Lørdagens kaffe-date !

I dag ble det kaffe -date med mannen på CC i Drammen.. I sentrum var det rulleski/skiskytter duell, så der ble det for mye mas og folk … Var tv -sending fra det i går og det tror jeg det er i dag også..

Ute på Baker Hansen var det rolig og hyggelig..men litt varmt siden vi satt i solveggen uten parasoll..

Blei kake på mannen, jeg “sparer meg” til is og jordbær i kveld.. ( er også fordi mannen spiser frokost før vi drar og det gjør ikke jeg )..Prøvde en sommerkjole og den var ganske fin..men lot være å kjøpe siden jeg ikke føler meg helt “hjemme”i en slik stil…men syns det er så fint, så jobber med å trives i litt mer “romantiske” klær…

Sånn.. , da kan jeg få tilbake kameraet..hehe.. #bakerhansen #drammen

 

34 kommentarer
    1. Koselig med en kaffedate da 🙂 Og varmt er det 😛 Fin topp da. Jeg har kjøpt meg ny i dag også. Nå mangler jeg bare en fotograf egentlig 🙂 Eller stativ og selvutløser 😀 Klemmer <3

    2. Det så da deilig ut…og du kledde da godt den lange kjolen..jeg er heller ikke helt på det romantiske..men følte ikke den lange jeg kjøpte i dag var det…Heller litt løs og ledig..upynta, men allikevell pynta..om du skjønner…hihih Jeg holdt på å kjøpe miniskjørt i dag..men vet at jeg ikke kommer til å gå med det…DET trives ikke jeg med..som har armer og ben overalt føler jeg…hihihi…med hunder som må løftes og nei..det klarer ikke jeg..men syns det er sååå fint, og har så lyst…hihih…Du må ha en god kveld! Flotte og sommerlige bilder!

    3. Så koselig å ta frokosten (og kaka) ute på kafé ^^ Kjolen så kjempefin ut på deg! Det er så deilig med sånne lette ledige kjoler nå i varmen, men man må jo være komfortabel i det selv og! 😀 Håper resten av helgen din blir fin <3

    4. Mye kaos i sentrum nå. De bygger om nedre torg nå + at det var mye rot i forbindelse med skiskyttertevlinga går. Regner med at de rigget ned. det meste i natt. Så litt av det på TV i går. Litt reklame for byen ble det og en solid opptur for alle spisestedene i sentrum. Ha en fin dag.

    5. Du, ikke tenk mer. Løp og kjøp den kjolen! Du var så utrolig fin i den. Du finner sikkert en anledning hvor du føler deg komfortabel i den. Sier jeg som bruker lange kjoler til alt fra maling til lufteturer med hunden.

    6. Det var sikkert koselig for deg å dra på en date med mannen din. Artig å vøre ute i fint vær.
      Ønsker deg en god søndag:)
      I dag skal jeg spise masse kaker:)

    7. Og du fikk kameraet tilbake…he,he :))).
      Det så virkelig hyggelig ut. Men du er flink som ikke skeier ut. Håper søndagen har vært fin for deg. Klem<3

    8. BforB: Ja liker best å ha styr på det selv…men han fikk lov å knipse et par bilder av meg da..hehe.. :)) Hender jeg skeier ut..men greit med litt mat siden det er “frokosten”min… Stor klem til deg også <3

    9. Brit: Det var koselig sagt..takk for det :)) Jeg har så lyst på en slik type kjole..men tror den blir hengende i skapet…syns andre er så fine med det, men føler det blir litt “feil” på meg :))

    10. Helge: Ja gleder meg til det er ferdig..og mannen savner jo “kubbiken” :)) Fint det skjer litt i byen selv om vi holder oss der det er mer rolig.. Kos deg med kvelden og fin ny uke ønsker jeg deg :))

    11. Tattavkvinnene: Tusen hjertelig takk :)) Liker kjolen..men vet jeg ikke kommer til å bruke den…men prøver å bruke litt mer kjoler for det er så fint :)) Ønsker deg ei fin kommende uke <3

    12. Marianne Kaspersen Dignes: Takker for hyggelige ord :)) Hyggelig å høre, likte kjolen..men tror bare den hadde blitt hengende i skapet.. Klem <3

    13. Jernbanefrua..: Ja siden vi ikke er med på så mye sosialt etter jeg ble syk er det koselig å komme litt ut å “se på” folk :)) Klem til deg :))

    14. fruensvilje.blogg .no: Takker :)) Ja siden jeg ikke hadde spist mat syns jeg kake ble litt feil…:)) Kaker er godt det altså … <3

    15. Toini: Takker :)) Nei den du kjøpte hadde en litt annen “stil”.. Syns slike kjoler er såååå fint….på andre… :)) Jeg liker shorts og forholdsvis korte skjørt godt ..best å kjøpe noe en tror en kommer til å bruke selv om man har lyst på noe annet :)) Klem til deg <3

    16. frodith: Det trives vi med vet du.. <3 Ja så den toppen..veldig fin i begge fargene du hadde :)) Ja du må prioritere litt fotoutstyr..selv om det ser ut til å funke med det du har også.. 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg