10. Vera Lynn: Tusen takk 🙂 Bruker mest ensfarga jeg også..men prøver å ikke alltid matche for mye , men å” hente igjen” en farge er jo veldig fint da.. 🙂 Viktig å kle seg slik en liker best selv <3

    11. Så fint, men samtidig avslappet antrekk! Du er virkelig god til å sette sammen antrekk, veska satte liksom prikken over i’en. Skulle gjerne vært flinkere til å se hva som passer sammen selv 🙂 Klem <3

    12. Hadde ei veske i den størrelsen som du no har kjøpt. Sleit ho rett og slett ut, akkurat plass til pengepung, nøklar, mobil og solbriller. Så gratulera, så bra at du vågar deg på mønsterblanding.Og takk for ein fin blogg, Flotte bilde, og måten du taklar sjukdommen din på står det respekt av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg