Motevisning og ny kjole !

Den kjolen jeg viste i forrige innlegg fikk jeg da jeg var med å gå motevisning for Step In i Hokksund i kveld.. Det er markedsdager i Hokksund fra i dag og ut helga..

Det var 9 butikker som hadde to modeller hver til å vise klær for seg..og vi hadde to antrekk hver.. 

Hun som gikk sammen med meg var bare 15 år..så det var litt for unge og litt for “gamle”..Fikk lov å legge ut bilder av henne om di ble “fine”..og jeg syns hun var helt nydelig både på bildene og på visninga.. 

Her bør det vel strengt tatt stå #sponset og #reklame siden jeg fikk kjolen..men jeg blogger jo om det for “min egen del “..men da er det nevnt i alle fall..

Litt rotete “bakstage”..men vi skifter i full fart så rydde fikk en gjøre etterpå… Kjolen er av merket #vila

Passa ikke vi fint sammen da…hehe.. ?

Sånn da var jeg den vanlige Annebe igjen… #motevisning #stepin #hokksund 

 

46 kommentarer

Siste innlegg