Dårlig form og blogging !

Nå starta jeg egentlig med blogging fordi formen ikke er på topp (pga ME )..og som det står i profilteksten ble dette da en måte å være litt “med på livet”..og kunne være kreativ uten å bruke for mye krefter..

Men så kommer det litt an på hvordan man er i dårlig form…På dager jeg ikke orker særlig annet, men hodet “virker”er det fint å ha bloggen å holde på med..

Men som di to siste dagene nå, da jeg ikke blogga har det vært for at hodet og blikket har vært “sløra”..da er det best å ikke blogge.. for min del i alle fall..

Bildet under her har ikke mye/noe med teksten å gjøre..hehe.. bare noen bukser jeg prøvde i forrige uke..men kjøpte ikke..jeg syns det er fint med slike korte vide bukser..(culotter) men di er litt “rare” også… får se om jeg kjøper en etter hvert..

#blogging #culotter

 

 

46 kommentarer
    1. Mange som har dårlig form om dagen men alt går over. Søvn er fin medisin. Formen min er bedre for hver dag men bra at det er varmere vær i vente.

    2. spisogspar: Takk..nå har den vært slik i snart 10 år..men glad for alle dager som er ok..så håper på en slik periode nå :)) Klem til deg også <3

    3. Helge: Håper i alle fall på en fin periode.. Skulle så gjerne sovet godt..men sliter med den søvnen..for som du sier søvn er viktig :)) Fint du er bedre..og ja takk til sommer og sol igjen :))

    4. Å ser den ja 🙁 man vil så mye mer også orker man bare ikke noenting <3 ta det med ro og ta hensyn til deg selv, så er du brått tilbake når du har energi og krefter til det <3

    5. Anita Berge: Så du var sliten i dag..og at været ikke var noe særlig hos deg… Ja noen dager er heldigvis ok ,selv om formen ikke er på topp..henger ikke hodet med er det best å ta det ekstra rolig … Takker <3<3

    6. Jeg kjenner igjen dette med å føle seg “slørete” ja. Jeg synes det var veldig fin farge på den buksen. Du har forresten meget fine sko. Hvor har du fått ta i disse? Er det noe spesielt merke?
      Håper at formen din blir bedre etter hvert <3

    7. Kjenner igjen det, noen dager blir det mer blogg enn andre – men det går vel innunder “sånn er det bare” håper du har en så god dag som mulig, og at kvelden blir fin <3

    8. Jernbanefrua..: Ja selv om det å blogge er en positiv ting så er det noen ganger man bare ikke klarer å sitte ved pc`n..:)) Samme til deg <3

    9. poesimylife: Ja noen ganger klarer man ikke å fokusere ..og da er det bare å ta det helt rolig.. :)) Takker.. skoa er fra Nike..har både disse hvite og noen svarte…ikke av di dyreste..699,- eller noe slik.. veldig gode å gå i :)) Takker så mye <3

    10. Skoene likte jeg og har tenkt å kjøpe selv, for det er vel Nike sine? Buksene blir ikke å finne i mitt klesskap…..
      Hva er det som gjør at du føler deg mer dårligere noen dager ? Har du da brukt for mye energi på forhånd? ME er en “merkelig” sykdom fordi den slår så ulikt ut. men det forskes mye på den, så ett program om det en natt…..Du følger vel med, og du må gjerne skrive mer om den, for den berøre ganske så mange.

    11. maiken: Ja veldig gode og anvendelige sko :)) Hehe..
      Er ofte når man har gjort litt mer enn man pleier..men det kan komme helt ut av det “blå”også.. et stort problem for meg er jo dårlig søvn og mye tankespinn..og selv om jeg hviler mye i løpet av dagen er det sjelden jeg slapper helt av.. Men har lært meg selv og mine begrensninger å kjenne, så syns jo det er mye bedre nå en for noen år siden.. Takk for fin tilbakemelding <3

    12. Greit med pauser innimellom. Jeg har lest mye om sykdommen ME, da jeg har forsket litt på meg selv. Jeg har vært sykmeldt en periode selv, var helt utslått, måtte lese og google litt. Det hangler nå og går på jobb, og jeg tar pauser innimellom fra blogging. Må det. I vår har jeg ikke vært med i koret heller, for å skjerme meg noe. Dessuten var begge de opptredener vi skulle ha på helger da jeg skulle bort (“den fotohelga” og “søsterbesøket” forrige helg, om du husker), så da er det ingen vits. Godt med litt fri også 🙂 Ellers de buksene ser kule ut på slanke personer, men på meg som har litt lår og litt for mye både her og der, nei takk, tror ikke det.

    13. ja bloggen er sosial for oss som går hjemme ,synes jeg iallefall :=) i dag har jeg ikke hatt tid til å blogge til det har jeg vært for opptatt,er vel sånn når en har 55 årsdag :=) du kler nok slike bukser,det hadde ikke jeg gjort,det har mye å si ka kropsfasong en har

    14. Man skal lære å lytte på kroppen, så tidlig som mulig. Nesten uten unntak så har den rett 😀 Sender gode tanker og ønsker god bedring 🙂

    15. Skjønner deg så godt, noen ganger er det å blogge for mye. Ta vare på deg sjøl.
      Er det noen som kan kle en slik bukse, er det du. Klem

    16. Huff ja, dårlig form har jeg hatt mye av det siste året, og kjenner godt igjen det du beskriver. Jeg har ofte prioritert å gå litt tur, men det siste året har det blitt veldig lite av det også i grunnen, sammenlignet med tidligere år. Så formen har definitivt vært nedadgående. Og det merkes på det meste. Bloggingen min har vært veldig redusert i perioder. Jeg har rett og slett ikke overskudd nok, og må prioritere. Og så kommer perioder hvor bloggen blir prioritert.
      Jeg er enig med deg i det med blogg, det gir en følelse av å henge med, en følelse av å ikke være helt usynlig. Så derfor tvilholder i alle fall jeg på bloggen min 🙂
      Håper du finner søvn denne natten. Jeg sliter også veldig med det, og det blir så som så ofte.
      Ønsker oss kun det beste 🙂 God natt 🙂 Klem <3

    17. Som for deg har bloggingen min vært en metode til å få følelelsen av å “være med”. Mine dårlige dager går som du sikkert skjønner på at alderen av og til setter agenda, men så er det også ofte slik at det er på de dårlige dagene jeg føler at kreativiteten er der, den hjelper meg opp, om du skjønner.
      Jeg tror at det gjelder å prøve å slite seg opp etter håret, komme seg opp i en slages produktiv modus, så føles det lettere etter hvert.
      MEN, vi er forskjellige, og plagene ytrer seg på ulikt vis. Håper at formen snart er tilbake – det har du som ung absolutt fortjent.
      Ha en fin dag.

    18. Jeg tror nok at gråvær og vind bidrar til at formen reduseres. Jeg var veldig var på dette da jeg var som mest utmattet. I dag reagerer jeg ikke like mye på været, men formen er som regel mye bedre når sola varmer – og kulde, eller lavtrykk og sur vind gjør sitt inntog. Sånne bukser er morsomme, men jeg er ikke så glad i den buksefasongen til min skrott. Liker best smale bukseben! 🙂 Håper det snur og at tåka letter litt hos deg snart! <3

    19. karidansen: Høytrykk er som regel bedre enn lavtrykk ja.. :)) Liker best smale bukser jeg også..men artig å ha litt forskjellig..men kjøper bare slike som dette bare om jeg finner en jeg syns sitter pent.. God helg videre til deg <3

    20. Therese Bråthen: Ja sånn er det.. Om man er litt slapp er liksom en ting..men når hodet ikke “virker”er det ikke noe som funker.. Takk, blei jo noen badeturer da sommeren var her..hehe..

    21. Mkalvheim: Ja ikke sant et sted der en kan “bidra” og være litt med.. 🙂 Skjønner godt hva du mener..tror kanskje jeg hadde vært mye dårligere om jeg ikke hadde starta å blogge.. Om man ikke har like utfordringen skjønner en mer av at folk har “sitt å slite med” når en ikke er så frisk som før.. da var i grunnen alt en selvfølge å orke.. Gode ønsker til deg også :))

    22. Eva: Ja jeg vet… <3 For meg har blogging vært med på å gjøre meg bedre..men alt med måte..og noen dager da hode og nakke ikke funker må jeg la det være.. :)) Glad vi møttes på bloggen..og nå også i det "virkelige "livet :)) Gode ønsker til oss ja... Klem <3<3

    23. BforB: Stort sett er det positivt..men vond nakke og hode som ikke henger med er ikke glad i å skrive på pc.. :)) Så hyggelig sagt :)) Klem <3

    24. fruensvilje.blogg .no: Ja trives med blogging..og folka på bloggen :)) Best å være tilstede i det som “live”også… Har sett noen med slike bukser som er skikkelig kult..og andre mindre kule.hehe…

    25. toveview: Ja noen ganger går det bare ikke..men trives med blogginga så det er en positiv hobby :)) Viktig å prioritere..og noen ganger orker en ingen ting.. Jeg hangla på jobb i flere år ..etter mange yrkes-år i full fart…før det plutselig bare sa fullstendig stopp.. Slike bukser er tøft på di som kler det..ellers litt “rare”..:) God helg videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg