Noen bilder fra Nydalen..

Disse bildene er fra da jeg var å ble fotografert til bladet Kamille ..om du ikke så di bildene kan du se HER.. Det her var i mai som du sikkert ser pga syrinene også..

Jeg var jo en del i Nydalen på Egmont/Hjemmet Mortensen og tok bilder til Norsk Ukeblad før..siste gangen jeg var der drev di å bygde nye lokaler..

Så nå fikk jeg sett bygget ferdig for første gang..

Jeg kjørte bil innover for ville fortest mulig hjem, var forespeilet  at det kunne ta tre timer men det var unnagjort på under to..

Skriver litt under bildene..

Stort bygg med mange lokaler..

Resepsjonen..

Hadde tid til en kaffe på Baker Hansen først..

Nydelig ved Akerselva ..var en del folk rundt omkring ,er jo bla BI der..

Da var det vakker vår.. og siden har det vært fin sommer..

Satt litt å titta på folka og elva..

#egmont #nydalen 

22 kommentarer

Siste innlegg