“Rullgardina”gikk ned…

Forrige lørdag var det jo veldig koselig bloggtreff i Oslo . Og som jeg har skrevet om tidligere var det noen koselige timer med fine folk..en opplevelse jeg ikke ville vært foruten…

Men etter en slik opplevelse blir dagene som kommer litt som i ei “bobble”.. Å reise fire mil med tog og være sammen med flere på en gang…og at jeg var på “farta” i over fem timer i strekk er for meg “store” ting..det samme som om jeg før skulle vært på “farta” ei uke eller to i utlandet med fullt program..

Så frem til i dag da mannen og jeg har vært og handla som vanlig på lørdager(legger ut et lite innlegg om det etterpå), har jeg hatt et slags”slør”over hjernen og derfor ikke orka å blogge så mye denne uka….men føler det er i ferd med å letne igjen nå…

Men tror også det er viktig på sikt å utfordre seg litt på hva en klarer, for jeg tåler det bedre nå en jeg gjorde for tre år siden for eksempel…og tre år før der igjen orka jeg sjelden å dra på handletur på lørdagene som jeg jo stort sett klarer å gjennomføre nå…så det går i riktig retning ..

I går rusla jeg over brua rett bak der vi bor og fikk tatt bilde av di vakre svanene.. #blogg #me

 

 

 

28 kommentarer
    1. Var så koselig å møte deg. Skjønner at du ble sliten. Jeg også møtte litt veggen etterpå. Men på, en annen måte enn dag. Bra du orker mer nå enn for tre år siden…

    2. Etdiktomdagen: Takker :)) Ja det er viktig å ikke glemme fremgangen.. selv om det går litt opp og ned :)) Og man lærer stadig hva som er best for en..og så må man prøve seg litt innimellom også.. 🙂 Takk det samme <3

    3. solliv: Takk det samme :)) Ja med noen ekstra utfordringer kjenner man det gjerne etterpå…men fint med positive opplevelser så da er det verdt det :)) <3<3

    4. Ja sånne ting tar på…skjønner det…Bare det å være sammen med mange på engang…er slitsomt for meg…Godt du begynner å komme deg….flott bildet! og ha en god og rolig helg!

    5. Borte bra men hjemme best slik er det alltid. Kan være slitsomt med en tur til Oslo men bare man vet hva man skal går det som regel bra. Lenge siden sist jeg var i Oslo men håper det kan bli en tur i løpet av sommeren. Ha en fin kveld.

    6. Så synd at du ble så sliten da. Fælt at det går utover hele uka etter. Men godt å høre at det går bedre, og at du koste deg uansett 🙂 Man får jo energi på en annen måte. På sikt 🙂 Jeg ble også sliten, men så klart på en annen måte. For meg var det jo påfyll også, men jeg tror ALLE blir litt sliten av å møte en haug nye folk, man må jo gi mye av seg selv. Men får også igjen 🙂 God klem til deg <3

    7. frodith: Jeg visste jo det på forhånd..blir sånn av alt som er litt mer krevende enn å “stikke ned i butikken”..men så får jeg jo mye positivt ut av det , så jeg ser på det som påfyll av fine ting jeg også..og nå er jeg mer “på plass”igjen..:)) Klem <3

    8. HeidiElise: Ja det går seg heldigvis til i løpet av noen dager..eller et par uker :)) Men det var en fin dag…så jeg er veldig glad jeg var med :)) Takk snille du <3

    9. Helge: Ja har stort behov for å slappe av i løpet av dagen.. Før var jo mannen og jeg i Oslo nesten hver uke etter at gutta ble store..frem til jeg ble syk… Liker Oslo veldig godt :)) Takk det samme :))

    10. Toini: Ja alt som er litt mer enn det vanlige koster litt ekstra ..enten det er folk eller det å dra litt lenger enn jeg pleier…eller for mange timer uten å kunne “koble helt ut”… Takker så mye fine du<3

    11. Ja, vi har det ganske likt du og jeg…hos meg kom “smellen” etter noen dager 🙂 Så da blir det rolig…men er snart på igjen 🙂
      Gode klemmer til vakre deg <3

    12. godt du har mulighet til å bruke dager på å hente deg inn igjen når du blir så sliten :=) men bare du kommer deg så er det utrulig hva en klarer :=) kjekt det går fremover og veldig kjekt att du og mannen får til å hygge dere ute på byen :=)

    13. fruensvilje.blogg .no: Ja vanlige uker i et rolig tempo gjør at formen er mer stabil..men så må man finne på litt som gir nye opplevelser innimellom ..så får man bare kjenne det litt ekstra noen dager… Vi prioriterer å ta en kaffe i byen på lørdager <3<3

    14. Eva: Ja man vet jo i grunnen at det blir slik..men av og til må en bare “tåle”det for å oppleve litt nye ting en det daglige.. :)) Stor klem fine du <3<3

    15. Therese Bråthen: Takk ja det ble litt fint :)) Ja har det mest stabilt om ting går sin “vante gang”..men av og til må man ha noen nye opplevelser også :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg