Gårsdagens himmel ..og min form for “spill”..

Først av alt så vil jeg “opplyse”om at jeg ikke driver å skriver ? i kommentarene til folk (om du ikke tydelig skjønner at det er et spørsmål da )…ser bare ut til at korte “prikkelinjer “av og til blir til et spørsmålstegn uten at jeg kan se det før jeg sender kommentaren…Hører i kommentarer her nå at det kan være smilefjes som blir slik..

Så et bilde av gårsdagens kvelds- himmel tatt fra verandaen her..

Og til slutt min form for spill… En sjelden gang kan jeg kjøpe en femukers lottokupong eller et flaxlodd..ellers er det lite spill her i huset, faktisk aldri spilt spill på data eller tlf ..

Men etter vi flyttet og ikke har noe sted å “gjemme unna”tomflasker..tar jeg med 4-5 flasker når jeg skal i butikken og trykker på røde kors knappen..Foreløpig har det blitt noen hundrelapper på dem og null kroner på meg…men jeg gjør det jo bare for å bli kvitt flaskene så det er i grunnen helt greit..

#rødekors #natur

 

32 kommentarer
    1. Setter du inn enkelte smileyser så blir de til ? =)) Derfor bruker jeg kun slike tegn til smil, for jeg aner ikke hvilke som går og ikke å bruke. He he he. nydelig himmel, tror jeg begynner å forstå ut i fra min egen blogg at jeg liker virkelig kveldshimmelen. Hehe. Håper vi se ern fin en i kveld også 😉

    2. Jernbanefrua..: Ok ..kanskje det også..nei det hender det ikke blir det en hadde tenkt..hehe.. Elsker slike vare himler .. Sov godt når du legger deg :))

    3. fruensvilje.blogg .no: Takk..ja nydelig med slike farger..men flott med blå himmel også :)) ..hehe.. greit når det kommer noen til gode..får håpe det i alle fall :))

    4. Siste innsats før drømmeland. Dagen har vært lang med ca 5 timer i bil. Det vil si Risør tur-retur i hensikt slektsstevne. Traff onkler, kusiner og fettrer og barna. Men uansett blir det til at man bare snakker med noen få. Men koselig med litt oppdateringer, det var Rolf, Inger, Anne, Tallak, Heidi, Guro og flere til. Og som fotografering hører med. Deilig og låse seg inn her hjemme kl 2030. Ellers tar jeg alt av pant selv. Ha en fin kveld.

    5. Wow..det var en flott himmel! Jeg ser flere som får sånne spørsmålstegn…og fikk forklart at de lagde et smilefjes el..men så ble det spørsmålstegn…Jeg sitter å ser ut på en herlig himmel på camping nå..men orker ikke gå ut…håper på flere….

    6. Helge: Fem timer i bil høres slitsomt ut..men fint i Risør ..og hyggelig du fikk prata med litt familie..blir ofte slik ja at en prater mest med noen :)) En Anne også..fint navn..hehe.. :)) Må jo forevige slike treff med litt bilder… Er jo greit å ta panten selv om en vil det også..gjorde stort sett det før :)) Da håper jeg du sover godt i natt… :)) Tusen takk :))

    7. Toini: Takk er pent ja :)) Ja kanskje det er smiletegnet..men har ikke pleid å bli slik før.. Ja så dere var på plass..kos dere masse <3<3

    8. Toril sin hverdag med musikken: Takk ja det er flott med slik himmel :)) Ja ser litt dumt ut med ? tegn uten spørsmål..hehe.. Sov godt <3

    9. Fin himmel 🙂 Jeg spiller på mobilen, wordfeud, men ellers ikke særlig annet. Og litt flaxlodd av og til.. Håper du har en fin søndag så langt. Jeg skal på utstilling etterpå 🙂 Klemmer <3

    10. Så nydelig bilde, det spiller helt hit det! Ja, de spørsmålstegnene har vi vel alle av og til. Jeg oppdaget at når jeg skrev mange punktum etter hverandre, så ble det til et spørsmålstegn. Ikke noe å irritere seg over, men smile litt i stedet!!!! Spiller gjør ikke jeg heller stort av, men et flakslodd kan jeg kjøpt og knappen i panten er lur. Men gevinster blir det aldri. 😉 Ha en fin dag 🙂 Klem

    11. Det var et flott bilde av kveldshimmelen! Tror aldri jeg blir lei av solnedganger og rosafarget himmel. Jeg er ikke noen storspiller, men sender inn en lotto eller extra kupong i ny og ne. Ellers spiller jeg wordfeud på telefonen med min søster og min eldste datter. Pantepengene går til en god sak, litt ulike saker alt etter hvor man panter har jeg forstått 🙂

    12. Så fin himmelen var da! 🙂 Jeg pleier å gjøre det på den siste flasken jeg panter jeg, så ser jeg om jeg vinner 🙂 Aldri vinni noe hittil på noe sånt jeg heller 🙂 Håper helgen har vært bra 🙂 klem <3

    13. Therese Bråthen: Takk for det :)) Moro å prøve “lykken” jeg gjør det mest for å bli kvitt flaskene da :)) Lørdagen var fin..i går var jeg i dårlig form .. Stor klem fine du <3

    14. Sonja: Takker :)) Gjør det mest for å bli kvitt flaskene..og støtte en god sak..men om jeg vinner en million gjør det ikke noe..hehe..

    15. Ingrid: Jeg gjør det mest for å kvitte meg med flaskene..men fint å støtte en god sak også :)) Hadde selvsagt vært gøy å vunnet..men har i grunnen mer penger enn jeg får brukt opp fra før av..hehe.. Klem til deg også <3

    16. margarites: Takk ja vakkert med slike farger på himmelen :)) Ser flere spiller det spillet av kommentarene her.. :)) Det viktigste er ikke å vinne men å delta..og kanskje støtte en god sak <3

    17. natheless: Takk så koselig :)) Ja det er ikke så farlig..men om man ser etter på kommentaren man har sendt ser det liksom litt “rart”ut.. :)) Nei gevinst forventer jeg aldri..:)) Klem <3

    18. frodith: Takk :)) Ser flere her spiller det..ikke hørt om det jeg..før nå da :)) Lørdagen var fin..men ikke i form på søndag..:)) Så hvordan det gikk med den utstillinga…:)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg