Meg på Instagram..

Som mange her vet (fordi vi følger hverandre) så har jeg en Instagramkonto også…er jo et supert sted å dele bilder..og først og fremst å ha bildene “samla” for egen del..

Selv om det ikke er noe spesiell “agenda”med instagramkontoen min.. så har jeg en slags rød tråd..og det er at det skal være variert..så har det vært blomster noen dager..så blir det selfier..og når det blir for mye egobilder.. blir det litt mat.. litt natur ..noen sko eller litt bein må også være med..hehe..og sånn fortsetter det til det blir ei ny runde ..

Blomster…ego….mat ..

Prøver også at den skal se litt positiv og fargerik ut..til glede for meg selv i en ganske rolig hverdag..og forhåpentligvis til glede for andre som liker å se bilder.

Jeg følger bare et par stykker som ikke følger meg..for om noen legger meg til og så sletter meg for å få en ny følger ..ja da sletter jeg dem også..

Jeg laster opp bilder via bloggen , så de fleste er på bloggen også..men ikke alle ..og jeg deler som regel flere bilder på bloggen..

Slik ser min Instagram ut pr. nå..( litt dårlig gjengivelse da.. )

#blogg #instagram

 

 

 

36 kommentarer
    1. Variert er bra 🙂 Jeg vil gjerne ha litt natur og litt “kunstnerisk” vinkling på noen av bildene. Men plutselig blir det bare litt selfier og sånt også. 😀 klemmer og fin kveld <3

    2. Har også konto der på Instagram, men jeg har sluttet å titte innom og dele bilder Det var enorm med fine bilder å se der og jeg hadde fulgt en del, men tiden strekker ikke til for meg. Dermed konsentrerer jeg bare nå med blogg,Facebook, familie og Gud:)

    3. Hvor mange sosiale plattformer er du på? Hvor trives du best? Preiker du f.eks med gutta dine på skype? Det er enkelt men man blir på en måte sosial på en usosial måte. Skaffa mer hostesaft i dag men jeg er bedre men ikke helt bra. Ha en fin kveld.

    4. Jeg synes du har en veldig fin og variert instagramkonto. Flotte og fargerike bilder til å bli glad av. Og jeg liker at det er litt av hvert å se på 🙂

    5. variert og fargerikt ,en fin instagramkonto dette :=) men hvordan laster du opp bilder fra bloggen da :=) jeg får bare til å dele bilder som er tatt med telefonen min,har prøvd med macen men får ikke laste opp bilder fra den .Selfier ja det er et annet kapittel for jeg får ikke til å ta selfier med telefonen,så jeg har masse å lære ennå :=)

    6. fruensvilje.blogg .no: Takker så mye :)) Må gjøre det på ipad.. trykker fingeren på bildet så kommer det opp ..arkiver ..trykker på det og så ligger det i biblioteket på Instagram.. :)) Jeg tar jo di fleste bildene mine med kamera jeg da.. men kan ta selfier med mobilen også..hehe…

    7. Helge: Blogg , fb og Instagram..men bloggen er jeg mest aktiv på.. Har bare prata et par ganger med yngste på skyp/facetime eller hva det heter .. da han har vært på plattform i utlandet 🙂 Godt du er på bedringens vei.. Håper du får ei fin uke videre :))

    8. foreignerat50: Nei du har jo mye å drive med..så skjønner det.. Men syns Instagram er veldig enkelt og krever ikke så mye ..og å ta bilder er jo det jeg driver mest med sånn til daglig :)) Fine ting det <3<3

    9. Ser flott ut den instakontoen din..jeg klarer ikke å følge opp blogg, fb og insta..men prøver innimellom..hihih…Ha en god dag!

    10. Hadde lyst til å prøve Instagram en stund, men kan ikke bruke det fordi jeg ikke har smarttelefon. Dessuten så virker det som om det du snakker om her, med folk som legger til og så sletter igjen for å få flere følgere, er ganske utbredt. Brukte en side som kalles Deviantart en stund før, men sluttet etter å ha gått lei av alle som la bildene mine til som favoritter bare som en del av det å markedsføre seg selv. Ikke noe gøy når man vet at de ikke ser på bildene engang.

    11. Vi følges, og det er kjekt , synes jeg! Flott instagramkonto har du! Jeg er litt både her og der jeg, og er fornøyd med det. Ha en fin kveld uansett vær!

    12. toveview: Enig i det :)) Kan være ok å ha flere “arenaer” særlig når en liker å ta bilder..som du også gjør .. :)) Klem til deg <3

    13. pebble: Vi har Ipad så da er det enkelt.. :)) Ja ser man at folk har mange følgere og følger få… er det bare å vente så sletter di deg igjen..hehe..men jeg følger med jeg da..så da sletter jeg også..
      Liker å ha Instagram for det er en enkel måte å dele bilder på..uten å si så mye .. Ha en fin dag videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg